Daggoess

Daggoess

Door Otis&Odin is mij passie voor honden overweldigd geworden, de liefde die je krijgt van je hond is echt onbeschrijfelijk. Daarom willen mijn vrouw en ik de liefde voor honden graag met jullie delen.

Ik wilde een webshop maken speciaal voor hondenliefhebbers, maar wist niet wat voor naam ik de webshop moest geven. Op een dag hoorde ik van mijn zoons dat de jeugd het woord 'Daggoess' gebruikt wat hond betekent, ik vond het in eerste instantie maar een raar woord, maar na wat gewenning dacht ik 'ja dit wordt 'm' en zo kwam ik op de naam Daggoess.

De zekerheden van https://daggoess.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2021