Daggoess

Daggoess

Door Otis&Odin is mij passie voor honden overweldigd geworden, de liefde die je krijgt van je hond is echt onbeschrijfelijk. Daarom willen mijn vrouw en ik de liefde voor honden graag met jullie delen.

Ik wilde een webshop maken speciaal voor hondenliefhebbers, maar wist niet wat voor naam ik de webshop moest geven. Op een dag hoorde ik van mijn zoons dat de jeugd het woord 'Daggoess' gebruikt wat hond betekent, ik vond het in eerste instantie maar een raar woord, maar na wat gewenning dacht ik 'ja dit wordt 'm' en zo kwam ik op de naam Daggoess.

Lidmaatschap per 18-10-2023 stopgezet

8,3
Filter 24 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 16 met beschrijving

• Marie-josé Marchal
    Geverifieerde klant van Daggoess

Ik heb mijn bestelling helemaal niet aangekregen, ik ben héle dag aan 't wachten geweest.het probleem is heel professioneel opgelost.waarvoor mijn dank.

Antwoord van Daggoess

Super bedankt voor je beoordeling Jose! Dat waarderen we enorm!

• Vanhaecke Jackie
    Geverifieerde klant van Daggoess

Niet lang moeten wachten op de bestelling

Antwoord van Daggoess

Dankjewel Jackie, voor het delen van je mening, die is belangrijk voor ons!

• Marion Lievense
    Geverifieerde klant van Daggoess

Ik heb me bestelling nog steeds niet binnen

• Christel Lemahieu

Goed ontvangen

Antwoord van Daggoess

Dankjewel Christel! Voor je waardering naar Daggoess! Je wilt niet weten wat dat voor ons betekent!

• Marieke Rietra

Prima service. Snel.

Dankjewel Marieke!
    Je mening wordt enorm gewaardeerd bij Daggoess!

Groetjes, Mark

• Jeannie Bergerhof
    Geverifieerde klant van Daggoess

Duurt allemaal veel te lang

• Ronald Kunst

Antwoord van Daggoess

Dankjewel Ronald voor het delen van je waardering richting Daggoess, je bent een topper!

• JR Bar
    Geverifieerde klant van Daggoess

Zag er netjes uit en goed verpakt
    Netjes bezorgd

Hey JR,

Bedankt voor je reactie, we waarderen de moeite die je voor ons hebt genomen enorm, dankjewel!

Tot de volgende keer!

Groetjes,
    Mark

• karina geerts
    Geverifieerde klant van Daggoess

Zeer betrouwbaar en producten zijn goede kwaliteit.

Antwoord van Daggoess

Dankjewel Karina voor je lieve en eerlijke mening. Je mening waarderen we enorm bij Daggoess! (je hondenbedden zijn onderweg haha)

Groetjes, Mark

• Adriaansen Joyce
    Geverifieerde klant van Daggoess

Goede service. Geven netjes antwoord op vragen en denken mee. Ben heel blij met het matje. Deze lekt niet door terwijl andere oefenmatjes wel doorlekken.

Hoi Joyce,
    Ben blij dat Daggoess je heeft kunnen helpen, tot de volgende keer!

• Nel Lardee
    Geverifieerde klant van Daggoess

Goede kwaliteit en snelle leverong

Antwoord van Daggoess

Hoi Nel, ontzettend bedankt voor je bestelling, ik ben super blij dat je tevreden bent over onze service! Tot de volgende keer!

• Judith van Straten
    Geverifieerde klant van Daggoess

Heel lang moeten wachten door een zoek geraakt pakje, maar in orde gemaakt door Mark.

Antwoord van Daggoess

Hoi Judith, nogmaals excuses voor het kwijtgeraakte pakketje, anders was die veel sneller aangekomen! En bedankt voor je beoordeling, waardeer ik enorm!

• Wil Van Rijsbergen

De plasmat is goed.

Antwoord van Daggoess

Hoi Wil! Ontzettend bedankt voor je vertrouwen in Daggoess!

• Sissi
    Review voor Daggoess

Hele goede site lost een probl;eem snel op en het bestelde artikel is uitstekend precies zoals omschreven...een aanrader

Antwoord van Daggoess

Hoi Sissi, ontzettend bedankt voor je mening, Daggoess waardeert het enorm!

• Lydia

Klantvriendelijk en mooie kwaliteit

Antwoord van Daggoess

Dankjewel Lydia! Je wilt niet weten hoeveel dat voor ons betekent, Daggoess wilt haar klanten de beste ervaring geven die mogelijk is!

• Aneta
    Review voor Daggoess

3 weken lang gewacht maar uiteindelijk de bestelling in goede orde ontvangen. Prima product! Erg blij mee.

Antwoord van Daggoess

Hoi Aneta! Wat fijn om te horen dat ons product naar behoren is! Nogmaals excuses voor de vertraging, er was een fout gemaakt in onze logistiek. Dat is natuurlijk niet de service die we onze klanten willen bieden!