DailyArgan
7,8
Filter 62 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 52 met beschrijving

• Megan
    Review voor DailyArgan

Ik heb niets geleverd gekregen en krijg ook geen antwoord op mijn mails. Helaas te laat achter gekomen dat dit oplichters zijn. Lees andere ervaringen op trust pilot

• Rizlan

Top product.

• Hoe beoordeel je DailyArgan?

• Atilla

Goed artikel

• Kimberley
    Geverifieerde klant van DailyArgan

Verpakking is mooi. Na een maand gebruik zal ik een passende review achterlaten. To be continued.

• Eren Sahin
    Geverifieerde klant van DailyArgan

Topp service en goeie kwaliteit kleren 👍🏼

• DSchouten
    Geverifieerde klant van DailyArgan

Het was gemakkelijk te bestellen en was heel snel bezorgd

• Carla

Snelle levering, duidelijke website

• Marlo vds
    Geverifieerde klant van DailyArgan

Snelle levering duidelijke communicatie als er iets mis is en snelle reactie via whats app.

• Can

Really qualitative products.

• Mariëlla Schilperoort
    Geverifieerde klant van DailyArgan

Ondanks alle negatieve beoordelingen totaal geen problemen gehad en alles netjes ontvangen. Er werd duidelijk aangegeven dat pakketje iets later kwam en is ook geleverd.

• Sarah
    Review voor DailyArgan

Top service en netjes te woord gestaan en opgelost ( er ging iets verkeerd met de bestelling).
    Batana olie besteld had het gekocht voor mijn hoofdhuid en gebruik het 1x pw op mijn gezicht. Mijn gezichtshuid ziet er gladder uit. Hoor van collega's heb jij een verjongingskuur genomen. En het mooie van het product je hoeft maar heel weinig van te gebruiken. Één ding weet ik zeker , als mij potje op is weet ik waar ik moet zijn voor de beste BATANA olie.

• Ar

Goede service!

• Zaineb El Idrissi
    Geverifieerde klant van DailyArgan

Moest zeer lang wachten tot het binnenkwam en waarom is er geen ingrediëntenlijst?!

• Titia Meinen

Goede levering

• Ann Deforche
    Geverifieerde klant van DailyArgan

Zacht voor mijn droge handen

• Demi
    Geverifieerde klant van DailyArgan

Ik heb 3 maanden op mijn bestelling gewacht. Ik heb meerdere keren contact gezocht maar of geen of hele late reacties op mijn berichten. Ook werden er steeds andere redenen gegeven waarom mijn bestelling vertraagd was. Uiteindelijk heb ik ook 1 product zonder etiket ontvangen en in een verkeerde verpakking, dus ik hoop maar dat ik het goede heb ontvangen. Ik heb ter compensatie voor het ongemak helemaal niets ontvangen, ik denk niet dat ik hier nog een keer ga bestellen.

• Javina
    Review voor DailyArgan

Heb begin december 2023 besteld en gewoon nogsteeds niks binnen gekregen. Ik krijg geen reactie op de mailtjes die ik gestuurd heb met de vraag of ik mn geld terug mag.
    Echt hele slechte service en oplichterij

• Yasmin
    Geverifieerde klant van DailyArgan

Op 22 december een bestelling geplaatst en betaald. Op de website waren alle artikelen op voorraad. En in de bevestigingsmail stond dat het de volgende dag verzonden zou worden. Tot de dag van vandaag niks ontvangen. Verschillende keren geprobeerd contact op te nemen. Dat gaat heel moeilijk omdat je alleen via WhatsApp kan communiceren. Wordt niet of nauwelijks op gereageerd. Steeds weer een andere smoes waarom het niet is geleverd. Zeer slechte service. Ik bestel hier nooit meer en ik zal het ook niemand aanraden.

• Amir Naffass
    Review voor DailyArgan

Heb ongeveer 3 weken geleden besteld en ik heb nog steeds niks over me bestelling gehoord..

• Fieke
    Review voor DailyArgan

Ondanks dat het pakketje even op zich liet wachten, ben ik tevreden over de producten en de service. Zijn ook met een oplossing gekomen ivm de levertijd. Goed opgelost!