Dailywheels
Dailywheels brengt avonturiers samen in een gemeenschap die de wereld wil verkennen op twee wielen. Ontdek onze hoogwaardige fatbikes en ervaar het ultieme fietsavontuur. Sluit je aan en ontdek de vrijheid van fietsen met Dailywheels! Plan een gratis proefrit in.
fietsen elektrische fatbikes
9,9
  • Johan van de Groep
    Review voor Dailywheels

Zeker de goedkoopste en eerlijkste handelaren die ik tot nu toe heb ontmoet, Hebben mij heel goed geholpen en ook voor de prijs ontvang je heel veel. Van gratis accessoires tot garantie en service, Top bedrijf. Ook was de levering goed gecommuniceerd. 5 sterren van mij zonder twijfel.

• Stefan de Jong
    Review voor Dailywheels

Zeer goeie aanbieding! Heb de V20 met de mega deal gekocht voor een mooie prijsje. Ik ben tevreden😊

• Hoe beoordeel je Dailywheels?

• Dirkjan
    Geverifieerde klant van Dailywheels

Top service, vragen werden vrijwel direct beantwoord. Groot compliment voor dit nog jonge bedrijf!

• michael oexman
    Geverifieerde klant van Dailywheels

Netjes geholpen tijd waneer hij geleverd kon worden besproken was geen probleem alemaal goed aanrader alles uitgelegd hoe het werkt

• Sam
    Review voor Dailywheels

Fantastische service, snelle levering en goede communicatie echt een aanrader!

• Ben Hendriks
    Review voor Dailywheels

Bij Dailywheels ben ik top geholpen door hun advies. Ik ben voorzien van een mooie fatbike en maak fijne kilometers!

• Azad Hasseem
    Review voor Dailywheels

Zeer goeie fatbikes en service. Kreeg veel gratis accessoires erbij. Voor mij een 10/10. Fatbike V20 ook erg naar wens!

• Jan Bergwijn
    Review voor Dailywheels

Top bedrijf, snel een fatbike in orde gemaakt voor mij!