Dajema IT Distributors - Dajema Computers

Dajema IT Distributors - Dajema Computers

Dajema IT Distributors is voortgekomen uit Dajema Computers welke is opgericht in 2005. Dajema, een bedrijf dat aanvankelijk fungeerde als lokaal computer service- en reparatiebedrijf, groeide door de jaren heen uit naar een volledig ICT-bedrijf voor particulieren en het MKB. Hierdoor bent u bij Dajema IT Distributors verzekerd van jarenlange ervaring en kennis uit de IT branche.

Tijdens de crisisjaren bleek al snel dat veel consumenten zochten naar een manier om hun computers en randapparatuur op een voordeligere manier aan te schaffen. Uit deze klantenbehoefte is het idee ontstaan om jong gebruikte pc’s op te schonen en opnieuw aan te bieden. Al snel bleek dat deze zogenaamde ‘refurbished’ of ‘recycled’ pc’s met grote tevredenheid werden ontvangen; niet alleen bij particulieren , maar steeds vaker ook bij het MKB.

Na het succes van ‘refurbished’ hardware richt Dajema IT Distributors zich sinds 2018 ook op het verkopen van 100% legale, gebruikte software(licenties). Over de voordelen van de aankoop van ‘refurbished’ software kunt u hier meer lezen.

Naast een vestiging in Aalsmeer, opende Dajema in 2009 ook een vestiging in Macedonië.

• Roland

Snelle levertijd, goede afspraken

Dank je wel Roland!

• Henk van der Ham
    Geverifieerde klant van Dajema IT Distributors - Dajema Computers

Goede prijzen en uitstekende service

• Hoe beoordeel je Dajema IT Distributors - Dajema Computers?

• Arie Zaal
    Review voor Dajema IT Distributors - Dajema Computers

Mijn laptop had problemen deze viel uit, ik kwam er achter dat ik de ventilator niet meer hoorde. Contact gezocht met Dajema en kreeg direct een goed antwoord en een goed gevoel. 2 dagen na inlevering een dag eerder dan afgesproken. Is mijn laptop weer in top conditie en hersteld. Super service noem ik dat 👍🏻👍🏻😎😑

• Tinca
    Review voor Dajema IT Distributors - Dajema Computers

Zeer snelle en vakkundige hulp!! Een echte aanrader!!!

• Rein van der Zee
    Review voor Dajema IT Distributors - Dajema Computers

Goede service, juiste oplossingen, vriendelijk contact, een aanrader

• Marjon Middelkoop
    Geverifieerde klant van Dajema IT Distributors - Dajema Computers

Snelle levering, snelle service. Veel verstand van zaken.

• Alex boom
    Review voor Dajema IT Distributors - Dajema Computers

Vakman met kennis en denkt graag mee. Staat altijd klaar voor je.

Dank je wel ALex!

• Vd Berg
    Review voor Dajema IT Distributors - Dajema Computers

Onze ervaring is dat er snel gereageerd wordt na een storing die wij hadden gemeld betreft ons WiFi signaal en laptop uitval. Hierop werd vakkundig, adequaat gehandeld en geadviseerd. Een aangeraden product met een groter bereik en snelheid was voorradig en kon direct geïnstalleerd worden. Daarbij werd ook ons huidige apparatuur gekoppeld aan het nieuwe waardoor het elkaar versterkt en het bereik beter is dan ooit. Tevens instellingen gecontroleerd en vrije kanalen gezocht tov de buurt rondom.
    Kortom wij zijn weer blij, dank jullie wel!
    TOP SERVICE!

Antwoord van Dajema IT Distributors - Dajema Computers

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

• Morris Brandsma
    Review voor Dajema IT Distributors - Dajema Computers

Nette service en voor herhaling vatbaar, niets op aan te merken. Apparatuur nu 2 weken in huis en het werkt prima.

Dank je wel Morris!

• Asmara Groen
    Review voor Dajema IT Distributors - Dajema Computers

Altijd top service en snel geholpen!!! Super snelle levering en altijd alles zoals het hoort.

Dank je wel Asmara!