Daka Deco
Met de luxe 3D wandpanelen van Daka Deco creëer je gemakkelijk en snel een designer look in je huis! Onze wandpanelen kunnen binnen overal gebruikt worden, zijn gemaakt van PVC en zijn vochtbestendig, vuurvast, recyclebaar, eenvoudig schoon te maken en gemakkelijk te instaleren.

• Benthe
    Review voor Daka Deco

Top Kwaliteit & Service. Wij zijn zeer tevreden en komen zeker terug!

• Nathalie
    Review voor Daka Deco

Het vinylbehang is heel mooi maar op kleine stukken niet te plakken als je t scheef plakte en voorzichtig losmaakte plakte het hele stuk aan elkaar en kreeg je de kreuken er niet meer uit ook scheurde het in de hoek. Had aan 1 rol genoeg voor toilet maar kom nu te kort omdat heel veel stukken niet goed gingen. Had gechat met ze maar zeiden alleen jammer dat t niet goed ging nou dat vind ik geen service hoor ... problemen hoor je op te lossen

• Hoe beoordeel je Daka Deco?

• SH
    Review voor Daka Deco

Mooie prijzen en perfecte service! Echt een aanrader. Kwaliteit van de producten is uitstekend!

• Rachel
    Review voor Daka Deco

Wat een leuk bedrijf! Gisteren zijn we langs geweest in de showroom voor advies. We zijn super vriendelijk geholpen en hebben goed en eerlijk advies gekregen. Vandaag aan de slag gegaan en het eindresultaat mag er wezen. We zijn er super blij mee!

• Ramona
    Review voor Daka Deco

Geweldige service en zeer klantvriendelijk alle vragen die je vraagt worden netjes beantwoord.👌🏻ook zeer te vreden over het pvc behang en de wand panelen.

• Miranda
    Review voor Daka Deco

Heel tevreden over het materiaal en de kwaliteit hiervan, zeer eenvoudig te plaatsen.

• Nadja
    Review voor Daka Deco

Snelle levering, mooi spul! Ook erg snelle, kundige en vriendelijke klantenservice, een aantal minuten na mijn gestelde vraag via de website chat al een antwoord! Top. Mijn badkamer, waar ik de afgelopen 6 jaar steeds minder in wou vertoeven, is omgetoverd tot een fantastische plek waarin ik graag ben!

• Mia
    Review voor Daka Deco

Zeer tevreden over de aangekochte producten. Wat een goede kwaliteit. Ik ben gelijk begonnen en het eind resultaat is prachtig :)

• Cokkie
    Review voor Daka Deco

Precies wat ik wou super blij mee

• Kitty Partouns

Super goede service .
    Mooie kwaliteit en prijs .
    Toppie !
    Snelle levering .
    Laat zich gemakkelijk plaatsen met een super mooi resultaat 🤩

• Shirley
    Review voor Daka Deco

Heel tevreden met de snelle levering en het resultaat is ook heel mooi geworden

• Petra
    Review voor Daka Deco

supersnel geleverd, uitleg voor het gebruik is heel duidelijk en het produkt ziet er heel mooi uit,en is heel makkelijk te verwerken. het is makkelijk schoon te maken en geeft direkt een heel mooi resultaat

• Giusy

FANTASTISCHE RESULTAAT

• Sindy
    Review voor Daka Deco

Snelle levering en een mooi eind resultaat. Zeker een aanrader

• Gerda
    Review voor Daka Deco

Snelle en goede levering. De panelen staan prachtig op de muur!

• Pietsje
    Review voor Daka Deco

Snelle levering, super makkelijk om te plakken! Geplakt op een voorbehandelde gipsplaat muur. Top product!

• Michiel de Jager
    Review voor Daka Deco

Zelfklevend behang hecht op diverse plekken niet goed. Dit met foto’s kenbaar gemaakt aan dakadeco. Vervolgens kwam er een email waarin ze beweren aan de hand van deze foto’s te kunnen zien dat wij het niet goed hadden geplakt. Onze reactie was dat dit zeer zeker wel het geval was, maar verdere reacties vanuit dit bedrijf blijven uit, ondanks meerdere emails. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken, voor ons een absolute afrader dit bedrijf.

• Genevieve
    Review voor Daka Deco

Mooie kwaliteit en zo makkelijk iedereen kan dit doen! En een prachtig resultaat. Goede service snel in huis.

• Lianne Geraets
    Review voor Daka Deco

Snelle levering en top kwaliteit van de producten!

• joanna
    Review voor Daka Deco

Super snelle levering, top product en super mooi resultaat in mijn keuken en wc met het behang. Zeker aan t bevelen! Plus ook super goede service en vriendelijkheid!