Dakdragers-Online.nl

Dakdragers-Online.nl

Op Dakdragers-Online.nl vindt u een ruim assortiment dakdragers van bekende merken zoals Thule, Menabo en Whispbar. Door het ruime assortiment vindt u altijd dakdragers die passen op uw auto. De dakdragers worden per set geleverd en de verzending is bij een bestelling van meer dan 50 euro helemaal gratis.

• RICHARD
    Review voor Dakdragers-Online.nl

BETER COMMUNICEREN NAAR DE KLANT, WACHT NU 16 DAGEN OP DE ORDER , MORGEN 18-7 OP VAKANTIE ,LEVERTIJD ZOU 4-5 DAGEN ZIJN , NIETS ONTVANGEN, OOK NIET GECOMMUNICEERD VIA MAIL TELEFONISCH WERD OOK NIET OPGENOMEN 17-7 NOG GEPROBEERD TE BELLEN MET ZE.

• Frits
    Review voor Dakdragers-Online.nl

Ik wacht inmiddels een week op mijn bestelling. Afgezien van de bevestiging dat de bestelling in benadeling is, niets meer van gehoord. Dat alle contactgegevens van de website zijn verwijderd is geen goed teken.

• Hoe beoordeel je Dakdragers-Online.nl?

• Richard Meijerink

Snel en duidelijk

• Richard Immers
    Geverifieerde klant van Dakdragers-Online.nl

Snelle service en deskundig advies

• Patrick Grobbée

Goede service

• Joost van Hemert
    Geverifieerde klant van Dakdragers-Online.nl

Goede afhandeling na ontbreken item in verzending.

• Didier Demeester

ok shop

• Marc
    Geverifieerde klant van Dakdragers-Online.nl

Goede prijs en goede communicatie als iets ongehoopt wat langer duurt.

• Een tevreden klant.
    Geverifieerde klant van Dakdragers-Online.nl

Correcte levering, prima product, ik ben zeer tevreden en zou zonder meer weer gebruik maken van hun winkel om iets te kopen.

• Esther van Nimwegen
    Geverifieerde klant van Dakdragers-Online.nl

Goed advies via de live chat, snelle levering. Wij zijn heel tevreden, over het product zowel als over de leverancier. Prima!