Dakdragers-Online.nl

Dakdragers-Online.nl

Op Dakdragers-Online.nl vindt u een ruim assortiment dakdragers van bekende merken zoals Thule, Menabo en Whispbar. Door het ruime assortiment vindt u altijd dakdragers die passen op uw auto. De dakdragers worden per set geleverd en de verzending is bij een bestelling van meer dan 50 euro helemaal gratis.
8,1
Filter 61 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 60 met beschrijving

• Chris
    Review voor Dakdragers-Online.nl

De initiële levering was na 4 werkdagen, maar helaas miste de slotenset.

Het e-mail adres wat op de website staat werkt niet. De enige manier om ze te bereiken is via receptie@remenko.nl. Andere e-mail adressen aanschrijven, whatsappen of bellen werkt niet!

Uiteindelijk bleek dat de slotenset in backorder stond, maar ik ben hier dus nooit over geinformeerd. De sloten heb ik uiteindelijk 11 dagen later alsnog ontvangen.

Prima producten, prima prijs, maar de communicatie kan vele malen beter!

• Bart
    Review voor Dakdragers-Online.nl

De beloften worden niet nagekomen en het is niet transparant in de wel aangeboden diensten. Er wordt niet beantwoord op de e-mail en de beoogde chat mogelijkheid is niet aanwezig! Hierdoor tast ik als klant in het duister over mijn bestelling.

• Hoe beoordeel je Dakdragers-Online.nl?

• j
    Review voor Dakdragers-Online.nl

wat een slechte onderneming. Nul contact mogelijk alleen een vaag bevestingsmailtje in ongewenst. ik betwijfel te zeerste of dit wel een echte site is en niet gewoon een stel oplichters.

• Gerritsen
    Review voor Dakdragers-Online.nl

Producten worden niet geleverd en geen contact mogelijk.
    Mijn bestelling al ruimschoots voor de (drukke) vakantieperiode gedaan. Maar nu 3 weken verder nog niets gezien of gehoord.
    Zeer slechte en onbetrouwbare partij.

• Eric
    Review voor Dakdragers-Online.nl

Ik heb geprobeerd om begripvol te zijn maar het wordt steeds moeilijker. In april een fietsendrager besteld. Die bleek niet meer op voorraad te zijn. Eind mei zou die binnen komen. Eind mei werd juni en juni juli. Uiteindelijk gekozen voor een ander duurder model die wel op voorraad is. Deze zou meteen uitgeleverd worden. Hiervoor moest ik eerst een betaling doen. Wij zijn nu alweer anderhalve week verder en nog geen fietsendrager. En wat nog het ergst is, ze zijn niet te bereiken. Denk dat ik wel 20 keer gebeld hebt, 4 mails gestuurd en ook nog via whats app. Maar geen reactie en nog steeds geen fietsendrager. Bizar dit, veel slechter dan dit kan niet.

• Thomas
    Review voor Dakdragers-Online.nl

Levering van 'stock' items duurt langer dan een week. Geen tracking, geen contact mogelijkheden (mail wordt niet beantwoord)

• David De Decker

alles prima

• DA Bruinenberg

Vlot geleverd,goed produkt. Aanrader

• Pauline van den Berghe
    Geverifieerde klant van Dakdragers-Online.nl

Correcte service en goede prijs

• Jamie Hirst
    Geverifieerde klant van Dakdragers-Online.nl

Mooie prijzen en goede service