Damarris
Webwinkel van het merk Damarris. In deze webwinkel worden uitsluitend handgemaakte zilveren en gouden herinnering sieraden gemaakt. Sieraden met foto of vingerafdruk sieraden.
9,5
Filter 1464 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1268 met beschrijving

• Regina Romonesco
    Geverifieerde klant van Damarris

Geweldige service, en een super mooi gemaakt sieraad als aandenken aan mijn moeder.

• Erika
    Review voor Damarris

Snelle service,vriendelijke te woord gestaan en beantwoord al je vragen en maakt je wensen waar.
    Zeker aan te bevelen.
    Ben er super blij mee

• Hoe beoordeel je Damarris?

• Top service
    Review voor Damarris

Mooie spullen en super service.. goed bereikbaar en hulpvol met vragen

• Geertine Kazen

Vriendelijk in contact!

• Ros
    Review voor Damarris

Ik ben nooit zo van een beoordeling schrijven, maar dit verdiend een beoordeling. Ik heb een hartjes ketting voor mijn moeder besteld met foto van haar kleinkinderen. De foto is zo leven echt gegraveerd. Heb zelden zoiets moois gezien. Echt heel top gedaan! Dankjewel

• Willem
    Geverifieerde klant van Damarris

Snelle levering en van een mooie kwaliteit.

• Ivonne
    Geverifieerde klant van Damarris

Gouden hanger laten maken met de vingerafdruk van mijn moeder. Een mooie tastbare herinnering. Fijn mailcontact, vragen werden snel beantwoord. Bij bestellen stond er een levertijd van 3-5 werkdagen. Het heeft wat langer geduurd. Maar dat was voor mij persoonlijk niet zo’n probleem. Ik zou Damarris zeker aanraden voor een mooi (gedenk)sieraad.

• Helma
    Review voor Damarris

Heb nu 2x wat besteld bij Damaris en super tevreden correkt te woord gestaan mooie sieraden geleverd en snel. ..mocht ik ooit wat werr willen kom ik echt bij jullie

• Rob Metselaar
    Geverifieerde klant van Damarris

Mooie ringen aangeschaft van titanium en goud. Precies als op de site. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

• A.Bosch
    Review voor Damarris

Echt hele mooie graveringen in zowel sleutelhangers als sieraden zowel zilver als rvs
    Snelle levering en super prijzen

• Marja
    Review voor Damarris

Twee zwarte sleutelhangers met gravure bestel. Supersnelle levering en ze zien er boven verwachting mooi uit. Heel blij mee.

• Gracjana Jakubiec

Cool

• Silvia Winkel
    Geverifieerde klant van Damarris

Goed advies, heel mooi en snelle service!! Top

• agnes erkamps

Mooie kwaliteit. Duidelijke foto’s en snel geleverd. Zeer tevreden

• Daniëlle Kluitmans
    Geverifieerde klant van Damarris

Bestelling is super netjes geworden

• Femke
    Review voor Damarris

Een paar weken geleden een armbandje besteld met de vingerafdruk van me vader erop. Vond het resultaat erg tegenvallen en het leek totaal niet op het voorbeeld hoe het op de site staat. Als ik het probeer uit te leggen word er erg raar via de mail gereageerd met: Het zijn altijd lijnen die je ziet en de ene afdruk is de andere niet he…
    Ik kan er helaas niets aan veranderen.

Vind van een professioneel bedrijf dit een erg rare reactie. Ze staan niet open om een oplossing te zoeken of iets anders en er word niet meer gereageerd op mails dus het interesseert ze blijkbaar weinig. Het ligt zoals ik aan de andere 1 ster recensies lees nooit aan hun maar altijd aan de klant. Erg jammer. Ik had gehoopt op een mooie herinneringen aan me overleden vader maar nu heeft het me vooral veel irritatie en teleurstelling gegeven.

Antwoord van Damarris

Beste Femke, ik heb in 7 jaar tijd duizenden vingerafdrukken bewerkt en gegraveerd. Ik weet echt niet wat je van ons verwacht, maar de vingerafdruk is 1 op 1 exact de vingerafdruk die je hebt gestuurd. Ik heb je de afdruk gemaild, de bewerking en de gegraveerde armband als foto. Het enige waar jij steeds over begint is dat er op een voorbeeld dunnen lijntjes staan. Ja. Sommige vingerafdrukken zijn mooi en sommigen minder mooi, maar altijd uniek. Wat wil je als oplossing? De vingerafdruk van iemand anders dan? Die wel perfect is? Ik heb deze discussie nu voor het eerst in 7 jaar en hopelijk voor het laatst...

• J.H.
    Geverifieerde klant van Damarris

De ring is erg mooi, precies zoals verwacht. Communicatie is prettig verlopen.

• Saskia van Dam
    Geverifieerde klant van Damarris

Mooi sieraad, vakkundig gemaakt. Snelle levering

• Lilian
    Geverifieerde klant van Damarris

Snelle service. Super mooie produkten en niet duur.

• Sandra de Bruin

Goede service. Snelle levering