Dami living

Dami living

Damiliving is een Nederlands bedrijf. We zijn dus altijd bereikbaar en spreken jouw taal. Wij houden de prijs laag, de kwaliteit erg hoog en de service persoonlijk. Hoe dat kan? Wij zijn rechtstreeks betrokken bij de productie. Bekijk ons assortiment!
8,4

• Wen-xi
    Review voor Dami living

Ik had twee barkrukken gekocht op Internet. Ik heb de eerste heel snel ontvangen, maar de tweede is nog niet aangekomen, NA MEER DAN 1 MAND. Ik heb meervoudige emails geschreven en heb veel keer geprobeerd om hen te bellen, maar geen antwoord, ze negeren mij. Deze website is een SCAM.

• Dirk van Raalten
    Review voor Dami living

Gister besteld en vandaag ontvangen. Erg tevreden mee. Echt een kwaliteit product.

• Hoe beoordeel je Dami living?

• Marlijn van de Broek
    Review voor Dami living

Erg tevreden met de producten en service van dami! Koop er al jaren bij.

• Bert Hermanus
    Review voor Dami living

Gister ontvangen en echt top kwaliteit en dat ook nog met een black friday actie. Erg blij!

• Mathilde Bakker
    Review voor Dami living

Damiliving heeft me aangenaam verrast met hun assortiment en gebruiksvriendelijke website. De diversiteit aan stijlvolle meubels en accessoires maakte het makkelijk om precies te vinden wat ik zocht. Mijn bestelling werd snel en in perfecte staat geleverd, en de kwaliteit van de producten was ook erg goed. Damiliving is duidelijk toegewijd aan het bieden van een geweldige winkelervaring, en ik beveel het ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar stijlvolle en kwalitatieve woonartikelen.

• Kor Freriksen
    Review voor Dami living

Vandaag ontvangen en in elkaar gezet en ben er mega blij mee. Had een vraag over de levering en werd er snel en goed mee geholpen.

• Sofie Schildkamp
    Review voor Dami living

Onlangs 4 rosé stoelen taupe besteld en zitten heerlijk. Erg blij mee!