Damp-e.nl

Damp-e.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van Damp-e.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,3
Filter 9362 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5083 met beschrijving

• E. van der Velden
    Geverifieerde klant van Damp-e.nl

Perfecte service, zeer snel geleverd👍

• Hans

Prima service!

• Hoe beoordeel je Damp-e.nl?

• ddj
    Geverifieerde klant van Damp-e.nl

Vlotte levering zelfs volgende dag als je in de avond besteld. Goede prijs voor deze luxe xvape area vaporizer met oled scherm en temperatuur tm 240°celcius(!) en extra screens en extra's incl leveren €69!
    Volgende vape koop ik hier weer! Voor mijn vrouw bestel ik binnenkort dezelfde..
    Heldere site en verschillende zendmethoden beschikbaar dhl of postnl etc.. Would recommend.

• J.M. Vullings
    Geverifieerde klant van Damp-e.nl

Snelle levering, prima geregeld!!

• Hans Teuben

Snel geleverd en kwaliteit

• Nick Verseput
    Geverifieerde klant van Damp-e.nl

Mooie prijzen goeie service top produckten zal hier zeker vaker bestellen

• DoriT
    Geverifieerde klant van Damp-e.nl

Snelle levering in BE aan eerlijke prijzen

• Mark
    Geverifieerde klant van Damp-e.nl

Really fast delivery and good stock but the price of delivery is way too high!

• Nathalie Isler

Werkt geweldig

• I want to return the product because I was already scammed
    Review voor Damp-e.nl

I want to return the product because I was already scammed

• Francesco Dattrino
    Geverifieerde klant van Damp-e.nl

De product dat ik heb ontvangen is niet wat ik had besteld. Ik heb al één e-mail gestuurd om te vragen hoe kunnen wij oplossen maar no geen antwoord .
    Na één slecht review hebben zij snel contact gemaakt en de geld teruggestort.
    Dus ben ik niet helemaal tevreden want heb ik niet mijn bestelling ontvangen maar wel de geld terug is ook prima. Het kan gebeuren

• Ibrahim
    Geverifieerde klant van Damp-e.nl

Bestelling niet compleet, telefoonnummer is uit de lucht en op email wordt niet gereageerd.

• Flávio Rodrigues
    Geverifieerde klant van Damp-e.nl

Good quality of the products and fast arrival

• Eric Kol
    Geverifieerde klant van Damp-e.nl

Snel geleverd werkt prima.

• Mille Winters
    Geverifieerde klant van Damp-e.nl

Mijn product is retour gestuurd omdat ik een foutje had gemaakt in mijn adres. Alleen nu heb ik al een paar dagen geen reactie gekregen op mijn bericht hoe het nu verder moet en de klantenservice is niet te bereiken. Mochten jullie dit zien zouden jullie dan alsnog contact met mij kunnen opnemen

• Corry Kaagman
    Geverifieerde klant van Damp-e.nl

Ik heb mijn bestelling gedaan , kreeg een excuus brief , het was helaas uit het assortiment, ik zou mijn geld meteen terug krijgen , ik wacht nog steeds

• Victoria Mentzou
    Geverifieerde klant van Damp-e.nl

My order was delivered super fast! Lowest prices in the market! The only downside is that you need to make a purchase of EUR 40 and above to get free shipping.

• JF
    Geverifieerde klant van Damp-e.nl

‘s avonds besteld, volgende dag in huis!

• Harout Shirojan

Snelle levering.

• Delia H.
    Geverifieerde klant van Damp-e.nl

Door nalatigheid van DHL werd mijn. bestelling niet geleverd Damp.nl reageerde meteen en stelde onderzoek in. Fantastische communicatie en goede zorg vanuit hun,terwijl het niet hun schuld was.En ik kreeg nog restitutie ook!
    Heel erg bedankt 💖
    Ik zal Dampen.nl zeker aanraden als je waarde hecht aan eerlijkheid,qualiteit en uitstekende service.