Danenberg Shop BV

Danenberg Shop BV

Danenberg Shop is de specialist op het gebied van Aluminium vouwwanden, schuifpuien en kozijnen, terrasoverkappingen, glazen schuifwanden en duurzame bouwmaterialen.
6,7

• Gerard Kuijer
    Review voor Danenberg Shop BV

Vakbekwame antwoorden van ene Kimberly. Direct echte mensen aan de lijn met duidelijke reacties. Levering conform de afspraken. Vlotte reacties op de e-mail.
    een aanrader.

• Tres Joli Tuinuniek
    Review voor Danenberg Shop BV

Eigenlijk zijn jullie geen ster waardig. Alles wat er verkeerd kan gaan omtrent de verschillende leveringen gaat verkeerd. Jullie komen niet opdagen terwijl wij met 2 man staan te wachten om te helpen met lossen. Vervolgens kom jullie zonder aankondiging. Leveren producten op een foutieve adres en willen dan niet zorgen voor een passende oplossing. Verschillende mails worden niet beantwoord. Verschillende constructieve voorstellen gedaan om het op te lossen. Maar Roel, Anne en Rob zijn niet competent genoeg om dit op te lossen of ze hebben hun geld binnen dus je kan het bekijken.
    Ze laten terwijl ze het weten een koerier een pakket ophalen op een adres waar het pakket niet ligt. Zo komt er nooit een oplossing.
    Jammer maar wij stoppen vanwege jullie gedrag met onze samenwerking. Wat een gemiste kans.

• Hoe beoordeel je Danenberg Shop BV?

• René
    Review voor Danenberg Shop BV

Aftersale service is slecht. Als je iets later een tochtstrip wilt bijbestellen. Kost deze (eerder €20.=) ineens € 25 ex btw. Voorts willen ze € 50 hebben voor de verzend kosten zodat dit stripje op €90.= komt. Belachelijk!!! Typisch gevalletje van niet mee willen denken en alleen maar aan de centjes denken. Ik heb hem bij de concurrent gekocht voor €20.= incl.btw en slechts 13.50 aan verzendkosten.

Antwoord van Danenberg Shop BV

Hoi Rene,
    jammer dat je niet geheel tevreden bent.
    Helaas kloppen de details van het verhaal ook niet geheel. De tochtstrippen zijn altijd €25 excl btw. De prijzen staan heel duidelijk op onze webshop. Alles is transparant bij ons.

De transportkosten krijgen wij ook voor onze rekening van onze leverancier, dus moeten we dit doorrekenen. We rekenen slechts een deel van de kosten door en zijn daarmee juist klantvriendelijk is onze overtuiging. Eventueel is ophalen ook een optie geweest.

Goed dat je ze elders hebt weten te vinden, ben je toch nog geholpen.

• Thei
    Review voor Danenberg Shop BV

Wat meer moeite doen en correcte materialen verkopen en als de materialen niet aan de maat zijn zorgen dat de klant toch tevreden is door de juiste materialen te leveren. Maar ja, waarom de juiste materialen leveren als je de centen toch al binnen hebt?

• Frans
    Review voor Danenberg Shop BV

Super service, snelle levering en top kwaliteit! Echt een aanrader!!

• M
    Review voor Danenberg Shop BV

Super bedrijf, super service.

• Jan
    Review voor Danenberg Shop BV

Eerder contact op nemen .

• Familie Driessen-Dolmans

• Rietmeijer Auto`s
    Review voor Danenberg Shop BV

Uitstekende service en vlotte bezorging , Na een productiefout in 1 van de glaswanden zijn we zeer vakkundig geholpen en zelfs na 2 dagen een nieuwe ontvangen.