Danmetic
Danmetic is een jong bedrijf met een enorme passie voor pc's. Dus wil je een desktop computer volledig naar wens samenstellen, dan ben je bij ons aan het juiste adres. Van een simpele computer voor thuis of op kantoor tot aan uitgebreide gamepc's en geavanceerde workstations. Deze stel je samen in onze gebruiksvriendelijke builder, maar wij geven je ook graag vrijblijvend advies. Wij bouwen wat jij nodig hebt!

• Jarvi

Perfect

• Janko
    Review voor Danmetic

Hier kan je met een gerust hart een bestelling plaatsen!

heb een PC besteld, zelf samen gesteld met de builder op de website, die trouwens perfect werkt en lekker duidelijk is. Ook als je niet heel erg thuis bent in de onderdelen.

De nieuwste hardware zoals DDR5 zijn beschikbaar. tegen prima prijzen, en voldoende keuze. Ook de assemblagekosten zijn schappelijk, waar door de keuze voor mij snel was gemaakt!

De computer was netjes in elkaar gezet, geen snel afraffel werk.

De comminucatie vooraf is goed, duidelijke antwoord op je vragen, en lekker gemakkelijk via whatsapp mogelijk.

Verzending was snel binnen de aangegeven levertijd!

• Hoe beoordeel je Danmetic?

• Rik

Goeie service van Danmetic! Top computers

• jo
    Review voor Danmetic

heb een nieuwe pc gekocht bij Danny samengesteld naar mijn wens. goede communicatie extra dingetjes niet in de webshop worden er zo ingezet voor zeer schappelijke prijs. Ik weet waar ik naar toe ga volgende keer

• Gerrit
    Review voor Danmetic

Steekt ver boven het 'maaiveld' uit! Verslaat grote aanbieders met gemak d.m.v. een uitstekende configurator welke onmiddellijk alle mogelijke (c.q. gewijzigde) opties toont passend bij de gekozen componenten (hier kunnen veel grote 'namen' een voorbeeld aan nemen)! Naast de getoonde componenten zijn ook allerlei niet getoonde componenten leverbaar! De telefonische bereikbaarheid is uitstekend dus in onderling overleg is vrijwel alles mogelijk! Daarnaast is geen vraag 'te gek' en wordt er uiterst sympathiek gereageerd. Samengevat: 'Warm aanbevolen"

• Johan van Dorp
    Review voor Danmetic

Uitstekend advies en uitstekende service / hulp bij het installeren.

• M.Lodeweges
    Review voor Danmetic

Na lang zoeken uiteindelijk bij Danmetic uitgekomen.
    Makkelijk website om een build samen te stellen tegen keurige prijzen.
    PC geleverd in een degelijke verpakking met veel beschermingsmateriaal.
    PC zelf is mooi en netjes gebouwd en direct klaar voor gebruik.
    Alle overige overgebleven materialen en beschrijvingen zitten keurig in de doos van het moederbord.

• Jos
    Review voor Danmetic

Geweldige service, denkt mee en geeft een goed advies waardoor je een veel betere computer hebt.

• Torabi
    Review voor Danmetic

Hele goeie service, en echt een monster pc opgezet! Ongelovelijk blij mee! Was elke cent waard! Danny ook n top gozer!

• Paresh
    Review voor Danmetic

Zeer goeie service en ze zetten alles top voor je in elkaar! Echt een aanrader.