Danmetic
Danmetic is een jong bedrijf met een enorme passie voor pc's. Dus wil je een desktop computer volledig naar wens samenstellen, dan ben je bij ons aan het juiste adres. Van een simpele computer voor thuis of op kantoor tot aan uitgebreide gamepc's en geavanceerde workstations. Deze stel je samen in onze gebruiksvriendelijke builder, maar wij geven je ook graag vrijblijvend advies. Wij bouwen wat jij nodig hebt!

• Jarvi

Perfect

• Janko
    Review voor Danmetic

Hier kan je met een gerust hart een bestelling plaatsen!

heb een PC besteld, zelf samen gesteld met de builder op de website, die trouwens perfect werkt en lekker duidelijk is. Ook als je niet heel erg thuis bent in de onderdelen.

De nieuwste hardware zoals DDR5 zijn beschikbaar. tegen prima prijzen, en voldoende keuze. Ook de assemblagekosten zijn schappelijk, waar door de keuze voor mij snel was gemaakt!

De computer was netjes in elkaar gezet, geen snel afraffel werk.

De comminucatie vooraf is goed, duidelijke antwoord op je vragen, en lekker gemakkelijk via whatsapp mogelijk.

Verzending was snel binnen de aangegeven levertijd!

• Hoe beoordeel je Danmetic?

• Rik

Goeie service van Danmetic! Top computers

• jo
    Review voor Danmetic

heb een nieuwe pc gekocht bij Danny samengesteld naar mijn wens. goede communicatie extra dingetjes niet in de webshop worden er zo ingezet voor zeer schappelijke prijs. Ik weet waar ik naar toe ga volgende keer

• Gerrit
    Review voor Danmetic

Steekt ver boven het 'maaiveld' uit! Verslaat grote aanbieders met gemak d.m.v. een uitstekende configurator welke onmiddellijk alle mogelijke (c.q. gewijzigde) opties toont passend bij de gekozen componenten (hier kunnen veel grote 'namen' een voorbeeld aan nemen)! Naast de getoonde componenten zijn ook allerlei niet getoonde componenten leverbaar! De telefonische bereikbaarheid is uitstekend dus in onderling overleg is vrijwel alles mogelijk! Daarnaast is geen vraag 'te gek' en wordt er uiterst sympathiek gereageerd. Samengevat: 'Warm aanbevolen"

• Johan van Dorp
    Review voor Danmetic

Uitstekend advies en uitstekende service / hulp bij het installeren.

• M.Lodeweges
    Review voor Danmetic

Na lang zoeken uiteindelijk bij Danmetic uitgekomen.
    Makkelijk website om een build samen te stellen tegen keurige prijzen.
    PC geleverd in een degelijke verpakking met veel beschermingsmateriaal.
    PC zelf is mooi en netjes gebouwd en direct klaar voor gebruik.
    Alle overige overgebleven materialen en beschrijvingen zitten keurig in de doos van het moederbord.

• Jos
    Review voor Danmetic

Geweldige service, denkt mee en geeft een goed advies waardoor je een veel betere computer hebt.

• Torabi
    Review voor Danmetic

Hele goeie service, en echt een monster pc opgezet! Ongelovelijk blij mee! Was elke cent waard! Danny ook n top gozer!

• Paresh
    Review voor Danmetic

Zeer goeie service en ze zetten alles top voor je in elkaar! Echt een aanrader.

• Tom
    Review voor Danmetic

Uitstekende service. Zeer flexibel met het aanpassen van orders👍🏻👍🏻

• Stefan
    Review voor Danmetic

I browsed quite some websites that offer a "building your own PC - function". Honestly, none of them was as intuitive and user-friendly as Danmetic! A PC is a tool for me and I am not an expert on building one, but the website made it all super easy to understand. At last, I still had some open questions and contacted the staff. The customer service from the team of Danmetic was exceptional. Super friendly and professional. I ended up with a great device tailored to my needs for a really good price! P.S.: Shipping within Europe was no issue and super fast!

• Jim
    Review voor Danmetic

Ik heb veel websites bezocht voor het samenstellen van een pc, maar ik heb uiteindelijk voor Danmetic gekozen vanwege de mooie website en de aangename prijzen. De levering is erg snel en de pc werk perfect. Zeker een aanrader!

• Xander
    Review voor Danmetic

Ik ben zeer tevreden met mijn pc!
    Goede service en ook goed contact met de verkoper daardoor werden mijn vragen snel en goed beantwoord. Mijn bestelling was ook snel geleverd. Zeker aan te raden als je een pc wilt van goede kwaliteit!

• John
    Review voor Danmetic

Er overzichtelijk site! Super service.

• Jeroen Appel
    Review voor Danmetic

Mooie website om een computer samen te stellen. goede communicatie, perfecte levering en een super build! Aanrader!

• Remco
    Review voor Danmetic

Ik heb geweldige service gekregen van Danmetic. Ik kreeg goed advies van ze en ik woonde in de buurt. Ze kwamen zelfs langs om mijn computer op te halen zodat ze hem konden upgraden. De upgrade was binnen een paar uur voltooid en ze kwamen hem zelfs weer brengen. Ik ben zeer tevreden en zal weer bij dit bedrijf bestellen. Top service!

• Henk Ringersma
    Review voor Danmetic

Reageert snel op vragen. Heeft goede prijzen en geeft goed advies. Niet eerder had ik een custom PC zo kunnen samenstellen. Uitermate tevreden over het resultaat.

• Michael
    Review voor Danmetic

Would highly recommend and would order again!

• Peter
    Review voor Danmetic

Goede adviezen. PC perfect samengesteld, werken erg netjes. Alle bekabeling mooi weggewerkt. Prima prijs kwaliteit.