Dartshopper.nl

Dartshopper.nl

Dartshopper.nl is dé grootste webwinkel voor al je dartartikelen. Met meer dan 10.000 artikelen op voorraad heb je een bestelling altijd snel in huis. Bestel je boven de €25 en voor 17:00 dan heb je de bestelling gratis de volgende dag al in huis.
8,8
3.069 klantbeoordelingen

• Eric
    Review voor Dartshopper.nl

Tweemaal besteld waarvan tweemaal niet volgens afspraak geleverd. Eerste keer alle producten op voorraad volgens de website, echter pas geleverd na 5 dagen…. Tweede keer wederom producten besteld die op voorraad zijn volgens de website met als slogan "voor 23:45 besteld, morgen in huis". Nou, vergeet het maar; wederom een aantal dagen moeten wachten door een interne fout. Ik bestel niks meer via deze webshop.

• klaas
    Review voor Dartshopper.nl

Prijzen zijn scherp, en tot nu toe alles op tijd verzonden.
    Waar ik echter problemen mee heb is dat ze niet exact leveren wat er op de afbeelding staat. Ik heb Dartshopper pijlen besteld, en die zijn net iets anders dan getoond. Ik ben minder tevreden over de geleverde pijlen. Ik heb daarover tot 2 maal een review geschreven op de site, maar deze wordt gewoon niet getoond. Het review systeem is sowieso erg schimmig wat geen erg betrouwbare indruk geeft.

• Hoe beoordeel je Dartshopper.nl?

• Dim
    Review voor Dartshopper.nl

Na een paar dagen bestelling nog steeds niet verstuurd terwijl deze wel op voraad was. Ook verder geen bericht gekregen en telefonisch niet te berijken want het nummer is niet in gebruik.

• glenn

Uitstekende webwinkel voor 17uur
    Besteld volgende dag in huis en de service is uitstekend aanrader voor iedereen

• Dave
    Review voor Dartshopper.nl

Om 16:50 uur een setje brass darts van MvG besteld en de volgende dag netjes geleverd. Goed op de hoogte gehouden door middel van een email toen mijn pakket verzonden was.

Dartshopper zal niet met alles de goedkoopste zijn maar de levering was snel en de webshop is overzichtelijk. Al met al een prima ervaring