Dartwinkel
Is Dartwinkel veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
1.364 klantbeoordelingen
Filter 1154 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1150 met beschrijving

• Wouter Hoomoedt

Supersnelle levering

• Herman Schutte
    Geverifieerde klant van Dartwinkel

Snelle en correcte levering.

• Hoe beoordeel je Dartwinkel?

• Arie Hellewegen
    Geverifieerde klant van Dartwinkel

Snelle levering, netjes verpakt!

• A Veenstra
    Geverifieerde klant van Dartwinkel

Laagste prijzen, ruim assortiment, en bij mijn bestelling van €10.35 maar 2.95 verzendkosten, top! Bij de andere soortgelijke websites die ik bezocht, waren de produktprijzen en verzendkosten een stuk hoger. Mijn keus was dus snel gemaakt. Bestelling binnen 3 dagen bezorgd, had ook als brievenbuspakje via post gekund. Had 4 x 2 verschillende voetbaltafel balletjes besteld om te proberen. Afmeting van 2 kwam niet overeen. Heb niet voor compensatie (t gaat maar om 2 stuks) maar puur ter kennisgeving gemaild zodat afmeting op site aangepast kon worden om teleurstelling volgende klanten te voorkomen. Werd daarna persoonlijk gebeld en krijg toch kosteloos 2 andere voetbaltafelballetjes toegestuurd. Top service!

• Mike vd H.
    Geverifieerde klant van Dartwinkel

De flights die ik besteld had bleken niet op voorraad te zijn en toen hebben ze telefonisch contact opgenomen met me en iets duurdere gelijkwaardige flights aangeboden voor dezelfde prijs.

• Aloysius kleyn
    Geverifieerde klant van Dartwinkel

Ziet er allemaal uitstekend uit

• Angelique Kroone
    Geverifieerde klant van Dartwinkel

Een goede vertrouwde zaak. Goede service en perfecte spullen.

• Fred Van den berg

Goede service. En snel geleverd

• Gert Van Hal

goede service

• Bianca
    Geverifieerde klant van Dartwinkel

Duidelijke website, snel geleverd.