Dashcams.eu

Dashcams.eu

Dashcams.eu is sinds 2013 actief op de markt van dashcams. Dashcams.eu is één van de eerste aanbieders van dashcams in Nederland en heeft hierdoor veel ervaring opgebouwd in de dashboardcamera markt.

Dashcams.eu is dé specialist in BlackVue dashcams voor zowel particuliere als de zakelijke markt. We zijn gespecialiseerd in dashcams, accessoires en inbouwservice voor je dashboardcamera. Wij verkopen het high-end merk BlackVue. Verschillende camera’s van dit merk zijn meermaals bekroond met prestigieuze prijzen. Dashcams richt zich volledig op het bieden van kwalitatief hoogstaande dashboardcamera producten en het bieden van excellente service.
Dashcams Inbouwservice Accessoires
9,9
Filter 31 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 28 met beschrijving

• Martijn Riemens
    Review voor Dashcams.eu

goede service, inbouwen ging snel en netjes, klaar terwijl je heerlijk aan de koffie zit.

• Michiel B
    Review voor Dashcams.eu

Goede vriendelijke service, klaar terwijl je wacht, en fijne koffie!

• Hoe beoordeel je Dashcams.eu?

• Zoë
    Review voor Dashcams.eu

Snelle service en goede producten!

• Remie Malik
    Review voor Dashcams.eu

Goede communicatie en vriendelijk personeel.
    De bestelde dashcam en batterij werkt uitstekend.
    Ik zal voortaan hier bestellen als ik iets nodig heb.

• wankeechan@gmail.com
    Review voor Dashcams.eu

Goede producten tegen een goede prijs.

• Mark Lodenwijk
    Review voor Dashcams.eu

Ten eerste ben ik fantastisch geholpen door Michel, alles werd duidelijk uitgelegd. Uit eindelijk het inbouwen van de dashcam+ accu heeft men zeer professioneel ingebouwd. De service is ook meer dan goed. Ik werd vriendelijk geholpen en de koffie was een lekker.
    Ik wil tzt ook een achteruitrijcamera inbouwen door deze jongens/dames. Heb een goed gevoel aan over gehouden. Top gedaan iedereen bedankt.

• Gordon Creutzburg
    Review voor Dashcams.eu

Hele goeie service, zeer vriendelijk en gezellig personeel en uitstekend werk verricht.

• Franciszek Roguski
    Review voor Dashcams.eu

Zeer netjes. 100% tevreden!

• Brend Busser
    Review voor Dashcams.eu

Zeer nette en snelle service!

• Henk van Wessel
    Review voor Dashcams.eu

Snelle levering, afspraak voor inbouw binnen een dag gemaakt en ook de inbouw zelf zeer professioneel. Ik ben uitermate tevreden.

• Ivo Oskamp
    Review voor Dashcams.eu

Had gebruik gemaakt van de montage service voor de Dashcam. Kabels zijn keurig weggewerkt en werd goed geïnformeerd door de planning en monteur.

• Marisca
    Review voor Dashcams.eu

Dashcams (voor-en achter) zijn zeer vakkundig ingebouwd. Niets van de bedrading te zien. Ook kon het op korte termijn. Lekker vlakbij huis en wat mij opviel (regio Den Haag) is dat diegene die de dashcams heeft ingebouwd ontzettend vriendelijk en geduldig was (omdat ik nogal A-technisch ben).
    Hij gaf echt zeer uitgebreid antwoord op al mijn vragen...echt top !!
    Ik zou Dashcams.eu zeker aan willen raden en mocht het nodig zijn, dan ga ik zeker weer naar Dashcam.eu terug !!

• Ingrid

De perfecte service!!

Eerste contact was via chat met Michel wat heel snel en informatief was over welke dashcams en opties voor mij het beste zou zijn. Hierna direct een bestelling geplaatst waarbij deze binnen twee werkdagen bezorgd werd. Dahscams.eu bouwt de dashcams niet zelf in maar maken gebruik van inbouwbedrijven. Mijn keuze van locatie was niet meer mogelijk maar ze gingen op zoek naar een alternatief bij mij in de buurt. Omdat mijn nieuwe auto eerder werd bezorgd dan gedacht wilde ik niet wachten op een locatie dichtbij maar wilde ik op de dag van autolevering ook direct de dashcams ingebouwd hebben. Opnieuw contact gehad met Michel (op een maandag) en hij heeft ervoor gezorgd dat op de autoleverdag (op vrijdag dezelfde week) de dashcams zijn ingebouwd.

Met andere woorden: top bedrijf, goede communicatie, bellen terug volgens afspraak, maken gebruik van goede inbouwbedrijven en zetten net dat stapje meer. Daarnaast hebben ze ook concurrerende prijzen op zowel de dashcams als het inbouwtarief.

• Emi

Snel en eerlijk

• Engin O
    Review voor Dashcams.eu

Goede service voor en na de aankoop

• Jewaria Luu
    Review voor Dashcams.eu

Hele fijne en snelle service. Dashcam zo wel als in mijn auto en die van mn nicht super netjes geïnstalleerd. Hele vriendelijke medewerkers!

• Horace Nedd

Goede Service

• Arash
    Review voor Dashcams.eu

professional and very clean service, kind personnel and try to bring the best solution for you. highly recomended.

• Lesly
    Review voor Dashcams.eu

Ben erg blij met de BlackVue camera, de daarbij behorende cloud voor opslag van fimpjes en de inbouwservice in Amsterdam. Top!

• A. Kemp
    Review voor Dashcams.eu

Keurig bedrijf en prima service! De dashcam is netjes en vakkundig ingebouwd. Echt een aanrader.