Dashcams.eu

Dashcams.eu is sinds 2013 actief op de markt van dashcams. Dashcams.eu is één van de eerste aanbieders van dashcams in Nederland en heeft hierdoor veel ervaring opgebouwd in de dashboardcamera markt.

Dashcams.eu is dé specialist in BlackVue dashcams voor zowel particuliere als de zakelijke markt. We zijn gespecialiseerd in dashcams, accessoires en inbouwservice voor je dashboardcamera. Wij verkopen het high-end merk BlackVue. Verschillende camera’s van dit merk zijn meermaals bekroond met prestigieuze prijzen. Dashcams richt zich volledig op het bieden van kwalitatief hoogstaande dashboardcamera producten en het bieden van excellente service.
Filter 49 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 43 met beschrijving

• Wim Gommeren
    Review voor Dashcams.eu

Super kwaliteit camera en een hele goede service

• Paul
    Review voor Dashcams.eu

Had dashcam laten in bouwen wat verder prima ging maar was niet tevreden over het type wou er een die beter in de avond kon filmen met parkeerstand zit trouwens ook op deze huidige hij is nu inmiddels al 4 dagen oud meteen de dag dr na gemaild dat ik liever andere had van zelfde merk alleen betere dus wou hem omruilen retour doen maar dat kan niet omdat de verpakking open is gemaakt zit alleen plastickje op de lens maar goed raar dat je hem niet mag omruilen je heb toch 14 dagen bedenk tijd is me eerste die ik ooit komt dus hoe moet ik nou zie hoe hij werkt dus mensen koop hem bij bol.com en zoek zelf inbouw station bij hun kan hij gewoon retour das trouwens met de meeste spullen alleen retour label downloaden

Antwoord van Dashcams.eu

Beste Paul,

Allereerst hartelijk dank voor het delen van je ervaring met onze diensten. Deze feedback is van onschatbare waarde, omdat het ons de kans geeft om onze services voortdurend te verbeteren en ervoor te zorgen dat elke klant tevreden is. Het is fijn om te horen dat het inbouwproces van de dashcam naar tevredenheid is verlopen.

Anderzijds spijt het ons ten zeerste te horen dat je niet volledig tevreden was met het type dashcam dat je hebt gekocht en welke we hebben geïnstalleerd. We begrijpen hoe belangrijk het is om een product te hebben dat aan de verwachtingen voldoet, vooral als het gaat om zoiets essentieels als een dashcam, vooral met betrekking tot nachtelijke opnames en de parkeerstand.

We hebben je feedback ter harte genomen en we hebben direct met elkaar geschakeld om het probleem op te lossen. Ik ben blij om te kunnen melden dat we de dashcam waar je niet tevreden over was, inmiddels hebben kunnen omruilen voor een model van hetzelfde merk. Een model met betere prestaties in de avonduren en met de parkeerstand die je zoekt.

Nogmaals bedankt voor je waardevolle feedback en je geduld tijdens dit proces. We wensen je nog veel veilige kilometers toe!

Michel
    Dashcams.eu

• Hoe beoordeel je Dashcams.eu?

• Bob
    Review voor Dashcams.eu

Camera voor en achter beide netjes geïnstalleerd. Geen draadje of kabeltje te zien. Alles netjes weggewerkt.

• Marcel Romein
    Review voor Dashcams.eu

Professioneel en betrouwbaar. Snelle levering en prima installateur waar mee word samengewerkt.

• Won Yoon
    Review voor Dashcams.eu

Ik heb een dashcam laten inbouwen. Ik ben tevreden voor een snelle, vriendelijke en een goede service. Afwerking was ook erg gped.

• Pieter de Groot
    Review voor Dashcams.eu

Geweldige service en je vragen worden snel en netjes beantwoord. Inbouw professioneel geregeld en netjes afgewerkt

• René Rauwers
    Review voor Dashcams.eu

ik ben uitermate tevreden over de montage van mijn dashcam in mijn nieuwe auto. Het is op een professionele wijze gedaan. Uitstekende klantvriendelijkheid. En een afspraak was snel geregeld.

• Tom Quintiens
    Review voor Dashcams.eu

Geweldige service, mooi en netjes gedaan. Ik heb gewacht, je mag erbij blijven of ergens binnen gaan zitten waar ze je iets te drinken aanbieden. TOP

• Hans Wijlens

snel, professioneel & klantgericht

• Bas Baaij

snelle nette service

• Erwin Heijligers
    Review voor Dashcams.eu

Makkelijk om een afspraak te regelen, en inbouw was snel en correct gedaan.

• Farid El
    Review voor Dashcams.eu

Ze hebben mijn voorruit stuk gemaakt en zeiden dat het al zo was en uiteindelijk via mijn eigen risico laten betalen. Het wel het geld van de eigen risico terig gekregen. Maar niet mijn onkosten naar carglass en terug auto hele dag kwijt.

Antwoord van Dashcams.eu

Beste Farid,

We hebben inmiddels (gelukkig) over de e-mail contact met elkaar gehad. Erg vervelend dat de inbouw van de dashcam even anders is gelopen dan gepland.

Bovenstaande voorval was ons niet bekend. Zoals aangeven werken we met inbouwpartners en hebben we niet altijd zicht op wat er wel eens mis gaat en hoe partners dit dan direct rechtstreeks proberen op te lossen.

Waar gewerkt wordt, gaat ook wel eens iets mis, dat geldt niet alleen voor onze inbouwpartners, maar ook voor ons (Dashcams.eu). Ik ben in ieder geval blij te lezen dat je inmiddels een nieuwe voorruit hebt en dat het eigen risico netjes is betaald.

Ik wens je nog veel kilometers toe!

Michel ~ Daschams.eu

• Ran
    Review voor Dashcams.eu

Vandaag is de dashcam vakkundig en snel ingebouwd. Het duurde slechts 75 min voor de voor en achterkant. In eerste instantie had ik de verkeerde inbouw locatie geslecteerd. Na contact opgenomen te hebben is dit gecorrigeerd, en het teveel betaalde binnen een dag weer op mijn rekening. Kortom ben zeer tevreden. Bedankt

• S-P
    Review voor Dashcams.eu

Snel en professioneel afgewerkt. Ik heb geen klachten.

• Roberto de Bock
    Review voor Dashcams.eu

Inbouw Dashcam: prima gedaan. Aanrader!

• Martijn Riemens
    Review voor Dashcams.eu

goede service, inbouwen ging snel en netjes, klaar terwijl je heerlijk aan de koffie zit.

• Michiel B
    Review voor Dashcams.eu

Goede vriendelijke service, klaar terwijl je wacht, en fijne koffie!

• Zoë
    Review voor Dashcams.eu

Snelle service en goede producten!

• Remie Malik
    Review voor Dashcams.eu

Goede communicatie en vriendelijk personeel.
    De bestelde dashcam en batterij werkt uitstekend.
    Ik zal voortaan hier bestellen als ik iets nodig heb.

• wankeechan@gmail.com
    Review voor Dashcams.eu

Goede producten tegen een goede prijs.