DavidMartinBags
Davidmartinbags.com is een nieuw Nederlands lifestyle merk voor stoere en stijlvolle reisproducten. Op dit moment zijn reistassen, minibags en cardwallets verkrijgbaar via www.davidmartinbags.com en via Bol.com. Nieuwe producten worden ontwikkeld en zullen in de loop van 2017 op de markt komen.

Neem je favoriete kleding stijlvol mee in je DavidMartin Bags reistas. Ideaal om de bagageruimte in je auto of in een vliegtuigcabine optimaal te benutten. Daarnaast zeer functioneel voor sport en saunabezoek. DavidMartin Bags zijn soepel, sterk en water en vuilbestendig. Gemaakt van de sterkste kwaliteit (600D) Polyester die is voorzien van een waterdichte Polyurethaan coating waarin de zelfontworpen reliëfprints zijn gestanst.

DavidMartin Bags, reistassen waarmee je kunt aankomen!

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017