DayZ Solutions

DayZ Solutions

Wij doen letterlijk alles om de dagelijkse zorgen van een ondernemer uit handen te nemen. Van het regelen van grafisch design tot complete websites.
Boekhouden Grafische diensten Websites

• Mike

Goede prijs goede service

• Senne Hendriks
    Review voor DayZ Solutions

Geweldig geholpen aan een prachtig logo, goede prijs en snelle service!

• Hoe beoordeel je DayZ Solutions?

• Jasper
    Review voor DayZ Solutions

Super goed geholpen, word fijn meegedacht, persoonlijk en betrokken contact op een niet dwingende manier. Zal hier zeker terugkomen als ik weer een opdracht heb!

• Esther
    Review voor DayZ Solutions

Steeds snelle reacties. Het maakt niet uit hoe vaak je feedback geeft, er wordt doorgegaan totdat je tevreden bent. Ik vond het fijn dat alles per e-mail ging, zo kon ik op mijn eigen gekozen moment reageren.

• Esther Krook
    Review voor DayZ Solutions

Boven verwachting. Ik had wat ideeën voor het nieuwe logo, maar wist niet goed hoe dit in één logo te krijgen. Na een paar keer heen en weer mailen hebben ze een fantastisch logo ontwikkeld. Heel fijn het contact en persoonlijk. Je krijgt het logo in een aantal bestanden aangeleverd zodat je een compleet pakket hebt. Ik ben een blije en dankbare klant.

• Patricia Hoogendijk
    Review voor DayZ Solutions

Vriendelijke en snelle service. Goeie voorbeelden waardoor we al snel tot het geschikte logo kwamen voor mij. Vragen over aanpassingen werden gelijk uit gevoerd. Helemaal blij met mijn logo. Mij gaan ze nog terug zien voor verdere diensten 👌🍀

• Vera Scheerder
    Review voor DayZ Solutions

Reageren snel. Creatieve ontwerpen. Betaalbaar. Denken mee en verwerken je input totdat alles helemaal naar jou wens is. Zeer goed bedrijf. Zou het aan iedereen aanraden!

• Annet van Broekhoven-Liesen
    Review voor DayZ Solutions

Super dat je zo vaak als nodig is je logo kan aanpassen, net zolang tot je tevreden bent!

• Theun
    Review voor DayZ Solutions

Zeer snelle en goede service, logo ziet er geweldig uit. Werd afgeleverd in alle bestanden die wij wilden hebben. Kortom zeer tevreden

• Raymond
    Review voor DayZ Solutions

Goede en vooral snelle service. Zekers in vakantietijd.
    We zijn erg blij met onze logo top gedaan.

• Luca
    Review voor DayZ Solutions

Goeie service alle tijd en geduld van de wereld hebben ze en logo ziet er top uit!

• Robert Peeters
    Review voor DayZ Solutions

Ik ben heel tevrede over de service, het Logo is net zoals ik het ingedachte had. Dank U

• Stéphanie
    Review voor DayZ Solutions

Het staat hier al meerdere malen vermeld, maar werkelijk niets is teveel gevraagd. Snelle reactie, meedenkend, eindeloos geduld, echt een topbedrijf. Ik zou ze bij iedereen aanraden. Ik heb hier overigens een logo laten ontwerpen, maar ik vermoed dat ik ze ook mijn website zal laten bouwen.

• Michel
    Review voor DayZ Solutions

Super vriendelijk, goede kwaliteit, snel en ook nog voor de juiste prijs!!

• Monique Kotte - Korevaar
    Review voor DayZ Solutions

Ontzettend fijn om zo snel reactie te krijgen. Met mijn eigen input en de eerste voorbeelden waren we er zo uit. Mijn logo ziet er prachtig uit! Echt klasse. Helemaal gemaakt zoals ik zelf in gedachten had.

• Diana
    Review voor DayZ Solutions

Top service! Ik ben super blij met de communicatie en final logo

• Dyo Van Mourik
    Review voor DayZ Solutions

Fantastische mensen die met je mee denken om het perfecte logo te creëren!

• Robbin de Bruijn
    Review voor DayZ Solutions

Blij met de service! Ik had ingewikkelde wensen maar we zijn er helemaal uitgekomen en ook nog best heel snel!

• Ron
    Review voor DayZ Solutions

goed in communicatie, meedenken en reageren op mailtjes

• Hamied
    Review voor DayZ Solutions

Prachtige opgeleverd logo door logo expert, wat een vakmensen en niets is teveel gevraagd
    Ons logo werd helemaal naar onze smaak ontworpen en aangepast daar waar het nodig was en dat allemaal voor een super prijs.
    Kortom mensen dit is uw juiste partner voor een mooi en professioneel logo!
    Met vriendelijke,
    H. El moumni