DayZ Solutions

DayZ Solutions

Wij doen letterlijk alles om de dagelijkse zorgen van een ondernemer uit handen te nemen. Van het regelen van grafisch design tot complete websites, tot telefonie VOIP, websitehosting en boekhouding aan toe. Alles om de ZZP'er van dag tot dag te ontzorgen.
Boekhouden, Grafische diensten, Websites

• Geert
    Review voor DayZ Solutions

Afgelopen weken contact gehad met Pieter betreffende het ontwerpen van een nieuw logo. Snelle en duidelijke communicatie. Het logo zo vaak aan kunnen passen tot ik helemaal tevreden was. Nu een nieuwe aanvraag gedaan voor het ontwerp van mijn nieuwe visite kaartje..

• Diana Arkeveld
    Review voor DayZ Solutions

Pieter zijn service is super. Ik liep vast met het koppelen van mijn analytics aan mijn website. Door de nieuwe omgeving binnen analytics was het voor ons beide een raadsel waarom het niet lukte. Binnen no time had Pieter dit voor mijn uitgezocht. Dankzij zijn uitleg lukt het mij om het zelf te doen zonder uren kwijt te zijn aan uitzoeken hoe dit dan moet. Kortom snelle service, goede kennis en super vriendelijk en behulpzaam. Als ik weer technisch ondersteuning kan gebruiken is Pieter de eerste die ik bel.

• Hoe beoordeel je DayZ Solutions?

• Danielle Wijnolst-Bavelaar
    Review voor DayZ Solutions

Snelle service, zeer prettige communicatie en uiteraard een mooi eindproduct. Ik ben zeer tevreden en zou een volgend keer zeker weer gebruik maken van deze organisatie.

• Viola
    Review voor DayZ Solutions

Vanaf de aanvraag tot de aanlevering van de logo's. Alles verliep perfect! Knap om het idee direct om te zetten tot het juiste ontwerp! De snelle communicatie met Pieter was zeer prettig! Een partij die er echt alles aan doet om de klant het ''wauw'' gevoel te geven. Ik kan LogoExperts.nl dan ook zeker aanraden!

• Chris van Coolwijk
    Review voor DayZ Solutions

Begonnen met een simpel logo, al snel werd het toch een hele make over van de website, Pieter communiceert snel, duidelijk en ondanks dat ik ondertussen van Houston tot aan Hong Kong zat was het makkelijk communiceren

• Maurits Last
    Review voor DayZ Solutions

Wij zijn enorm tevreden over het logo dat voor ons is ontworpen. Vanaf het begin was de communicatie duidelijk en snel. Wij hebben voor ons gevoel enorm veel feedback rondes gedaan maar hebben op geen enkel moment het gevoel gehad dat wij irritant of zeurderig waren, de service bleef positief en er werdt goed meegedacht. Zelfs in de weekenden kregen we nieuwe ontwerpen doorgestuurd! Wij raden LogoExperts.nl zeker aan en zullen ze in de toekomst ook blijven gebruiken.

• Antonie Klop
    Review voor DayZ Solutions

Geweldige service. Heel snelle oplevering, er wordt goed gekeken naar je wensen en met je mee gedacht om te komen tot een geweldig eindproduct.

• Robert Kleijnendorst - Roconlas B.V.
    Review voor DayZ Solutions

zeer goede service en na wat mails over en weer tot een mooi resultaat gekomen. aanrader!!

• Danny
    Review voor DayZ Solutions

Snelle service, fijne communicatie, geen addertjes onder het gras, maar echte Hollandse nuchterheid.

• Wille

Prima service