DayZ Solutions

DayZ Solutions

Wij doen letterlijk alles om de dagelijkse zorgen van een ondernemer uit handen te nemen. Van het regelen van grafisch design tot complete websites.

• Mureille
    Review voor DayZ Solutions

Super fijne samenwerking en geen vraag was te veel! Zeer scherpe prijs en aanrader.

• Jesse
    Review voor DayZ Solutions

Goede service en erg blij met het eindresultaat!

• Hoe beoordeel je DayZ Solutions?

• Stefan van Schooneveld
    Review voor DayZ Solutions

Super goede service en nog leukere ontwerpen!

Van alle zes de ontwerpen vond ik wel iets leuk maar dat was geen probleem.
    De volgende dag had ik al dat leuks in een paar ontwerpen en zo kon ik de mooiste kiezen. Later de kleur aan laten passen wat ook helemaal geen probleem was. Top bedrijf! Aanrader voor elke ondernemer!

• Martin
    Review voor DayZ Solutions

Goeie service en geen vraag is teveel.

• Nikki
    Review voor DayZ Solutions

Zeer fijn geholpen door pieter van hees echt een topper! Luisterd goed naar je wensen, je krijgt gelijk meerdere logo's waneer je een logo besteld dus je kan gelijk zien hoe het er uit ziet in meerdere opgaves. Verder gaat alles heel snel en hoef je niet dagen te wachten! Al met al dus top geholpen en ik zou iedereen dit bedrijf aanraden!

Groetjes Nikki

• Marielle
    Review voor DayZ Solutions

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Vriendelijk, geduldig, meedenkend. Telkens weer een nieuwe aanpassing tot dat het helemaal naar ons zin was. Super fijn.

• Kelly
    Review voor DayZ Solutions

Ik had er niet te veel van verwacht gezien de prijs, maar wat een mooie logo’s heb ik na het invullen van mijn wensen ontvangen! Precies zoals ik het voor ogen had. Na wat aanpassingen is mijn logo perfect. Snelle communicatie en niks is te veel gevraagd! Super tevreden en zeker voor deze prijs.

• Kalinka
    Review voor DayZ Solutions

Ik heb zelf een logo getekend, maar was daar niet tevreden over. Ik heb mijn logo opgestuurd en gevraagd of ze vanuit mijn eigen creatie een logo konden ontwerpen. Ik kreeg meerdere logo's toegestuurd. De aanpassingen die ik wilde werd goed begrepen. Vanaf het eerste contact heeft het 7 werkdagen geduurd voordat ik het perfecte logo had. Snelle service, ik ben enorm tevreden!

• Frank
    Review voor DayZ Solutions

Goede en snelle services, ik heb een logo laten ontwerpen en heb meerdere aanpassingen laten doorvoeren. Ik kreeg elke keer meerdere voorstellen en daardoor inzicht in mogelijkheden qua logo. Ben erg tevreden.

• Jordy kabalt

Super snelle service !

Had veel aanpassingen en niets was te veel gevraagd ben een tevreden klant

Als ik in de toekomst weer een logo nodig heb kom ik op zeker terug !

• Gerrie
    Review voor DayZ Solutions

Snelle reactie. Ook rond de feestdagen. Ik ontving meteen een logo waar ik een Yes-gevoel bij had, nadat ik eerst mijn wensen had opgegeven.

• Mike

Goede prijs goede service

• Senne Hendriks
    Review voor DayZ Solutions

Geweldig geholpen aan een prachtig logo, goede prijs en snelle service!

• Jasper
    Review voor DayZ Solutions

Super goed geholpen, word fijn meegedacht, persoonlijk en betrokken contact op een niet dwingende manier. Zal hier zeker terugkomen als ik weer een opdracht heb!

• Esther
    Review voor DayZ Solutions

Steeds snelle reacties. Het maakt niet uit hoe vaak je feedback geeft, er wordt doorgegaan totdat je tevreden bent. Ik vond het fijn dat alles per e-mail ging, zo kon ik op mijn eigen gekozen moment reageren.

• Esther Krook
    Review voor DayZ Solutions

Boven verwachting. Ik had wat ideeën voor het nieuwe logo, maar wist niet goed hoe dit in één logo te krijgen. Na een paar keer heen en weer mailen hebben ze een fantastisch logo ontwikkeld. Heel fijn het contact en persoonlijk. Je krijgt het logo in een aantal bestanden aangeleverd zodat je een compleet pakket hebt. Ik ben een blije en dankbare klant.

• Patricia Hoogendijk
    Review voor DayZ Solutions

Vriendelijke en snelle service. Goeie voorbeelden waardoor we al snel tot het geschikte logo kwamen voor mij. Vragen over aanpassingen werden gelijk uit gevoerd. Helemaal blij met mijn logo. Mij gaan ze nog terug zien voor verdere diensten 👌🍀

• Vera Scheerder
    Review voor DayZ Solutions

Reageren snel. Creatieve ontwerpen. Betaalbaar. Denken mee en verwerken je input totdat alles helemaal naar jou wens is. Zeer goed bedrijf. Zou het aan iedereen aanraden!

• Annet van Broekhoven-Liesen
    Review voor DayZ Solutions

Super dat je zo vaak als nodig is je logo kan aanpassen, net zolang tot je tevreden bent!

• Theun
    Review voor DayZ Solutions

Zeer snelle en goede service, logo ziet er geweldig uit. Werd afgeleverd in alle bestanden die wij wilden hebben. Kortom zeer tevreden