DayZ Solutions

DayZ Solutions

Wij doen letterlijk alles om de dagelijkse zorgen van een ondernemer uit handen te nemen. Van het regelen van grafisch design tot complete websites, tot telefonie VOIP, websitehosting en boekhouding aan toe. Alles om de ZZP'er van dag tot dag te ontzorgen.
Boekhouden, Grafische diensten, Websites

• Mariska
    Review voor DayZ Solutions

Super duidelijke website, goede communicatie, vriendelijk, en enorm snel, zelf een voorbeeld toegestuurd en daarna door hun professioneel in elkaar gezet. Dikke duim voor dit bedrijf...

• Voice
    Review voor DayZ Solutions

Op en top! Dit kan ik met zekerheid zeggen over logoexperts. Communicatie was goed en simpel. Ik had binnen een dag antwoord op mijn vragen via de mail. De eerste voorbeelden had ik de volgende dag binnen. Ik wou graag een aanpassing zien op 1 van de logos... je raad het niet.. De volgende dag had ik de wijziging binnen. Je zegt wat je wilt en ze maken het voor je. Ben zeer tevreden over het geleverde werk. Ik kom zeker terug bij jullie!

• Hoe beoordeel je DayZ Solutions?

• Ronnie Voorhorst
    Review voor DayZ Solutions

De manier van werken spreekt mij aan. De service is goed. En bij de eerste voorbeelden zat al een logo wat mij aansprak. Deze in nog 2 x feedback uitgewerkt tot mijn toekomstige logo. Pieter bedankt voor je top service.

• Daniel
    Review voor DayZ Solutions

Goed contact, prima service. Voldoet aan alle verwachtingen.

• Joey
    Review voor DayZ Solutions

Duidelijke website, alles staat netjes beschreven. En wat klantenservice en snelheid van het personeel en het geleverde werk betreft, kunnen vele bedrijven hier wat van leren. Uiterst tevreden en zeker aan te raden!

• Saloon1910
    Review voor DayZ Solutions

Snelle actie/reactie ook op de feedback en uiteindelijk zeer tevreden met het resultaat. Prima service !

• Mike

Snel en gericht!

• Sharon
    Review voor DayZ Solutions

Duidelijke site, goede service! Netjes, vriendelijk en ze gaan echt voor je aan de slag! Super blij met het logo wat ze gemaakt hebben!

• Petra Heijnen-Blok
    Review voor DayZ Solutions

Ontzettend leuk contact vanaf het eerste moment, goede aanvullingen op mijn ideeën en uiteindelijk een resultaat waar ik heel blij mee ben.

• Joshua

Snel vriendelijk en klantgericht