DayZ Solutions

DayZ Solutions

Wij doen letterlijk alles om de dagelijkse zorgen van een ondernemer uit handen te nemen. Van het regelen van grafisch design tot complete websites, tot telefonie VOIP, websitehosting en boekhouding aan toe. Alles om de ZZP'er van dag tot dag te ontzorgen.
Boekhouden, Grafische diensten, Websites

• Robbin de Bruijn
    Review voor DayZ Solutions

Blij met de service! Ik had ingewikkelde wensen maar we zijn er helemaal uitgekomen en ook nog best heel snel!

• Ron
    Review voor DayZ Solutions

goed in communicatie, meedenken en reageren op mailtjes

• Hoe beoordeel je DayZ Solutions?

• Hamied
    Review voor DayZ Solutions

Prachtige opgeleverd logo door logo expert, wat een vakmensen en niets is teveel gevraagd
    Ons logo werd helemaal naar onze smaak ontworpen en aangepast daar waar het nodig was en dat allemaal voor een super prijs.
    Kortom mensen dit is uw juiste partner voor een mooi en professioneel logo!
    Met vriendelijke,
    H. El moumni

• Michel

Denken mee , snel reageren ook 's avonds een aanrader

• Leroy
    Review voor DayZ Solutions

Ik zou deze partij aan iedereen aanraden, ze zijn zeer professioneel, leveren snel en goed werk en hebben goede prijzen. Als er iets aangepast moet worden, gaan ze zonder moeite terug naar de tekentafel om het product zo te leveren zoals jij dat wilt. Tevens denken ze ook actief met je mee en geven ze goede feedback.

• RVE Training & Coaching - Fit op locatie
    Review voor DayZ Solutions

Super logo ontworpen welke volledig naarr mijn zin is. Nemen goed de tijd voor je en proberen al jouw wensen zo goed als mogelijk te realiseren. Top service!

• Joris
    Review voor DayZ Solutions

Uitstekend geholpen met 1 aanspreekpunt. Er wordt goed geluisterd naar de vraag en die wordt snel ingevuld met verschillende alternatieven. Top gedaan!

• Pepita Luiten
    Review voor DayZ Solutions

Super goed en zeker ook niet onbelangrijk heel snel geholpen. Duidelijk geluisterd naar de vraag en een mooi logo rijker. Mooi bedrijf wat ik echt aanraad!

• Kim van Dort
    Review voor DayZ Solutions

Goede, snelle communicatie en top service. Ze zijn pas tevreden als u tevreden bent

• Tamara Ter Linden
    Review voor DayZ Solutions

Goede en snelle afwikkeling. Geweldige logo ontworpen na mijn smaak