DayZ Solutions

DayZ Solutions

Wij doen letterlijk alles om de dagelijkse zorgen van een ondernemer uit handen te nemen. Van het regelen van grafisch design tot complete websites, tot telefonie VOIP, websitehosting en boekhouding aan toe. Alles om de ZZP'er van dag tot dag te ontzorgen.
Boekhouden, Grafische diensten, Websites

• Leroy
    Review voor DayZ Solutions

Ik zou deze partij aan iedereen aanraden, ze zijn zeer professioneel, leveren snel en goed werk en hebben goede prijzen. Als er iets aangepast moet worden, gaan ze zonder moeite terug naar de tekentafel om het product zo te leveren zoals jij dat wilt. Tevens denken ze ook actief met je mee en geven ze goede feedback.

• RVE Training & Coaching - Fit op locatie
    Review voor DayZ Solutions

Super logo ontworpen welke volledig naarr mijn zin is. Nemen goed de tijd voor je en proberen al jouw wensen zo goed als mogelijk te realiseren. Top service!

• Hoe beoordeel je DayZ Solutions?

• Joris
    Review voor DayZ Solutions

Uitstekend geholpen met 1 aanspreekpunt. Er wordt goed geluisterd naar de vraag en die wordt snel ingevuld met verschillende alternatieven. Top gedaan!

• Pepita Luiten
    Review voor DayZ Solutions

Super goed en zeker ook niet onbelangrijk heel snel geholpen. Duidelijk geluisterd naar de vraag en een mooi logo rijker. Mooi bedrijf wat ik echt aanraad!

• Kim van Dort
    Review voor DayZ Solutions

Goede, snelle communicatie en top service. Ze zijn pas tevreden als u tevreden bent

• Tamara Ter Linden
    Review voor DayZ Solutions

Goede en snelle afwikkeling. Geweldige logo ontworpen na mijn smaak

• kylie Neggers
    Review voor DayZ Solutions

super mooie en snelle ontwerpen. Ze doen er alles aan om je tevreden te maken. Ik had opeens nog een leuk idee, en gelijk zat het idee uitgewerkt in mijn mailbox. Zeer snelle en goeie communicatie en zeker niet duur. Voor weinig heb ik een mooie en prima logo. Echt een aanrader!

• Sharon
    Review voor DayZ Solutions

Hele goede service, er werd met mij meegedacht, maar ook naar mijn ideeën geluisterd. Alles was mogelijk en dat werkt erg fijn.

• Jeffrey's Delivery Service
    Review voor DayZ Solutions

Zeer mooie en snelle ontwerp. Niks is ze te gek. In alle vormen en maten te krijgen. Zeer snelle en goeie communicatie en zeker niet duur. Voor weinig heb ik een mooie en prima logo. Echt een aanrader!

• Diego
    Review voor DayZ Solutions

Ze zijn snel, communicatie is top, en het eindwerk super professioneel, en zeker voor deze goeie prijs. Kortom echt een aanrader