Days of Bloom

Days of Bloom

Een fris interieur merk dat jou helpt een woonstijl te creëren die jouw unieke smaak weerspiegelt. In de webshop vind je handgemaakte illustraties en dessins duurzaam gedrukt op posters, wenskaarten en accessoires.
9,7

• Mireille
    Geverifieerde klant van Days of Bloom

Mooie producten vergezeld van een leuk kaartje.

• Marieke Kok-Willemsen
    Geverifieerde klant van Days of Bloom

Fijn contact, duidelijke beschrijving en informatie, snelle levering en goed verpakt.

• Hoe beoordeel je Days of Bloom?

• Annelies Loman

Mooie producten, snelle levering

• Martine

Mooie producten!
    Wel jammer dat er 1 product niet aanwezig was en deze omgeruild is voor een ander product, zonder overleg.

Antwoord van Days of Bloom

Bedankt voor je review Martine. Excuses dat de kaart, zonder je vooraf te informeren is vervangen voor een andere kaart. We hopen dat je blij was met de extra geleverde kaart met eenzelfde illustratie van de kaart die niet voorradig was.

• Raya Veldkamp
    Geverifieerde klant van Days of Bloom

Mooie producten en vlotte levering met een persoonlijk kaartje. 1 kaart was er niet in het juiste formaat, maar ik heb deze wel een maat groter gekregen plus een extra kaartje. Dankjewel!

• L.A Amsterdam
    Geverifieerde klant van Days of Bloom

Ondanks gemelde oponthoud was de bestelling toch snel thuis, Top!

• Frank Teeffelen
    Geverifieerde klant van Days of Bloom

Goed product en snelle levering

• Julius
    Geverifieerde klant van Days of Bloom

Ik ben heel tevreden met het schiderijtje, ziet er goed uit. Ik had de kleine posterhangers besteld samen met een A5 schilderij. Blijkt dat er geen posterhangers worden aangeboden voor A5 formaat; de hangers die ik besteld had zijn voor A4 formaat. Dit werd opgemerkt en ik kreeg er een gratis A4 formaat schilderij bij! Heel genereus en zo hoefde ik niet nog eens een bestelling te doen + bestelkosten te betalen. Dankjulliewel!

• Marie-Josee Slingerland
    Review voor Days of Bloom

Prachtig geschilderd

• Judith van Hattum
    Geverifieerde klant van Days of Bloom

Wordt goed op de hoogte gehouden van hoe het nu zit met jouw bestelling. Snel geleverd.

• Coccie v.d.Steen-Arentsen

Geweldig mooie kaarten!

• Mies
    Geverifieerde klant van Days of Bloom

Super blij met de bestelling. Alles liefdevol ingepakt door Elles. Prachtige kaarten. Ook de kaarten met patronen in zachte pastelkleuren zijn pareltjes!

• Veerle
    Geverifieerde klant van Days of Bloom

heel vlotte service en vriendelijk

• Denise
    Geverifieerde klant van Days of Bloom

Hele mooie afbeeldingen met mooie heldere kleuren, echt vakmanschap. Ik heb de vierkante egel-wenskaarten en een paar wooncirkels besteld. Het egeltje bestaat echt en heet Bella; ik mocht tijdelijk voor haar zorgen om haar extra liefde en aandacht te geven en weer op gezond gewicht te brengen na een bewogen leven. DaysofBloom heeft haar nagetekend en de tekening lijkt echt op haar. De wenskaarten zijn gemaakt van gestructureerd natuurlijk-ogend papier (vind ik erg mooi) en kwamen met bijpassend gekleurde envelop. De cirkels zijn stevig maar licht dus kan ik met een plakstripje zo aan de muur hangen. Er zat per ongeluk een verkeerde kaart bij m'n bestelling (tsja ik had ook midden in de feestdagen-drukte besteld en had ook nog een beetje haast met m'n bestelling, dus kan gebeuren), maar ik heb ze binnen een dag kunnen omwisselen zodat ik ze toch nog op tijd in huis had! Heel fijn contact en goede service. Zeker aan te raden.

• Mary
    Geverifieerde klant van Days of Bloom

Goede service en mooie producten

• Marjolijn Schoots

• I.R. Boom-Hengeveld
    Geverifieerde klant van Days of Bloom

Goede service, betrokken, mooie prijzen

• Anouck Legebeke

Leuk plankje!

• Annelies Loman

Hele mooie tekeningen

• Jacqueline Nuland
    Geverifieerde klant van Days of Bloom

goede service en precies wat ik zocht