De Bamboe Hut

De Bamboe Hut

Groene webshop bamboe gerelateerde life style
producten zoals vloeren, wandpanelen en
accessoires.

• sjaak
    Review voor De Bamboe Hut

zeer tevreden over alle aspecten van de Bamboehut: webinfo/toegestuurde sampels/toezending en niet te vergeten het product zelf. Zelfs als er een kleinigheid anders loopt dan wordt er door hen snel en adequaat gehandeld. Mijn complimenten. Een aanrader dus voor zowel product als service.

• AlHi
    Review voor De Bamboe Hut

Erg tevreden. Mooie bamboe vloer tegen een goede prijs. Service was heel persoonlijk en met veel aandacht. Warm aanbevolen!

Antwoord van De Bamboe Hut

Dank voor je reactie en de mooie foto's. We wensen je veel plezier met jouw nieuwe bamboevloer.

• Hoe beoordeel je De Bamboe Hut?

• beP-art
    Review voor De Bamboe Hut

Snelle respons, op tijd geleverd, aan belgische 'beurs'-prijzen en gratis geleverd , helemaal top, bedankt

• Frank Hochmuth
    Review voor De Bamboe Hut

De Bamboehut heeft supersnel en keurig geleverd en ook geholpen bij het verkrijgen van informatie. Ik ga hier zeker nog een keer kopen!

Antwoord van De Bamboe Hut

Beste heer Hochmuth, dank voor de beoordeling! We zien u graag een keer terug bij De Bamboe Hut!

• Jack Heeren
    Review voor De Bamboe Hut

Prima Advies, levering op afgesproken tijdstip.

• Suus Schenk
    Review voor De Bamboe Hut

De aangevraagde samples binnen 2 dagen ontvangen. Daarna makkelijk kunnen kiezen en vanaf thuis de deal rond gemaakt! Nu van mijn vloer aan het genieten.