De Blaffende Kat

De Blaffende Kat

Welkom bij De Blaffende Kat, de plek waar kwaliteit en innovatie samenkomen. Gemaakt door en voor hondeneigenaren die alleen het beste willen voor hun hond. Goede producten, snelle service en geen gezeur, dat is waar De Blaffende Kat voor staat.
9,0

• Wijtze Wijnand Broersma
    Review voor De Blaffende Kat

Super service, we misten bij de hondedeken ( achterbank) de riem om onze hond veilig vast te zetten. Mail gestuurd en direct antwoord. Dag later de riemen binnen. Super en wat zijn we blij met de de hondedeken, ook onze hond Max.

• Helmy Uittenbogaard - Witlox
    Geverifieerde klant van De Blaffende Kat

Snelle levering, product zoals beschreven. Fijn dat je ook gewoon telefonisch contact op kan nemen voor het stellen van een vraag!

• Hoe beoordeel je De Blaffende Kat?

• Marion Nijboer
    Geverifieerde klant van De Blaffende Kat

Snel geleverd en nu op naar het bos..geen smerige achterbank..super

• Astrid Claassen

• NN
    Geverifieerde klant van De Blaffende Kat

Over de webwinkel heb ik geen klachten, pakket is netjes ingepakt geleverd.
    Helaas is Post nl diegene die zich niet aan de afspraken van de Blaffende kat houdt en werd het pakket 2 dagen later bezorg. Blaffende kat, haal maar van jullie site af voor zolaat besteld is de volgende dag geleverd, want Post nl doet hier niet aan mee!!!!

• Ernst Diephuis
    Review voor De Blaffende Kat

Ik had een hondendeken voor in de auto besteld. voor het weekend binnen gekomen en in het wekend met de hond erop uit. Bleek de deken na de eerste dag al op de naden geheel gescheurd. Na een korten mail en foto's was de service dat we binnen enkele dagen een nieuwe hondendeken hadden. Super opgelost.
    Nogmaals bedankt en ik kan jullie rustig aanbevelen bij iedereen.

• Esther Bijlsma
    Geverifieerde klant van De Blaffende Kat

Snel geleverd en keurige en snelle mailwisseling, top!

• Erik
    Geverifieerde klant van De Blaffende Kat

Makkelijk uitzoeken op de website, snelle levering. Keurig verpakt. Product voldoet.

• Marjolijn de Vries
    Geverifieerde klant van De Blaffende Kat

Goede srvice besteld en de volgende dag in huis.

• Sabine Piers
    Geverifieerde klant van De Blaffende Kat

Mijn bestelling was heel snel bij me thuis