De Edelstenenfee

De Edelstenenfee

Bij De Edelstenenfee vind je de mooiste edelstenen, kristallen, mineralen en fossielen. Alle stenen zijn stuk voor stuk met de hand zorgvuldig uitgekozen voor de beste kwaliteit. Iedere bestelling wordt met een warm hart mooi en stevig ingepakt en met goede wensen verzonden. Edelstenen zijn een ideaal geschenk om cadeau te doen en zo jouw wens voor de ontvanger tastbaar te maken met de betekenis van edelstenen.
Ontzettend veel plezier gewenst in de webwinkel van De Edelstenenfee!

Lidmaatschap ingetrokken

• Sharon Derconingen

👍🏻👍🏻👍🏻

• Lisanne
    Geverifieerde klant van De Edelstenenfee

Mooie edelstenen, snelle verzending!
    Alleen jammer dat er een spin mee het pakketje in gekropen was die bijna op mijn schoot zat met uitpakken.

• Harry Bartels
    Geverifieerde klant van De Edelstenenfee

Mooie producten en betrouwbare snelle levering!

• Elma Kuenen

Snelle service

• Joyce
    Geverifieerde klant van De Edelstenenfee

Snelle levering, netjes verpakt en mooie stenen.

• Sandra Sprenger
    Geverifieerde klant van De Edelstenenfee

Goed verpakt in de doos. Steentjes zaten ook nog per stuk verpakt in het zakje. Levering vind ik wel lang duren, (met het weekend ertussen) was het 6 dagen.

• Fabiana
    Geverifieerde klant van De Edelstenenfee

1 hangertje en 1 steen besteld, super snelle levering was de volgende dag al binnen. Goed verpakt ook zodat alles heel bleef. Kwaliteit van de stenen zijn geweldig!

• Gerdina GOSSINK
    Geverifieerde klant van De Edelstenenfee

Mooie stenen en ze gaven inderdaad kracht en moed!

• Stijn De Ghein

Top service

• Kruiden Heksje
    Geverifieerde klant van De Edelstenenfee

Mooie krachtige steen zoals afgebeeld... Vlug in huis!

• sonja de rudder
    Geverifieerde klant van De Edelstenenfee

Eindelijk mijn bestelling ontvangen. Ben tevreden want nu kan ik het geschenk verjaardag kleinkind inpakken

• Marian Van Zonneveld

• Stefanie
    Geverifieerde klant van De Edelstenenfee

Goede service! De bestelling werd binnen de aangegeven termijn verzonden en was goed ingepakt.

• A.H. van de Kamer
    Geverifieerde klant van De Edelstenenfee

snelle levering en produkt precies zoals verwacht.

• Lydia
    Geverifieerde klant van De Edelstenenfee

Prachtige kwaliteit steen, jaspis polychroom. Goed ingepakt, vlotte levering.

• Nienke Kerkmeer
    Geverifieerde klant van De Edelstenenfee

Producten zagen er goed uit en zagen er uit zoals ik ze had besteld op de website. Vond het vreemd dat ik een grote doos kreeg voor 2 stenen die makkelijk in een enveloppe pakketje zouden passen. Nu krijg je een best wel grote doos voor niet zulke hele grote stenen. Scheelt denk ik ook in geld om het in een kleinere verpakking te laten bezorgen. Verder ben ik erg tevreden met mijn aankoop!

• Luna Kortman
    Geverifieerde klant van De Edelstenenfee

Prachtige kristallen en snelle verzending

• Marjo
    Geverifieerde klant van De Edelstenenfee

Had mail gestuurd met vraag, goed beantwoord. Daarna bestelling gedaan en keurig geleverd. Mooie stenen ook.

• Brigitte Kruikemeier
    Geverifieerde klant van De Edelstenenfee

mooie steen, ik vind het jammer dat de naam en beschrijving vd steen er niet bijzat.