De Geurtempel

De Geurtempel

Dé webshop voor alle geuren in en om je huis! Denk aan o.a. wasparfum, roomsprays, stofzuigerparfum, schoonmaakmiddelen en meer!
9,6
Filter 74 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 45 met beschrijving

• Chantal Tuurenhout
    Geverifieerde klant van De Geurtempel

Heerlijke waxmelts en geurspray ontvangen. Duidelijke site, goede info en omschrijvingen van de producten komen geheel overeen. Snelle verzending.

• Silvana
    Geverifieerde klant van De Geurtempel

Ondanks vergeten huisnummer bij bestelling g te hebben gezet, is deze na mail van hun netjes opgestuurd. Leuke attentie bij de bestelling gekregen.

• Hoe beoordeel je De Geurtempel?

• Cynthia Bakker
    Geverifieerde klant van De Geurtempel

Ik bestel nu al een tijd wasparfum bij de Geurtempel en ik ben erg tevreden over de snelle levering. Ook doet ze er altijd een sample bij van een andere wasparfum oid. De wasparfum die ik koop ruikt echt heerlijk en blijft echt lang ruiken…. en ik krijg er vaak complimentjes over. De pakketjes worden ook altijd met zorg verpakt. Kortom, ik ben super tevreden en raad deze webshop iedereen aan!

• Ward Torfs
    Geverifieerde klant van De Geurtempel

Had 2 producten besteld voor 50 euro. Hier kwam 8.5 verzending bij. Nu het product in promotie was per toeval niet meer voorradig, zodoende hebben ze maar 1 product opgestuurd ipv er dan eenzelfde product bij te doen met een andere geur. Nu worden de verzendkosten wel erg duur >40% van de prijs.

Antwoord van De Geurtempel

Beste Ward, geur is persoonlijk en zodoende kunnen wij niet voor een ander inschatten welke vervangende geur gewenst zou zijn. Daarom heeft u een restitutie en een kortingscode ontvangen.
    De hoogte van de verzendkosten naar België hebben wij helaas geen invloed op.

• Angelique Spiekers
    Geverifieerde klant van De Geurtempel

Geurtjes voor de was zijn niet geweldig. Je ruikt het amper. Ik heb al eens geuren besteld bij iemand anders deze waren veel beter kwa geur en rook je naar 1 masnd nog als het in de kast lag.

Antwoord van De Geurtempel

Beste Angelique, wat jammer te horen dat beide bestelde merken niet goed zijn bevallen. Zou u contact willen opnemen om samen te kijken naar een mogelijke oorzaak en oplossing?

• Simone Kruijsifix
    Geverifieerde klant van De Geurtempel

Snelle levering en de wasparfums ruiken heerlijk! Helemaal fan van wasparfum 😍

• Monique
    Geverifieerde klant van De Geurtempel

Ik kijk altijd weer uit naar het pakketje met mij favoriete wasparfum en textielspray .altijd snel en leuk verpakt echt een aanrader .

• I.
    Geverifieerde klant van De Geurtempel

Heerlijke producten. Voorheen gebruikte is wasverzachter maar deze geuren ruiken lekkerder, langer en zijn niet schadelijk voor kleding en machine. De geurpoeder is een aanrader voor tapijten en banken. Service is altijd top: klant gericht en meedenkend. de Geurtempel is je geld waard!

• Heleen Kuipers
    Geverifieerde klant van De Geurtempel

Ik ben niet gek op sterke geuren, behalve bij schoonmaakmiddel. Leuk eens een keer andere geuren te gebruiken die niet zo doorsnee zijn! Daarnaast de pillowmist besteld die wat subtieler is, heerlijk. Bestelling snel geleverd!

• Mary

Snelle levering. Ruikt lekker

• Kayleigh
    Geverifieerde klant van De Geurtempel

Super snel verzonden en snel antwoord via instagram. De producten ruiken super lekker en zorgen voor een langdurige geur ! Ik ben fan en ga hier zeker vaker bestellen!

• Cynthia Bakker
    Geverifieerde klant van De Geurtempel

Ik bestel hier altijd mijn wasparfum. Super goede service, snelle verzending en alles zo leuk ingepakt. Een echte aanrader!

• Yvonne Damsteeg
    Geverifieerde klant van De Geurtempel

Snel binnen en heerlijke geuren en altijd een leuk presentje

• Shudi Verbrugge
    Geverifieerde klant van De Geurtempel

Dit is mijn 2de keer dat ik bij De Geurtempel een bestelling heb gedaan.
    Wat ik nu heb besteld is verrukkelijk...nu kan ik lekker wasjes gaan draaien.
    Ik ben meer dan tevreden!!! Bedankt voor de extraatje die ik heb gekregen.
    Liefs, een tevreden klant!!!

• Ghis Herrera
    Geverifieerde klant van De Geurtempel

Erg vriendelijk. Lekkerste geuren wasparfum.
    Zeer goede service

• Esther Voortman
    Geverifieerde klant van De Geurtempel

Goede service leuke prijs en het contact is ook erg fijn

• Monique Van Neerbos
    Geverifieerde klant van De Geurtempel

Super service en fijne producten

• Anja Claes

Prima steeds ik orde