De Groene Linde

De Groene Linde

De Groene Linde (Familiebedrijf sinds 2007 in Noord Holland) vervaardigt unieke mengsels van natuurzuivere etherische (geurfrequenties) oliën rondom verschillende levensthema’s. We leveren aan consumenten- en zakelijke klanten (o.a winkels, zorg, uitvaart, opleidingsinstituten, therapeuten en masseurs.) in Nederland en België. Zoals gezegd hebben wij ons toegelegd op het vervaardigen van helende geurfrequenties. Vooral de energetische toepassingen van de etherische olie staan daarbij voorop. Daarnaast voeren wij een uitgebreid assortiment etherische oliën, zelf gemaakte remedies, massageproducten, natuurlijke thee, kristallen en diverse cadeau artikelen.
1.847 klantbeoordelingen
Filter 1847 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 953 met beschrijving

• Marieke Toenhake
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Netjes verpakt, snel geleverd, prima .

• Tracy Quasters
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Echt hele fijne geuren! En super service!!! Eigenlijk voor geuren mijn lievelingswinkel!

• Hoe beoordeel je De Groene Linde?

• Nelleke Reijnhout
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

zeker heel blij met mijn bestelling

• Willemien De bonth
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Wel wat duur en fijn dat er nu geen verzendkosten waren maar wel leuk presentje

• Janet Bouwma
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Mooie prijzen en goede service. Volgende dag al in huis. En de sprays voor extra steun of moment weer tot jezelf. Daarnaast het

• Ruud Jongbloed
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

De dag start ik anders met de spray. Het geeft me direct een goed gevoel en sterkt me in mijn voornemen. Bijvoorbeeld in quarantainetijd de ZEN!

• Wendy Dona
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Mooie prijzen en snelle service!

• Natasja Buster-Teulings
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Fijne produkten en een snelle levering

• Thea
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Geweldige service, snelle levering en veilig ingepakt. Ook het persoonlijke bedankje.

• Danique Schinkel
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Super snel geleverd, groot aanbod van mooie en fijne spullen. Heel persoonlijk! Kortom, top bedrijf