De Groene Linde

De Groene Linde

De Groene Linde (Familiebedrijf sinds 2007 in Noord Holland) vervaardigt unieke mengsels van natuurzuivere etherische (geurfrequenties) oliën rondom verschillende levensthema’s. We leveren aan consumenten- en zakelijke klanten (o.a winkels, zorg, uitvaart, opleidingsinstituten, therapeuten en masseurs.) in Nederland en België. Zoals gezegd hebben wij ons toegelegd op het vervaardigen van helende geurfrequenties. Vooral de energetische toepassingen van de etherische olie staan daarbij voorop. Daarnaast voeren wij een uitgebreid assortiment etherische oliën, zelf gemaakte remedies, massageproducten, natuurlijke thee, kristallen en diverse cadeau artikelen.
1.523 klantbeoordelingen
Filter 1461 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 723 met beschrijving

• Jp Pel

🤗 ....

• Renate Bachmann
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

• Hoe beoordeel je De Groene Linde?

• Petra Kruijt

Snelle levering.

• Mariëlle Verhoeven

Heerlijke oliën

• Bianca Bakker

Geweldige producten

• D. Kaan
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Wat een top service, snel antwoord en snelle levering. Goede kwaliteit olie. Erg blij mee. Zou zeker aanraden hier te bestellen. Ik ga dat in de toekomst zeker meer doen.

• Saskia van Beek
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Fijne natuurlijke producten en een snelle verzending.

• lindsy marijnissen

Goede producten.

• Nicole Gijsbers

Zuivere oliën verkopen

Antwoord van De Groene Linde

Beste Nicole, uit jouw reactie begrijp ik dat je sterk ontevreden lijkt over de prijs-kwaliteit vande producten. Graag hoor ik wat je tegenvalt, zodat we of kunnen verbeteren of je verder kunnen helpen.

• annemieke evers

Doen wat ze beloven