De Groene Linde

De Groene Linde

De Groene Linde (Familiebedrijf sinds 2007 in Noord Holland) vervaardigt unieke mengsels van natuurzuivere etherische oliën (geurfrequenties) rondom verschillende levensthema’s. We leveren aan consumenten- en zakelijke klanten (o.a winkels, zorg, uitvaart, opleidingsinstituten, therapeuten en masseurs.) in Nederland en België. Zoals gezegd hebben wij ons toegelegd op het vervaardigen van helende geurfrequenties. Vooral de energetische toepassingen van de etherische olie staan daarbij voorop. Daarnaast voeren wij een uitgebreid assortiment etherische oliën, zelf gemaakte remedies, massageproducten, kristallen en diverse cadeau artikelen.
9,7
Filter 8685 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 4811 met beschrijving

• Sonja Koning
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Snel geleverd ,fijne geuren.

• Marijke Plaisier
    Review voor De Groene Linde

Heerlijk om mezelf te kunnen verwennen met de producten van de Groene Linde. Mezelf omgeven met een geurige aura, waarin een gevoel van blijdschap en soms zelfs opluchting ontstaat, al bij het eerste gebruik. Ik ben er dol op. Het heeft geeft me een gevoel van bescherming en veiligheid. Zeker aan te raden. Blijdschap in een flesje

Antwoord van De Groene Linde

Wat een fijne terugkoppeling! Geniet van je bestelling.

• Hoe beoordeel je De Groene Linde?

• TM Dykstra
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Leuke oorbellen. Zwart toermalijn. Blij mee.

• Marjan

Snelle levering!

• Kim van Luijtelaar
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

De Clean Energy besteld, kende het al, zo’n fijne spray. Ik gebruik ook de grounding hsp. Werkt goed. Service is top, boekje met uitleg over hun producten erbij en snel geleverd! Zo fijn dat ze bestaan!

• Sandra Van Cantfort
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

zeer vlotte bestelling, snel aangekomen, goede communicatie! chakralijn besteld, zeer tevreden.

Antwoord van De Groene Linde

Dankjewel voor je lieve woorden! Geniet ervan.

• Barbara Bastinck
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Goede service en vlug bezorgd

• Joyce Wijnands
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Mooie producten waar ik echt blij van wordt. Goede kwaliteit, mooie prijzen. Goede communicatie, snelle reacties

• Astrid
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Leuke aanbiedingen, ruime keuze en snelle levering

• R
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Bestelling is netjes geleverd en de oliën ruiken lekker. Over Prijs kwaliteit verhouding ben ik tevreden

Super bedankt!

• Eliza
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Overzichtelijke website, fijne afhandeling en goede service! Zal hier zeker vaker shoppen.

Antwoord van De Groene Linde

Bedankt Eliza, geniet van je bestelling!

• Louise
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Snelle levering en goed verpakt.

• Vicky van der Heijden
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

De producten die ik had besteld waren netjes verpakt en arriveerden heel snel. De dames die ik per telefoon of via de mail gesproken heb waren oprecht vriendelijk en heel behulpzaam. Echt een fijn bedrijf en fijne mensen!

Antwoord van De Groene Linde

Bedankt Vicky voor je mooie woorden. Geniet ervan!

• Berry Schut van Arkel

Snel geleverd mooi verpakt

• Monique
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Super! Netjes verpakt. Altijd leuke info flyer toegevoegd. Elke keer weer een cadeautje die pakketjes. Super service. Ik kon 1 sample spray niet aanklikken. Deze werd alsnog toegevoegd. Heel lief.

Antwoord van De Groene Linde

Wat fijn Monique dat het je zo goed bevalt! Geniet ervan!

• Jennifer Lynch
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Heel fijne producten, goede prijzen, en heel goede service

• D van den Brink
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

De levering was snel. Omdat je alleen moet mensen met een basisolie, zou het handig zijn dit van te voren te weten en hoe je dit moet doen.

• Stephan
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Snelle levering goede beschrijving en netjes ingepakt.

• Corine Hoogvorst

Mooi produkt mooi boekje

• Jolanda Thijssen
    Geverifieerde klant van De Groene Linde

Snelle levering en leuke actie.