De Groene Vrouw
Bij De Groene Vrouw vind je Heel Veel Kennis over je gezondheid én de mooiste natuurlijke verzorgingsproducten en voedingssupplementen uit echte voeding. Ingrediënten uitpluizen hoeft niet: dat hebben wij al voor je gedaan!

Met meer dan 10 jaar kennis en ervaring helpen we je met boeken, cursussen en laboratoriumonderzoeken om je lijf (weer) helemaal gezond te maken. Daarnaast gebruiken we onze kennis om de hoogste kwaliteit producten voor je uit te kiezen. Zonder rotzooi, mét de best werkende inhoudsstoffen... en: 100% Natuurlijk. Zoals het hoort!
1.508 klantbeoordelingen
Filter 1509 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 943 met beschrijving

• Shana

Snelle, correcte verzending

• Marjolijn Fleuren
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Snelle levering, fijne communicatie en met aandacht ingepakt.

• Hoe beoordeel je De Groene Vrouw?

• sylvia Beest
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Op dit moment kun je een pakketje versturen zonder gebruik te maken van plastic of plakband. Daar zou ik voir gaan. Verder blij met de producten.

Antwoord van De Groene Vrouw

Hoi Silvia, fijn dat je blij wordt van onze producten!
    Bij De Groene Vrouw hebben we 'groen' heel hoog in het vaandel staan en daarom gebruiken wij nooit plastic tape, maar altijd papiertape om de verzenddozen dicht te plakken. Heel soms komt het voor dat je toch wat plastic plakband aantreft, maar dat gebeurt alleen als wij een doosje dat wij toegestuurd hebben gekregen van elders hergebruiken (en dat is altijd nog een stuk milieuvriendelijker dan meteen weggooien).
    Mochten de zelfsluitende doosjes in de toekomst een stuk goedkoper worden, dan zullen wij ze zeker gaan gebruiken, maar op dit moment zijn ze nog heel erg onbetaalbaar.

Groeten, Henny (vd webwinkel)

• Megan
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Mooie service en hele fijne producten!

• YS

Gewoon altijd goed!

• Rianne van Veen
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Top producten en snelle levering

• Hanne Vd schoot
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Fijn en duidelijk en erg overzichtelijk

• Sophie
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Interessante producten en goeie informatie voorziening

• frans van de Louw
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Levering duurde iets langer dan verwacht maar artikel is in goede staat ontvangen

Antwoord van De Groene Vrouw

Hoi Frans, dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een review te geven. We zijn blij met 4 sterren, maar ik wil je wel even laten weten dat een bestelling die 's avonds heel laat wordt gedaan, diezelfde dag natuurlijk niet meer verzonden kan worden. Je pakketje was er volgens de T&T de daaropvolgende dag. Sneller lukt echt niet ;-)

• Mariëtta Koopman
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Heel snel geleverd met een leuk bedank briefje

• M G
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Fijne service pakket ontvangen met persoonlijke notitie met aandacht verpakt.. heel erg leuk!! Fijne producten

• Lonneke Boel
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Uitgebreide productbeschrijving. Voor ieder wat wils.

• Mascha de Heer
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Enorm goed onderbouwde informatie. Prachtige producten! Snelle levering.

• Sabine
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Snel geleverd en duidelijke uitleg.

• Arnold Koning
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Snelle levering en gratis advies bij het product.

• Mandy
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Goed en snelle service. Kundige medewerkers, denken goed mee welke producten het beste voor je zijn.

• Lies Convents
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Goeie service, vriendelijke en snelle reactie op mijn verkeerde bestelling. Alleen jammer dat de verzendkosten niet weg vallen bij aankoop van hoog bedrag

• Suzan
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Snelle bezorging, stevig verpakt en een geurstick als kadootje. Helemaal fantastisch!

• Trix
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Eerlijke producten, netjes verpakt en snel verzonden.

• J
    Geverifieerde klant van De Groene Vrouw

Bestel met enige regelmaat bij de Groene Vrouw. Snelle levering, goede service en altijd een attent kaartje erbij.