De Grootste Shop

De Grootste Shop

DeGrootsteShop.nl is een webshop met groot aanbod van huis, tuin en keukenaccessoires, dierenbenodigdheden en elektronica & gadgets voor een scherpe prijs en snelle levering.
Home & Garden, Dierenbenodigdheden, Elektronica & Gadgets
8,0
Filter 72 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 46 met beschrijving

• Brigitta Poele

• Berry Lagraauw

Snelle le

• Hoe beoordeel je De Grootste Shop?

• Erik Decroos
    Geverifieerde klant van De Grootste Shop

Snelle levering. Ik ontving echter geen factuur. Ook via mijn account, slaag ik er niet in om een factuur te bemachtigen

• koos huibregtse

• Anja

Duidelijke website

• Marleen Schulz
    Review voor De Grootste Shop

Ik heb 22-12-2021 mijn bestelling al retour gestuurd en krijg ineens geen respons meer. Niet op mijn emails, berichten en geen creditering. Graag wil ik mijn geld terug! Hoe kan ik jullie wél bereiken?

Antwoord van De Grootste Shop

Beste M. Schulz,

Onze excuses voor de vertraging van het verwerken van de teruggestuurde artikelen. Zoals telefonisch besproken is uw aankoop op 12 Januari gecrediteerd en zagen op de mail dat u het had ontvangen. Door de enorme kerstdrukte en daarnaast de omstandigheden van dit moment (Corona) zoals thuiswerken zijn bepaalde werkzaamheden vertraagd.

We hopen dat alles nu in orde is. Fijn weekend en met vriendelijke groet,

Robert Theuws
    DeGrootsteShop.nl

• Arjan
    Geverifieerde klant van De Grootste Shop

Bedrijven beoordelen op het kundig kunnen versturen van een bestelling. Eigenlijk complete onzin. Een bedrijf kan zijn meerwaarde pas waar maken zodra er service nodig is. Dus ja , ik ben helemaal happy met het goed verstuurde item. Bestellen ging vlot, prijzen zijn netjes en ik had het snel binnen. Als dat al niet lukt kun je beter stoppen.

• Ria

• ANNIE DERuiter
    Geverifieerde klant van De Grootste Shop

Goedkoop en geen bezorging kosten

• John Claes

Goedd