De Grootste Shop

De Grootste Shop

DeGrootsteShop.nl is een webshop met groot aanbod van huis, tuin en keukenaccessoires, dierenbenodigdheden en elektronica & gadgets voor een scherpe prijs en snelle levering.
8,6
Filter 79 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 53 met beschrijving

• Katya

FRAUDS! Be careful!!!
    I've placed my order on the 29th of December with the expected delivery in 3-5 working days. There were no updates, so I contacted them myself via email on the 9th of January( the phone number provided in the contact information on the website was unavailable). After me typing to them, they replied that "Unfortunately, after checking it appears that the product you ordered is no longer available" and I was supposed to receive a refund in 2-3 working days. Today is the 23rd of February and I haven't received my money back. A guy from the customer support said they have sent the refund, but I haven't received any money. I've already sent them 4 emails which were ignored.
    DEFINITELY DO NOT RECOMMEND THIS WEBSITE

• Carolien Theuws
    Geverifieerde klant van De Grootste Shop

Mooie producten van goede kwaliteit

Dank je voor de review!

• Hoe beoordeel je De Grootste Shop?

• Davy
    Review voor De Grootste Shop

Ik heb na 4 dagen nog geen bevestigingsmail gekregen van mijn bestelde product , dus ook totaal geen idee of het binnenkomt en wanneer. Gelukkig via paypal besteld met kopersbescherming. Aantal keer al gebeld maar daar neemt niemand de telefoon op.. vandaag voor 14:00u besteld, morgen in huis. Mogen ze ook wel van hun website afhalen, als ze zich hier niet aan kunnen houden.

• J
    Review voor De Grootste Shop

Jammer dat het drie dagen duurde voor er ook maar ergens contact was. Daarna zeer netjes behandeld, ze daarna alles gedaan om ons tevreden te stellen en super snel ons geld terug gekregen. Dus al met al nu tevreden.

• Sonja Visscher
    Geverifieerde klant van De Grootste Shop

snel geleverd en ook een goede prijs

Dank je!!

• Rosita
    Review voor De Grootste Shop

Op 23 juli 2022 2 Bestway luchtbedden besteld en betaald! Op 4 augustus 2022 een mail gestuurd dat ik deze nog steeds niet ontvangen heb. Vandaag 11/08/2022 nog steeds geen reactie en ook geen luchtbedden. Vandaag een bericht gestuurd via WhatApp, ben benieuwd.

• B. Groskamp
    Review voor De Grootste Shop

3 weken lang hoorde ik niks. Het telefoonnummer was dagenlang in gesprek. Heb via de Kamer v Koophandel ander tel.nr gekregen. Na veel gebeld en gemaild te hebben kreeg ik mn geld terug en blijkt dat het artikel niet voorradig was. Ik ben er heel druk mee bezig geweest en 't heeft te lang geduurd. Ben dus ontevreden over die zaak.

Beste B Groskamp,

Dank voor de beoordeling. We begrijpen dat u ontevreden bent daar het te lang heeft geduurd. Door de extreme hitte en vakantietijd is er achterstand opgelopen en hebben we producten zoals die u heeft besteld ook in enkelen dagen uitverkocht. We hebben uw geld dan ook direct retour gestort. Excuses voor het ongemak.

• Brigitta Poele

Antwoord van De Grootste Shop

Dank voor de beoordeling, we doen ons best!

• Berry Lagraauw

Snelle le

• Erik Decroos
    Geverifieerde klant van De Grootste Shop

Snelle levering. Ik ontving echter geen factuur. Ook via mijn account, slaag ik er niet in om een factuur te bemachtigen

• koos huibregtse

• Anja

Duidelijke website

• Marleen Schulz
    Review voor De Grootste Shop

Ik heb 22-12-2021 mijn bestelling al retour gestuurd en krijg ineens geen respons meer. Niet op mijn emails, berichten en geen creditering. Graag wil ik mijn geld terug! Hoe kan ik jullie wél bereiken?

Beste M. Schulz,

Onze excuses voor de vertraging van het verwerken van de teruggestuurde artikelen. Zoals telefonisch besproken is uw aankoop op 12 Januari gecrediteerd en zagen op de mail dat u het had ontvangen. Door de enorme kerstdrukte en daarnaast de omstandigheden van dit moment (Corona) zoals thuiswerken zijn bepaalde werkzaamheden vertraagd.

We hopen dat alles nu in orde is. Fijn weekend en met vriendelijke groet,

Robert Theuws
    DeGrootsteShop.nl

• Arjan
    Geverifieerde klant van De Grootste Shop

Bedrijven beoordelen op het kundig kunnen versturen van een bestelling. Eigenlijk complete onzin. Een bedrijf kan zijn meerwaarde pas waar maken zodra er service nodig is. Dus ja , ik ben helemaal happy met het goed verstuurde item. Bestellen ging vlot, prijzen zijn netjes en ik had het snel binnen. Als dat al niet lukt kun je beter stoppen.

• Ria

• ANNIE DERuiter
    Geverifieerde klant van De Grootste Shop

Goedkoop en geen bezorging kosten

• John Claes

Goedd

• Dominique Delchambre

Supersnelle service!

• Kris Van H
    Geverifieerde klant van De Grootste Shop

Snel in huis en prima prijs. De klantenservice heeft me goed geholpen met het omruilen

• Fadhil Abbas

Snel bezorgd. Goede qualiteit