De Kaarten Kiosk

De Kaarten Kiosk

Snel en gemakkelijk online je wenskaarten set bestellen, dat is het idee van De Kaarten Kiosk. Ben je op zoek naar een unieke kaart voor een bijzondere gebeurtenis? Ga jij binnenkort trouwen, verhuizen of verwacht je een kindje? EIk help jullie graag met een originele en vooral unieke kaart naar jouw wensen!

• Eva
    Review voor De Kaarten Kiosk

Mooie kwaliteit kaarten! Goede service en levering. Het pakketje pakketje met kaarten openen is altijd een feestje!

• Imke
    Review voor De Kaarten Kiosk

Tijdens mijn zwangerschap Joyce benaderd of zij geboorte kaartjes wilde ontwerpen voor ons. Wij wisten het geslacht nog niet vandaar moesten er 2 kaartjes ontworopen worden. Bepaalde voorbeelden aangeleverd. En Joyce ging aan de slag! Wat waren de resultaten als snel goed, geweldig! Mooie materialen, kleuren. En er wordt gelet op kleine details. Erg fijn contact en snelle reacties, en aanpassingen worden snel met je gedeeld. Ga zo door topper!

• Hoe beoordeel je De Kaarten Kiosk?

• Mandy
    Review voor De Kaarten Kiosk

Wij zijn ontzetten blij met het ontwerp van de geboortekaartjes! Joice luistert goed en snapt snel wat je graag wil, fijn en snel contact! Zeker een aanrader :)

Antwoord van De Kaarten Kiosk

Ik vond het super leuk om jullie te mogen helpen met de geboortekaart. Heel erg fijn dat jullie er zo blij mee zijn. Dank jullie wel voor deze leuke opdracht!

• Lieke
    Review voor De Kaarten Kiosk

Wij zijn ontzettend blij met het ontwerp van het geboortekaartje met uitnodiging voor een kraamfeest. Persoonlijk contact, snelle services én veel ruimte voor eigen inbreng. Zeer tevreden! :)

Antwoord van De Kaarten Kiosk

Super bedankt voor deze complimenten. Vond het om een feestje om jullie weer te mogen helpen, dank jullie wel!

• Cariene Bussink
    Review voor De Kaarten Kiosk

Joyce heeft de geboortekaart gemaakt van onze zoon. We zijn hier super blij mee en krijgen ook veel positieve reacties over de kaart. De communicatie, bezorging van de proefdruk en de levering is erg prettig en alles is mogelijk in overleg.

Antwoord van De Kaarten Kiosk

Superleuk dat ik jullie mocht helpen met de geboortekaart. Dankjewel voor deze complimenten, lief!

• Marlies Eeftink
    Review voor De Kaarten Kiosk

Joice heeft in februari ons geboorte kaartje mogen maken voor ons zoontje. Dit heeft ze helemaal gemaakt naar onze wensen en stijl. Zelf mocht ze hier haar inspiratie aan toevoegen waardoor die nog leuker geworden is. De communicatie onderling hebben wij als zeer prettig ervaren, de service en levering waren ook erg snel. Zeker een aanrader om hier je geboorte kaartjes of andere kaarten te bestellen.

Antwoord van De Kaarten Kiosk

Superleuk dat ik jullie mocht helpen met jullie geboortekaart. En wat een complimenten, leuk om te horen. Dank jullie wel!

• Marieke
    Review voor De Kaarten Kiosk

Super leuke kaarten en super snelle service!

• Moniek
    Review voor De Kaarten Kiosk

Joice heeft voor ons een geboortekaartje ontworpen. Na twee a drie keer overleggen kwam er al een ontzettend mooi voorstel uitrollen. Nadat we samen de puntjes op de i hadden gezet waren we super tevreden met het resultaat. Het contact was erg prettig en de kaart werd meteen afgeleverd zoals besproken en verwacht (comform proefdruk).

• Alien
    Review voor De Kaarten Kiosk

Joice ontwerpt met veel liefde en passie in een rap tempo mooie (geboorte-)kaartjes! Ze heeft in 2020 al eerder een geboortekaart voor ons ontworpen en voor onze 2e kleine hebben we geen moment getwijfeld om haar opnieuw te vragen. Ze werkt snel, kan snel leveren en de communicatie is buitengewoon plezierig 😁 wij bevelen haar diensten van harte aan!

Antwoord van De Kaarten Kiosk

Het was een feestje om voor (& met jullie) een geboortekaart te mogen maken. Dank jullie wel voor deze leuke opdracht en deze mooie woorden!

• Marjolein
    Review voor De Kaarten Kiosk

Samen met Joice hebben we onze trouwkaarten ontworpen! Van “save the date” tot de kaarten voor de kinderreceptie.
    Ze is een vakvrouw die goed luistert naar je wensen en alles is in overleg mogelijk. Ze denkt graag met je mee!

Wil je een persoonlijke kaartje ontwerpen, dan raden wij Dekaartenkiosk zeker aan! Dankjewel Joice!

Antwoord van De Kaarten Kiosk

Wat een compliment, super lief! Dank jullie wel.