De Lampjesfabriek

De Lampjesfabriek

Wij zijn een webwinkel in Maassluis gespecialiseerd in unieke led sfeerverlichting. In 2015 zijn wij gestart met het verkopen van zelfgemaakte (XXL) lampen en inmiddels hebben wij een succesvolle webshop met unieke led sfeerverlichting.

Met onze energiezuinige ledverlichting willen we niet alleen een steentje bijdragen aan een beter milieu, maar ook iedere ruimte mooier maken. Vanzelfsprekend zorgen we hierbij voor een aantrekkelijke prijs.
Sfeerverlichting, Ledverlichting
1.651 klantbeoordelingen
Filter 1639 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1239 met beschrijving

• Carla Kuiper

Vlotte levering. Mooie producten

• Eline de Rooij
    Geverifieerde klant van De Lampjesfabriek

Duidelijke en toegankelijke website, snelle levering.

• Hoe beoordeel je De Lampjesfabriek?

• Ditta Verhagen
    Geverifieerde klant van De Lampjesfabriek

Ik heb heel correct en snel dat gekregen wat ik besteld had. Echt fijn. De lamp is ook heel leuk

• Joëlle Van Hal
    Geverifieerde klant van De Lampjesfabriek

Snelle en zeer nette levering!

• Emma Theeuwen
    Geverifieerde klant van De Lampjesfabriek

Snel verzonden, vriendelijke en handige klantenservice, goed en veilig ingepakt.

• Lieselotte Bürgi
    Geverifieerde klant van De Lampjesfabriek

Super snelle levering, mooi en eenmalig product. Ik krijg heel veel complimenten en wordt gevraagd waar ik de lamp gekocht heb. Een echte eyecatcher!

• Birgit Pil

Tijdige levering, supermooie lampen

• Margriet
    Review voor De Lampjesfabriek

Bij contact super vriendelijk en snel geholpen, de communicatie verliep vlot en zonder enig probleem, bij een mankement en retour van het product heb ik 2 dagen later al direct de vervangende lampen ontvangen en ze hangen super! Zeker een aanrader als het op service en kwaliteit aan komt.

• Silvana de Leeuw
    Geverifieerde klant van De Lampjesfabriek

Snelle verzending en hele mooie en goede producten.

• Anne-Marie van Gils
    Geverifieerde klant van De Lampjesfabriek

Houden zich aan afspraken.