De Lekkerste Brownies

De Lekkerste Brownies

Bij De Lekkerste Brownies geloven we dat het leven te kort is om niet te genieten van de mooie dingen. Daarom hebben we De Lekkerste Brownies gecreëerd - een rijke, decadente brownie gemaakt van alleen de beste ingrediënten. Vanaf de eerste hap tot de laatste kruimel, je zult zien dat zelfs de meest kritische zoetekauw geniet van deze brownies.

Dus ga ervoor en geniet van onze chocolade sensatie. Verwen jezelf, je vrienden of je geliefden met de ultieme verwennerij - een doos van onze heerlijke brownies. We beloven dat het een ervaring zal zijn die je nooit zult vergeten.
chocolade brownies
9,9

• Claudia van den Berg
    Geverifieerde klant van De Lekkerste Brownies

Wat een ontzettend lekkere brownies. Een heerlijke combinatie tussen een knapperige bite en de meer smeuïge binnenkant. Bezorgd in een prachtig ingepakt doosje. Ik ben verkocht.

• Bleiswijksehopjes
    Geverifieerde klant van De Lekkerste Brownies

Wederom heerlijke brownies. Dit keer bij de koffie neergezet: ze waren zo weg!

• Hoe beoordeel je De Lekkerste Brownies?

• Marian Verheij

Super goed geregeld

• Sabine Herenius
    Geverifieerde klant van De Lekkerste Brownies

Altijd heel tevreden geweest. Nu een beetje droog.

• Hera
    Review voor De Lekkerste Brownies

Snelle levering en de lekkerste brownies ever met bedrijfslogo!

• MCA65
    Geverifieerde klant van De Lekkerste Brownies

Op tijd geleverd en goed verzorgd.

• Miriam
    Geverifieerde klant van De Lekkerste Brownies

Heerlijke koeken, smaakt naar meer! Superfijn geholpen en goede service! We kijken uit naar meer…

• Alexander
    Geverifieerde klant van De Lekkerste Brownies

Ontzettend leuk om iemand zo een smakelijke verrassing te sturen! Complimenten (met foto) gekregen!

• Michele van den Bouwhuijsen
    Geverifieerde klant van De Lekkerste Brownies

De lekkerste brownies die ik ooit heb gegeten, lekker smeuïg en veel chocola. Altijd moeite met kiezen, ze zijn allemaal lekker!

• Simon
    Geverifieerde klant van De Lekkerste Brownies

ik zou hem niet aanraden

• Coco
    Geverifieerde klant van De Lekkerste Brownies

Snelle levering en de service is ook altijd top!

• Ellen Van der Schans
    Geverifieerde klant van De Lekkerste Brownies

Heerlijke brownies, vaker besteld, goede service, op juiste datum bezorgd.

• Sandra Van der geer
    Geverifieerde klant van De Lekkerste Brownies

Makkelijk te bestellen. Ziet er super gezellig uit en smaakt heerlijk. Ik heb het zelf cadeau gekregen en ook cadeau gedaan.

• Sabine
    Geverifieerde klant van De Lekkerste Brownies

Heerlijke brownies voor een faire prijs

• Linda de Boer
    Geverifieerde klant van De Lekkerste Brownies

Ik weet niet hoe de brownies smaken. Heb ze namelijk nog niet voor mezelf besteld. Maar als cadeautje al regelmatig voor anderen besteld en krijg telkens te horen dat ze goed zijn. Daarnaast wordt de verzending gewoon goed geregeld.

• Miranda
    Geverifieerde klant van De Lekkerste Brownies

Heerlijke brownies (de lekkerste) zo door je brievenbus.

• Claudy Elink Schuurman
    Geverifieerde klant van De Lekkerste Brownies

De meest lekkerste brownies en chocolade. Je proeft de liefde. Een feestje in dit in je brievenbus te krijgen. Echt gevaarlijk lekker

• Saskia
    Geverifieerde klant van De Lekkerste Brownies

Meerdere brownies en chocolade repen besteld voor mijn klanten. De afwikkeling van de bestelling ging heel snel. Heel fijn.
    Al mijn klanten waren ontzettend blij en gaven aan dat het erg lekker was en heel leuk verpakt. Ik ben heel blij met de bestellingen. Ik ga zeker vaker bij Kelly bestellen.

• Hilly Farla

Heerlijke

• Saakje Van Zelderen
    Geverifieerde klant van De Lekkerste Brownies

Heerlijke brownies en keurig verpakt. Snel verzonden en een persoonlijk bericht erbij 💓