De Ridder Schoenen

De Ridder Schoenen

Bekijk alle reviews en keurmerken van De Ridder Schoenen en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,5
Filter 159 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 158 met beschrijving

• Kees Koffeman

Perfect en snel geleverd

• Marie-Louise
    Geverifieerde klant van De Ridder Schoenen

Fijne broek gekocht die supersnel werd geleverd. Alles top!

• Hoe beoordeel je De Ridder Schoenen?

• Betty Stellingwerf
    Geverifieerde klant van De Ridder Schoenen

Fijne winkel met vriendelijke mensen en goede service

• Arthur

Snelle levering. Prima!

• Bea
    Geverifieerde klant van De Ridder Schoenen

Schoenen pasten helaas niet maar goede service.

• Evelien Beitler
    Geverifieerde klant van De Ridder Schoenen

Snelle levering, kleding van goede kwaliteit. Ik ga hier vaker bestellen, want de collectie nodigt uit tot meer!

• J.C. Prins
    Geverifieerde klant van De Ridder Schoenen

Ik had op woensdag besteld en extra betaald voor bezorging op donderdagavond. Niets ontvangen. Vrijdag nog steeds geen verzendbevestiging gekregen dus maar eens gemaild. Geen reactie op mijn mail, maar wel 3 verzendbevestigingen, waarbij er 1 was voor donderdag een week later. Ook een verzendbevestiging voor de zaterdag en op die dag werd het bezorgd, terwijl ik had aangegeven in mijn mail dat ik juist voor de donderdag ervoor had gekozen en betaald omdat wij een weekend weggingen en ik het vest mee had willen nemen. Het werd zaterdag. Uiteindelijk is het opgelost door creditering van de extra kosten. Maar uiteindelijk ging het mij om de communicatie

Geachte mevr. Prins,

Wij proberen altijd alles zo goed mogelijk te doen, helaas is het bij uw bestelling fout gelopen. Wij hadden in eerste instantie een verkeerd verzendlabel aangemaakt, daarna nog één met de avondlevering. Het verkeerde etiket is vervolgens op het pakket geplakt. De gemaakte kosten voor de avondlevering wordt teruggestort. Wij vinden het heel erg vervelend dat het fout gelopen is. Onze welgemeende excuses. Vriendelijke groeten, Geert

• Francien Boek

• Leny Olthof

Een dik tevreden klant

• Ine
    Geverifieerde klant van De Ridder Schoenen

Blouse met productiefout ontvangen, die ik uiteraard wilde retourneren. Op mail met verzoek om retourformulier wordt niet gereageerd en telefonisch niet bereikbaar. Toen maar zelf retour gestuurd en wacht nog steeds op de bevestiging van de ontvangst en de afhandeling van de retourzending…

Inmiddels gelukkig naar tevredenheid opgelost, waarvoor dank.

Antwoord van De Ridder Schoenen

Beste Ine, u heeft alles goed gedaan wat betreft het retourneren, heel vervelend dat het zo is gelopen. Wij proberen alles altijd zo netjes mogelijk te doen. Helaas is dit in dit geval niet goed gegaan. We zullen nog telefonisch contact opnemen en uiteraard de retourkosten vergoeden. Excuses voor het ongemak.

• Leny Olthof
    Geverifieerde klant van De Ridder Schoenen

Service,hoog in het vaandel.
    Hebben er graag een ritje voor over uit Den Haag.

Bedankt Leny, voor uw klandizie en uw positieve review! Groeten, Geert

• Alexandra
    Geverifieerde klant van De Ridder Schoenen

Prima webshop. Heel vriendelijk aan de telefoon. Bestelling snel geleverd en keurig verpakt.

• Bart
    Geverifieerde klant van De Ridder Schoenen

Super Service bij de Ridder!

• Chantal W
    Geverifieerde klant van De Ridder Schoenen

Geweldige service en ook het ruilen en geld retourneren was binnen 24 uur geregeld! Dat is nou klantenservice, chapeau

• Lia Schavemaker
    Geverifieerde klant van De Ridder Schoenen

Snelle zending van lang gezocht paar schoenen

• Mieke
    Geverifieerde klant van De Ridder Schoenen

Prima service, snelle levering!

• jan buisman

Snel geleverd

• Nelly Schouten
    Geverifieerde klant van De Ridder Schoenen

Hele snelle levering! Mooie sneakers!

• HW Geutjes

• J.E.M. Derksen
    Geverifieerde klant van De Ridder Schoenen

Nette en snelle levering alleen was het een maat die ik niet besteld had !
    Retour sturen was geen probleem.