De Silent Disco Club

De Silent Disco Club

De Silent Disco Club, voor het huren van Stille Disco apparatuur en aanverwante dingen, voor kleine huisfeestjes tot hele festivals, per post, afhalen en zelfs last minute!
Evt onze Mood Managers (DJ 2.0), evt DJ bus, noem het maar op en we kunnen het regelen.

Een paar unieke punten:
- Per post of gewoon bij ons af te halen, in Utrecht, Amsterdam en Leiden, ook vaak last minute nog!
- Onze koptelefoons zijn oplaadbaar (geen batterijen dus)
- Ze hebben 4 kanalen (de rest van de aanbieders maar 3)
- WEL met meedansende lampjes
- Beter geluid dan de rest
- Oplaadbare zenders als optie, voor als je bijv in ’t park zit
Silent Disco verhuur, Audio verhuur, DJ boekingsbureau
Filter 205 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 204 met beschrijving

• Koen
    Review voor De Silent Disco Club

Goede service! Persoonlijk contact en snel geholpen!

• Isabeau van Dam

Goed werkende headphones!!

• Hoe beoordeel je De Silent Disco Club?

• Natasha
    Review voor De Silent Disco Club

Superleuk feestje gehad met de koptelefoons van de Silent Disco Club! Ik kreeg snel reactie op mijn vragen per mail, de prijs was goed en de koptelefoons deden het super! Ik was een beetje bang dat het ingewikkeld zou zijn om alle snoeren goed te krijgen, maar het was echt heel simpel.

• Elja
    Review voor De Silent Disco Club

Kreeg onmiddellijk na het reserveren een vriendelijke mail met duidelijke uitleg. De uitleg bleek achteraf niet eens nodig want het systeem werkt simpel voor zelfs de minst technische personen. Koptelefoons zien er leuk uit, zitten lekker en het geluid is goed. Topfeestje gehad!

• Laurens
    Review voor De Silent Disco Club

Goede service en goede producten!

• Paul
    Review voor De Silent Disco Club

Relaxed contact met Boris; mooi feestje kunnen vieren met goedwerkende koptelefoons….lekker snelle service ook! :)

• EP
    Review voor De Silent Disco Club

Was allemaal goed geregeld en super leuk om gedaan te hebben! Terugbrengen op maandagochtend is wel even een dingetje om rekening mee te houden in je planning.

• Nicky
    Review voor De Silent Disco Club

Fijne prijzen, super heldere communicatie en mooie spullen!

• Eef
    Review voor De Silent Disco Club

Snel geregeld voor een hele goede prijs. Kwalitatief goede koptelefoons. Met de silent disco heb je gegarandeerd een topavond!

• max
    Review voor De Silent Disco Club

Goede producten en fantastische service. De mensen die de winkel runnen zijn erg behulpzaam en tof