De Silent Disco Club

De Silent Disco Club

De Silent Disco Club, voor het huren van Stille Disco apparatuur en aanverwante dingen, voor kleine huisfeestjes tot hele festivals, per post, afhalen en zelfs last minute!
Evt onze Mood Managers (DJ 2.0), evt DJ bus, noem het maar op en we kunnen het regelen.

Een paar unieke punten:
- Per post of gewoon bij ons af te halen, in Utrecht, Amsterdam en Leiden, ook vaak last minute nog!
- Onze koptelefoons zijn oplaadbaar (geen batterijen dus)
- Ze hebben 4 kanalen (de rest van de aanbieders maar 3)
- WEL met meedansende lampjes
- Beter geluid dan de rest
- Oplaadbare zenders als optie, voor als je bijv in ’t park zit
muziek bruiloft
9,9
Filter 311 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 310 met beschrijving

• Dolores
    Review voor De Silent Disco Club

“De silent disco was werkelijk een fantastische manier om een onvergetelijke avond te beleven. We hebben ontzettend veel plezier gehad! De service was vriendelijk, de apparatuur was goed en heel gebruiksvriendelijk. Bovendien hebben we er nog een discolamp bij genomen om het helemaal compleet te maken.” 🎧🎉

• Simon
    Review voor De Silent Disco Club

Silent Disco Club denkt goed met je mee, zodat je evenement probleemloos verloopt. In ons geval een zakelijk seminar op een drukke plek, waar de koptelefoons een uitkomst waren om alles goed te kunnen volgen. We kregen extra koptelefoons, batterijen en stekkerblokken mee, waardoor we geen stress hadden of alles wel zou lukken. Top gedaan.

• Hoe beoordeel je De Silent Disco Club?

• Daphne
    Review voor De Silent Disco Club

Super goede service, snelle reacties en goed werkende koptelefoons. Aanrader!!

• Olivier
    Review voor De Silent Disco Club

Zeer korte termijn nog contact kunnen regelen. Heb vaker silent discos gehouden en de kwaliteit was top!

• Mark
    Review voor De Silent Disco Club

Voor de derde keer een silent disco set gehuurd en weer super tevreden! De communicatie gaat soepel en de apparatuur werkt goed! Echt een aanrader!

• Lianne
    Review voor De Silent Disco Club

Superleuk feestje gehad. Goede service en prima spul!

• Peter Vogel

Super service, super setjes

• Anne
    Review voor De Silent Disco Club

Al een paar keer bij Boris de silent disco set gehuurd. Iedere keer fijn en heldere communicatie, goede service, goede spullen en geslaagde feestjes!

• Inge
    Review voor De Silent Disco Club

De silent disco headphones gehuurd voor mijn 30e verjaardag; het was een groot succes! Boris was mijn life-saver: had eerst de koptelefoons ergens anders gehuurd, maar die deden het niet. Ik kon op de dag van het feestje zelf alsnog 45 (!) koptelefoons huren, die deden het wel! Mijn feestje was gered :) Enorm fijn ook in het snelle en vriendelijke contact bij ophalen en wegbrengen.

• Karen
    Review voor De Silent Disco Club

Lastminute lampen gehuurd voor een feestje, supersnelle reactie en fijn contact. Lampen werkten heel goed en gaven extra sfeer aan ons feest.

• Karin
    Review voor De Silent Disco Club

Prijs/kwaliteit èn service: prima!!

• Loes
    Review voor De Silent Disco Club

Fijn contact met Boris, topheadsets met goed geluid en de leukste lampjes! Twee zenders is zoveel leuker dan een en maakt dat nog meer mensen lekker kunnen dansen. En bedankt voor de discolamp als verjaardagsverrassing!

• Alexander
    Review voor De Silent Disco Club

Goede spullen, makkelijk aan te sluiten en een goed geluid.

• Jamie
    Review voor De Silent Disco Club

Bedankt voor de fantastische Silent Disco op onze bruiloft. Was een enorm succes bij onze gasten, leuk dat de koptelefoons wit waren zoals mijn jurk en heel belangrijk: de muziek klonk ook super! Dank ook voor het extraatje dat je er bij had gedaan op onze speciale dag :)

Ik raad jullie van harte aan: goede apparatuur maar ook heel goede communicatie. Er werd snel en duidelijk gecommuniceerd en goed meegedacht. Dankjewel!

• Casper
    Review voor De Silent Disco Club

Goed en snel contact met Boris.
    Alles compleet geleverd en alles dik in orde.
    Helaas had een van de dames vergeten een koffer mee naar Friesland te nemen....
    So wie so een aanrader !

• Lennard
    Review voor De Silent Disco Club

werken met Boris is echt een verademing! en dit is nog klein uitgedrukt, hij denkt mee doet niet moeilijk. en reageert altijd super snel. wij hebben hier in Utrecht een feest dit heet buurland festival. dit geven wij jaarlijks en ook weer dit jaar fijn bij Boris gehuurd! zelf met meer dan 200 koptelefoons en 4 zender ging alles soepel en fijn! zelf kwam Boris nog met een donatie aan ons feest in de vorm van 800 poncho's! voor het regen plan. in mijn mening is dit een ware held en hoop ook snel weer zaken met hem te kunnen doen want dit helpt je verder! gouden gast gouden service goede prijzen wat wil je nog meer!

• Leroy
    Review voor De Silent Disco Club

Fijn contact met Boris. Goed materiaal, snelle levering en optionele installatie op locatie. We hebben inmiddels voor meerdere activiteiten bij het Centraal Museum mogen samenwerken en blijven dit in de toekomst zeker doen. Een absolute aanrader!

• WV Meanderpark
    Review voor De Silent Disco Club

Echt top service, fijne materialen die goed werken. Al meerdere keren hier gehuurd en altijd goed geregeld. Ook verlichting en iPad die je er bij kan huren is super! Echt een aanrader

• Tsjalling
    Review voor De Silent Disco Club

Silent Disco op onze bruiloft ingezet om langer muziek te kunnen draaien op een locatie waar dat tot niet zo laat mocht. Was fantastisch! Alles werkte precies zoals geadverteerd en gehoopt, opzetten was een makkie! En zeer leuk, zelfs met gewoon spotify-lijsten erachter. Top communicatie ook, echt een aanrader!

• Jeroen Hoefakker
    Review voor De Silent Disco Club

Bestellen, afspraken maken, ophalen en terugbrengen: superrelaxed, gewoon goed geregeld!
    De zenders en sets werken uitstekend, zijn gemakkelijk in de bediening en de witte headsets met verlichting zien er echt helemaal top uit.
    Echt een aanrader voor een leuk feestje!!!!