De Stoofaalspecialiste

De Stoofaalspecialiste

Webshop in stoofaal. Promoten van het geregistreerde merk: Werkhoven Visserijbedrijf Jisp Oma's Stoofaal, ouderwets lekker, kant-en-klaar, en andere vis/stoof en/of aalproducten.

Lidmaatschap per 21-12-2023 stopgezet

• Joke korver
    Review voor De Stoofaalspecialiste

In tijden niet zo lekkere stoofaal gegeten zelf klaargemaakt komen uit Amsterdam en de rit er naar toe is ook een feest komen snel weer terug. De gerookte paling was ook voortreffelijk

• Willem Hazenberg

een godenmaal, ik woon vlakbij en kon vrijdag dus langskomen om 3 x
    oma's stoofaal mee te nemen.
    Het smaakte meer dan uitstekend echt een godenmaaltijd , zal vaker langskomen makkelijk te vinden

Antwoord van De Stoofaalspecialiste

Dank voor uw mooie woorden! Vertel het verder!

• Eduard Oliemans
    Review voor De Stoofaalspecialiste

Ik heb nog nooit zo lekker oma,s stoofaal gegeten, was heerlijk, en het is zo klaar je hoeft er niets aan te doen alleen even in heet water, saus die er bij zat echt heerlijk, ik raad iedereen aan om het eens te proberen

Antwoord van De Stoofaalspecialiste

Dank voor uw mooie woorden! Zegt het voort!

• Lucas van 't Hoenderdaal de Jager

dat is toch normaal al wat zij hebben is 100%

Antwoord van De Stoofaalspecialiste

Dank voor uw bericht. U bent niet de enige die telefonisch besteld hoor!. We zijn altijd blij als we iemand kunnen helpen.

• Rob van Ommen Uithoorn
    Review voor De Stoofaalspecialiste

wij hebben heerlijk gegeten van de stoofaal en het is zeker voor herhaling vatbaar.

Dank voor uw bericht.

• Lidwina van Veen
    Review voor De Stoofaalspecialiste

Heerlijk gesmuld van de stoofaal, het bracht vele mooie herinneringen naar boven
    En nog bedankt voor de goede service

Antwoord van De Stoofaalspecialiste

Fijn! en dank voor uw recensie.

• Diana Peter ottens
    Review voor De Stoofaalspecialiste

Vanmiddag stoofaal gehaalt. Was echt heerlijk lekker sausje we hebben gesmult voor herhaling vatbaar top.

Antwoord van De Stoofaalspecialiste

Dank voor uw moeite om een recensie te schrijven. Dit helpt nieuwe klanten weer om toch wél te bestellen.

• Marianne de Haan
    Review voor De Stoofaalspecialiste

Op weg van Jisp naar Friesland even afgezwaaid en paling en een proefzakje oma's stoofaal meegenomen. De paling ging er nog dezelfde avond in als koek, het was werkelijk goddelijk.
    De stoofaal kwam nog even in de vriezer omdat het te warm was voor dit gerecht, maar gisteren was het zover: de bereiding zoals op het zakje stond aangegeven, een lekkere nieuwe aardappel erbij en smullen.
    Het is zeker voor herhaling vatbaar en dat gaat ook zeker gebeuren. In ieder geval vast dank voor een paar avonden smullen.

Antwoord van De Stoofaalspecialiste

Fantastisch om te horen dat u ervan genoten heeft. Bedankt voor uw mooie reactie. Het is voor ons belangrijk dat wij horen van onze klanten wat ze van onze producten vinden aangezien wij er veel tijd en aandacht aan besteden om onze producten in een topkwaliteit af te leveren. Uw reactie is voor nieuwe klanten wellicht een motivatie om een product wat ze niet kennen toch eens te proberen. Met groet, De Stoofaalspecialiste.

• Kees Korver
    Review voor De Stoofaalspecialiste

Heerlijk jullie stoofaal. Het smaakt precies zoals vroeger. Straks als ik weer mobiel ben kom ik het op de fiets halen in Jisp.

• de beemster
    Review voor De Stoofaalspecialiste

Wij hebben gisteren heerlijk met zijn 4-en kant en klare stoofaal gegeten.
    Wij kunnen het een ieder aan bevelen om hier vis te halen

Antwoord van De Stoofaalspecialiste

Dat horen we graag! Fijn dat u ervan heeft genoten.

• Dirk
    Review voor De Stoofaalspecialiste

heerlijk gegeten wij kopen het product Oma's Stoofaal al een aantal jaar bij jullie aan de deur. de kwaliteit is verbluffend constant de manier van opwarmen briljant geweldig product

Antwoord van De Stoofaalspecialiste

Dank voor uw positieve reactie over één van onze producten. We hopen u in de toekomst verder van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, De Stoofaalspecialiste

• Lotte

Zeer tevreden. Lekkere vis

• Coen wals
    Review voor De Stoofaalspecialiste

Een tijdje geleden heb ik stoofaal gekocht en deze was erg lekker. Absoluut een aanrader en ik bestel deze zeker weten nog eens.

• Elles van Keulen
    Review voor De Stoofaalspecialiste

Al meerdere keren stoofaal en gerookte paling besteld en afgehaald.
    Lekker en vers kon het de volgende dag al afhalen
    Voor herhaling vatbaar zeker een aanrader voor iedere vis liefhebber