De Terrasverwarmingspecialist

De Terrasverwarmingspecialist

Professionele terrasverwarming van de beste merken.
Kies voor kwaliteit en neem een terrasverwarmer die ook echt werkt.
Gegarandeerd een warm terras.

De Terrasverwarming specialist.

Advies , Snelle levering, Voorraad, Showroom.

• Femke
    Review voor De Terrasverwarmingspecialist

Advies gevraagd welke terrasverwarmer het beste was voor mijn tuinkamer. Een uitgebreid verwarmings en plaatsing advies gekregen. Bestelling netjes met track&trace mail binnen 1 dag in huis. Gekozen Harcosun Ultra Low Glare werkt perfect en Harold je hebt gelijk, meteen een warm terras en 0 rood licht. Dank je.

• J. Van Deursen
    Review voor De Terrasverwarmingspecialist

Snelle levering, goede service.
    Burda Term2000 Low glare besteld, binnen 1 dag geleverd. Terrasverwarmer voldoet perfect aan verwachting.

• Hoe beoordeel je De Terrasverwarmingspecialist?

• Marc
    Review voor De Terrasverwarmingspecialist

Zeer vriendelijke en goede advisering wat betreft de mogelijkheden. Snelle levering en bij vragen meteen antwoord. Ook nadat het produkt gekocht was, prima services en ondersteuning.marc

• M.J.Foederer
    Review voor De Terrasverwarmingspecialist

Na bezoek aan de showroom waar ik uitgebreid advies kreeg en de eigenaar alle diverse modellen demonstreerde is mijn keus gevallen op de Harcosun Low Glare terrasverwarmer. Zeer tevreden hierover, inderdaad heel erg warm en zeer weinig licht. De terrasverwarmingspecialist is wat mijn betreft een aanrader.

• Nick
    Review voor De Terrasverwarmingspecialist

Snel antwoord op mijn vragen gekregen in het weekend, zelfs in de avond.
    Na een goed advies een Burda Term2000 Low Glare besteld. Deze werd netjes verstuurd met track en trace code en dinsdag al in huis. Bij ontvangst bleek de lamp kapot. Gebeld met de terrasverwarmingspecialist die meteen een andere ging regelen, zelfs voordat de oude retour gestuurd was. Kortom een aanrader, service ten top.

Antwoord van De Terrasverwarmingspecialist

Beste Nick,

Dank u voor uw mooie recensie en veel lange avonden gewenst.
    Groeten, de terrasverwarmingspecialist