De Theepotwinkel

De Theepotwinkel

Welkom bij HotTeapots.com - de Theepotwinkel voor uw theepotten en thee.
Online en met onze winkel in Doetinchem, waar we naast theepotten, fluitketels, theemutsen, bekers, enz. meer dan 250 variaties thee verkopen, zowel los als in theezakjes. Ons assortiment organische chocola, heerlijk!

Wij zijn BIO gecertificeerd!! Een steeds groter deel van onze thee is biologisch.

Wij zijn officieel dealer van: PIP-Studio, Blond Amsterdam, Bunzlau, Bredemeijer. Wij verkopen een groot assortiment theemutsen en theebeurzen.

HotTeapots.com - de Theepotwinkel is het bedrijf van Wim en Nora Varwijk.

De zekerheden van https://www.detheepotwinkel.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019