De Tuinmachine.nl
de verkoop van alle merken
tuinmachines zoals
.zitmaaiers,kooimaaiers
,robotgrasmaaiers,waterpo
mpen ,grastrimmers
,heggenscharen
.werkkleding
-
k.g.
na telefoon gesprek is alles opgelost
21 nov. nog niks ontvangenAntwoord van De Tuinmachine.nlBeste meneer K.G., Zojuist met u gebeld en kon mij melden dat u het pakket op 25/11 09:44 in ontvangst heeft genomen en dat alles naar wens was. Bedankt voor uw order en graag tot ziens bij detuinmachine.nl.
Met vriendelijke groet,
Marcel | Detuinmachine.nl -
Autoservice Maestropoort
perfect geregeld
Antwoord van De Tuinmachine.nlBedankt voor uw review en uw zit er in ieder geval warmpjes bij deze winter ;-)
Met vriendelijke groet,
Marcel | Detuinmachine.nl -
Hoe beoordeel je De Tuinmachine.nl?
-
Chris Monster
Erg fijne service. Telefonisch goed bereikbaar voor vragen. makkelijk te bestellen via de site. Toch werd er iets niet geleverd, maar wordt super goed opgelost. Dit is zeker een adres dat ik vaker ga gebruiken als ik iets nodig heb.
Antwoord van De Tuinmachine.nlBeste Chris,
Ontzettend bedankt voor je uitgebreide review! Het maakt ons heel blij te horen dat je onze service als erg fijn ervaart. We vinden het ook belangrijk dat onze klanten gemakkelijk contact met ons kunnen opnemen, daarom zijn we blij dat je ons telefonisch goed bereikbaar vond. En dat we de kleine miscommunicatie rondom de levering zo snel en naar tevredenheid hebben opgelost, is natuurlijk helemaal top. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop!
Met vriendelijke groet,
Marcel Westemijer
DBS Maaitechniek
Detuinmachine.nl -
Christophe Hanard
Article commandé ET PAYE fin juillet,vje n'ai toujours rien reçu et je ne recois
Antwoord van De Tuinmachine.nlBeste Christophe,
We vinden het jammer te horen dat je niet tevreden bent over je ervaring. We willen je graag verzekeren dat we er altijd naar streven om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas hebben we in jouw geval te maken gehad met onverwachte leveringsvertragingen.
We hebben je meerdere malen op de hoogte gehouden van de situatie en uiteindelijk heb je gekozen voor een volledige terugbetaling. We hopen dat je onze proactieve communicatie waardeert.
Mocht je nog vragen hebben, dan staan we graag voor je klaar.
Met vriendelijke groet,
Marcel Westemijer
DBS Maaitechniek
Detuinmachine.nl
-----------------------------------
Cher Christophe,
Nous sommes désolés d'apprendre que vous n'êtes pas satisfait de votre expérience. Nous tenons à vous assurer que nous nous efforçons toujours de fournir à nos clients le meilleur service possible. Malheureusement, dans votre cas, nous avons connu des retards de livraison inattendus.
Nous vous avons tenu informé de la situation à plusieurs reprises et vous avez finalement opté pour un remboursement intégral. Nous espérons que vous apprécierez notre communication proactive.
Si vous avez des questions, nous serons heureux de vous aider.
Cordialement,
Marcel Westemijer
DBS Maaitechniek
Detuinmachine.nl -
Kees
De website was nog niet officieel 'in de lucht'. Toch kon je al bestellingen doorvoeren. Goed om er achteraan te bellen, want de betaling en de bestelling wordt in deze pilot nog niet aan elkaar gelinkt, werd mij medegedeeld. Vervolgens was het onduidelijk wanneer de bestelling zou worden afgeleverd. Nog 2 keer achteraan gebeld, vriendelijke mensen, druk, druk, druk. Opeens kreeg ik bericht dat de bestelling werd verstuurd. Het proces gaat nog wat krakkemikkig, maar alles is goed gekomen. Tegen goede prijs, uiteindelijk goede kwaliteit.
Antwoord van De Tuinmachine.nlBeste Kees,
Bedankt voor je review! Het is fijn om te lezen dat je ondanks de hobbels in het begin tevreden bent met je aankoop.
We begrijpen dat het lanceren van een nieuwe website met al zijn uitdagingen gepaard gaat. Jouw feedback is voor ons goud waard, want het helpt ons om onze dienstverlening steeds verder te verbeteren.
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen op onze website!
Vriendelijke groet,
Marcel Westemijer
DBS Maaitechniek
Detuinmachine.nl -
Liset
Na telefonisch contact me adres gegevens gegeven zodat ze via Google maps mijn tuin konden bekijken zodat ze beter advies konden geven over welke robot het best bij mijn tuin paste
Deze heb ik besteld en was met 2 dagen in huis vandaag de maaier geïnstalleerd en vast test gedraaid machine komt mooi de hele tuin door!
Van het jaar maar lekker met een biertje in de hand zien hoe het gras gemaaid word😁 -
B
Wij hebben een aantal jaren geleden daar een step gekocht. Ter reparatie vorig jaar gebracht en nooit een mail gekregen dat hij klaar was. Ik heb na een paar maanden gebeld hoe het er voor stond en kreeg als reactie we hebben u gemaild. Nooit een mail ontvangen. Ik vroeg waarom ze niet hadden gebeld, maar ze bleven er bij dat ze gemaild hadden. Recent brand gehad en de step moest voor een offerte voor de verzekering terug naar DBS. Mijn man haalt de step op en hij moest €50 afrekenen!!!! Schandalig. Wetende dat we iets verderop 5 fietsen hadden gebracht voor een offerte en hier €20 voor moesten afrekenen. Mijn moeder heeft met de aanschaf van de step nog een aantal tuinartikelen daar gekocht en het was een bak aan ellende en het ligt nooit aan hen. Koop er niets!!!
Antwoord van De Tuinmachine.nlGeachte klant,
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons enorm te horen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij nemen uw klachten zeer serieus en zullen deze intern bespreken om te voorkomen dat dit in de toekomst nogmaals gebeurt. Wij begrijpen dat het ontbreken van communicatie rondom de reparatie van uw step en de onverwachte kosten voor de offerte zeer frustrerend zijn geweest. Wij waarderen het dat u onze zaak al jarenlang uw vertrouwen schenkt en hopen dat u ons de kans wilt geven om deze situatie recht te zetten. Misschien kunt u ons een keer bellen zodat we persoonlijk met u kunnen spreken?
Met vriendelijke groet,
Marcel Westemijer
DBS Maaitechniek
Detuinmachine.nl
-
Marcel Westemijer
Makkelijke website om door ter navigeren en producten op te zoeken. goede klantenservice
-
ton
Service is ver te zoeken bij klantenservice. Als er een verkeerd artikel geleverd wordt, mag je zelf de kosten dragen om het om te ruilen. Bedrijf heeft totaal geen notie van de eigen fouten
Antwoord van De Tuinmachine.nlBeste Ton,
Dank voor uw openhartige feedback. Het is waardevol voor ons om te horen waar we kunnen verbeteren.
We willen graag verduidelijken dat het onze bedoeling is om onze klanten altijd goed te helpen. Het is jammer dat u de indruk heeft dat we geen verantwoordelijkheid nemen voor onze fouten. In het geval van een verkeerd geleverd product, doen we er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen en de klant geen extra kosten te laten maken.
We nemen uw feedback zeer serieus en zullen onze procedures evalueren om te voorkomen dat dit soort situaties zich in de toekomst herhalen.
Met vriendelijke groet,
Marcel Westemijer
DBS Maaitechniek
Detuinmachine.nl -
m.klein
Super service en snelle levering.
Antwoord van De Tuinmachine.nlBeste Klein,
Dat is precies waar we voor gaan! Bedankt voor je positieve feedback.
Met vriendelijke groet,
Marcel Westemijer
DBS Maaitechniek
Detuinmachine.nl