De Viltwinkel

De Viltwinkel

Webwinkel voor 100% wolvilt en meer!
9,9

• C. Heuvel
    Geverifieerde klant van De Viltwinkel

Snelle levering, ondanks dat ik in eerste instantie mijn adres was vergeten door te geven. Mooie kleuren en kwaliteit.

• Irma
    Geverifieerde klant van De Viltwinkel

Snelle levering, mooi verpakt, goede kwaliteit producten

Antwoord van De Viltwinkel

Dank voor je mooie beoordeling Irma! Wat fijn dat je tevreden bent.

• Hoe beoordeel je De Viltwinkel?

• Pg
    Geverifieerde klant van De Viltwinkel

mooi product en snel geleverd

Antwoord van De Viltwinkel

Dank voor je beoordeling! Veel plezier met de mooie lapjes!

• Yvonne Hesseling
    Geverifieerde klant van De Viltwinkel

Zelf ophalen mogelijk, heel mooie wol, met liefde verpakt. Vriendelijk en snel

Antwoord van De Viltwinkel

Dank voor je mooie beoordeling Yvonne! Heel fijn om te lezen. :-)

• Martine
    Geverifieerde klant van De Viltwinkel

Prachtig verpacht, kwalitatief zulke mooie viltlapjes en kleuren, top-product! En zeer vriendelijke verkoopster!

Antwoord van De Viltwinkel

Dank voor je mooie beoordeling Martine! Veel plezier met je mooie lapjes. Maar dat gaat zo te lezen wel lukken :-). Vr.gr. Kirsten

• Karen Samsom
    Geverifieerde klant van De Viltwinkel

Ik beleefde het als persoonlijk, en zeker zeer snel geleverd.!

Antwoord van De Viltwinkel

Bedankt voor je mooie beoordeling Karen. Zo fijn om te lezen! Veel plezier met alle mooie kleurtjes wolvilt! Groetjes Kirsten

• Sarah
    Geverifieerde klant van De Viltwinkel

Mooie producten met een geweldige en attente persoonlijke service. Netjes verpakt en snel verzonden met updates van track and trace verzending.

Antwoord van De Viltwinkel

Dank voor je mooie beoordeling! Heel leuk om te lezen :-). Veel plezier met je bestelling (je kabouters!). Groetjes Kirsten

• Gea Van der Heide
    Geverifieerde klant van De Viltwinkel

heel mooie vilt ben er zeer blij mee maar had al eerder bij hun besteld dus ik wist wat ik kreeg zal zeker weer bij hun bestellen
    En heel veel beterschap gewenst

Antwoord van De Viltwinkel

Dank voor je mooie beoordeling Gea. En voor de beterschap. Heel lief. Ik ben er bijna!

• Erica van Leeuwen
    Geverifieerde klant van De Viltwinkel

Vilten kwam weer op mijn pad en ik ging op zoek naar materiaal en veel keuze die ook nog verantwoord was. En zo heb ik de Viltwinkel gevonden, besteld en ben ik nu superblij met mijn mooie materialen! Lekker weer met mijn handen door de wol en zeepwater en lekker bezig zijn.

Antwoord van De Viltwinkel

Wat een mooie beoordeling Erica. Dank je wel! Wat heerlijk dat weer lekker aan het vilten bent. Lekker van genieten! Graag weer tot een volgende keer! Groetjes Kirsten

• Fenny Te Vaarwerk

Perfect

Antwoord van De Viltwinkel

Een beter woord kan ik in een beoordeling niet wensen :-). Dank je wel Fenny!

• Margo Koorevaar
    Geverifieerde klant van De Viltwinkel

Snelle bezorging en met zorg verpakt

Antwoord van De Viltwinkel

Dank voor je beoordeling Margo! Veel plezier met alle mooie kleurtjes! Vr.gr. Kirsten

• Erna Kusters
    Geverifieerde klant van De Viltwinkel

Een geweldige service ! Heel vriendelijk en behulpzaam.

Antwoord van De Viltwinkel

Bedankt voor je mooie beoordeling Erna. Wat fijn om te lezen!! Veel plezier met je mooie pakketje en graag weer tot een volgende keer. Groetjes Kirsten

• Elisabeth Josephina Dautzenberg
    Geverifieerde klant van De Viltwinkel

Fraai materiaal, keurig verpakt en vlot geleverd.

Antwoord van De Viltwinkel

Wat fijn om te lezen Elisabeth. Dank voor het geven van je beoordeling!

• Renee Locadia
    Geverifieerde klant van De Viltwinkel

Ik kreeg de bestelling snel, alles was aanwezig en prachtige kleuren. Doordat er zoveel kleuren zijn is er van al die kleuren niet veel aanwezig, wat als gevolg heeft dat een kleur nu al op is. Dat vind ik jammer.

Antwoord van De Viltwinkel

Hai Renee, Je hebt het over de BhedaWool Cady Kit. Een soort verfdoos van wolvilt met vele kleurtjes. Ik kan me voorstellen dat als je lekker bezig bent met een kleur dat het niet fijn is als die op is. Veel kleuren zijn ook los te bestellen. Bedankt voor het geven van je beoordeling!

• Doran van Heck
    Geverifieerde klant van De Viltwinkel

Ik was voor een project op zoek naar vilt. Kwam via Google bij de Viltwinkel. En toen ik de sprookjesvilt zag was ik verkocht. Wat een mooie kleurcombinaties. Ik heb de bestelling ontvangen en de kleuren zijn nog mooier dan ik had gedacht. Keurig verpakt kwam het binnen. Viltwinkel. nl is DE winkel voor vilt. Ga zo door!!!

Antwoord van De Viltwinkel

Hai Doran, Het sprookjesvilt is inderdaad om verlieft op te worden :-) en in het echt nog mooier dan op het beeldscherm. Dank voor het geven van je mooie (heel mooi!) beoordeling, daar wordt ik weer heel blij van!

• Trudy
    Geverifieerde klant van De Viltwinkel

Snelle service, goede kwaliteit vilt

Antwoord van De Viltwinkel

Dank je wel Trudy. Veel plezier met de vrolijke kleurtjes!

• Els
    Geverifieerde klant van De Viltwinkel

Prachtige kwaliteit wolvilt en snelle levering

Antwoord van De Viltwinkel

Dank voor het geven van je mooie beoordeling Els. Veel plezier met je mooie lapjes wolvilt!

• Helma
    Geverifieerde klant van De Viltwinkel

Fijne collectie en leuke persoonlijke benadering

Antwoord van De Viltwinkel

Wat leuk om te lezen Helma! De gesprekjes aan de deur bij afhalen maakt het voor mij ook extra leuk :-). Dank voor het geven van je beoordeling!

• Klaartje Reuvers
    Geverifieerde klant van De Viltwinkel

Snelle reactie op m’n mail, snelle bezorging ondanks dat winkel korter open is

Antwoord van De Viltwinkel

Dank voor het geven van je fijne en mooie beoordeling Klaartje!

• Pepine van den Berg
    Geverifieerde klant van De Viltwinkel

Fijne service en super feestelijk om een cadeaubon van de Viltwinkel cadeau te geven. Een aanrader ❤️

Antwoord van De Viltwinkel

Wat leuk om te lezen Pepine. Dank voor het geven van je beoordeling!