De WarmeMat™

De WarmeMat™

De WarmeMat™ produceert en levert de elektrisch verwarmde bureau onderlegger als eerste in de EU en heeft deze geïntroduceerd in de verwarming en kantoorbranche.

De Webshop van De WarmeMat™ is dé online shop voor het bestellen van hoogwaardige en comfortabele producten.

Filter 84 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 51 met beschrijving

• Chris en van de Vooren
    Geverifieerde klant van De WarmeMat™

De bestelling kwam keurig verpakt snel binnen

• Pauline Kors
    Geverifieerde klant van De WarmeMat™

Goede service. Snelle, vriendelijke en eerlijke beantwoording van vragen.

• Hoe beoordeel je De WarmeMat™?

• Sicco Boetzelaer

Goed spul, snel geleverd

• Jurgen
    Geverifieerde klant van De WarmeMat™

Snel geleverd en goede uitleg!

Antwoord van De WarmeMat™

Bedankt voor de mooie review en de 5 sterren!

• Arthur Cox
    Geverifieerde klant van De WarmeMat™

Bestelling snel binnen (niet dat we hem nu al nodig hebben). even getest of hij werkte en alles was voor elkaar. Niet door, goede maat voor onder een bureau!

Antwoord van De WarmeMat™

Bedankt voor de review en de 4 sterren. Alvast in huis hebben van de mat was een goed idee, zeker met de stijgende grondstoffen. Gaat zeker goed komen in de herfst/winter en alvast veel plezier/genot ervan.

• Paul Rim
    Geverifieerde klant van De WarmeMat™

Snelle goede support. Mooi product.

Antwoord van De WarmeMat™

Bedankt voor de mooie review en de 5 sterren! Veel plezier van het product.

• P. de Wit
    Geverifieerde klant van De WarmeMat™

Goed product, zeker een aanrader. Ik heb de muismat met een stekker besteld, en kwam er later pas achter dat er ook een USB versie was. De verwarming werkt op basis van Infrarood, heb ik nog even nagevraagd. Staat niet super duidelijk in de technische specs, evenaals het energieverbruik (16W). Je kunt niet gemakkelijk zien of de mat aanstaat, want er zit geen lampje op. De snoerschakelaar valt bij mij achter het bureau. Handiger was geweest als op de mat zelf in de hoek een schakelaartje met lampje had gezeten.

Goedendag,

Bedankt voor de goede review en de 4 sterren.
    Ik zal in de gebruikshandleiding dit er nog even bijzetten, zodat er meer informatie in staat.
    Betreft een lampje toevoegen om te zien of dat de mat aan of uit staat is ook handiger maar maakt de prijs van de mat een stuk duurder, wellicht als een optie toevoegen een toekomst idee.
    Veel plezier van de mat en een fijne dag.

Team De WarmeMat

• Hein van Stiphout
    Geverifieerde klant van De WarmeMat™

Goed product, uitstekende service. Nadat aanvankelijk de verkeerde kleur werd gestuurd, werd - vanaf haar vakantieadres - door de medewerkster direct geregeld dat je juiste kleur werd toegestuurd zodat wij dat weekend toch warme voeten in ons campertje hadden!

Goedenavond Hein,
    Bedankt voor de 5 sterren en je begrip! Gelukkig is de juiste mat nog op tijd aangekomen.
    Heel veel plezier ervan. Groetjes Delilah

• Lotte Holterman
    Geverifieerde klant van De WarmeMat™

Fijne, snelle en persoonlijke service. Snel verzonden in een goede stevige verpakking. Producten zijn helemaal naar wens en komen volledig overeen met de omschrijving. Eindelijk geen koude handen en voeten meer achter mijn bureau!

Bedankt de 5 sterren en de mooie review! Heel veel plezier ervan

• Helmich Weidema
    Geverifieerde klant van De WarmeMat™

Goed product, ben er erg blij mee. Geen stramme handen meer, werk met veel meer plezier.

Antwoord van De WarmeMat™

Bedankt voor de mooie review en heel veel plezier ervan