De Woon Cadeau Winkel

Bij De Woon Cadeau Winkel vind je cadeautjes van deze tijd, van modern tot industrieel en van landelijk tot Hotel Chique. Leuke cadeautjes vinden is erg lastig. Waar maak je iemand nou echt blij mee? Vanuit De Woon Winkel merkte we dat deze vraag ons vaak gesteld werd. In De Woon Winkel zijn er vele leuke cadeau artikelen al aanwezig, maar we zijn verder op zoek gegaan naar cadeautjes die nog niet in ons assortiment zaten. Zo is De Woon Cadeau Winkel ontstaan.

We hebben een uitgebreid cadeau assortiment met bijvoorbeeld geurkaarsen, geurlampen, leuke ornamenten of tafellampjes. Maar ook handzeep, vazen, bijzondere wijnopeners, onderzetters etc. Alle artikelen in onze webshop zijn direct leverbaar.
9,3
Filter 14 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8 met beschrijving

• Fam Herlaar
    Geverifieerde klant van De Woon Cadeau Winkel

Lekker snel binnen en mooie prijs. Precies zoals op foto

• Manorma Bhairo

Super blij mee !!
    Echt prachtig !!

• Hoe beoordeel je De Woon Cadeau Winkel?

• Gerard Vos
    Geverifieerde klant van De Woon Cadeau Winkel

Heerlijke site om te bestellen komen alles na wat er beloofd wordt. Goede informatie en nette feedback. Goed in gepakt en verzorgd.

• A.J.T. Heijden

Snel geleverd. Top

• Pien
    Geverifieerde klant van De Woon Cadeau Winkel

Goede afbeelding van de gewenste spiegel op de site. Stevig verpakt en goed verzonden. Helemaal happy...

• Tinie Eberson
    Geverifieerde klant van De Woon Cadeau Winkel

Geweldige service na tel.
    kontakt.

• Mike Van der poel

Produckt is prima
    Alleen gaan ze er met watervasten stift op schrijven .

Antwoord van De Woon Cadeau Winkel

Beste Mike,

We hebben de foto gezien. Dat is natuurlijk niet goed. Zoals gemaild zullen we deze plank uiteraard omruilen voor een exemplaar welke we vooraf zullen controleren. We begrijpen niet waarom dit in de fabriek gedaan is, maar we gaan het uiteraard voor u oplossen.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

• Hil van Halteren

bij de eerste zending waren er 2 van drie stuk gegaan
    binnen 1 week werden er 2 nieuwe geleverd zonder commentaar, hartelijk dank voor de service