De Woon Winkel

De Woon Winkel

De Woon Winkel - De leukste woonwinkel voor industriele meubelen en accessoires

Je huis helemaal naar je zin maken, kan aardig in de papieren lopen. Maar het kan ook anders! Bij ons vind je meubelen, lampen en accessoires tegen scherpe prijzen. Bestel online of bezoek onze woonwinkel in Winkel (NH). Wij denken graag met je mee.

Niet alle meubels staan in de showroom. Wil je zeker weten dat het artikel te zien is in de showroom? Bel 0224-850926 of mail ons. Bekijk ook eens het aanbod van Houten Meubel Outlet

Alvast online inspiratie op doen? Dat kan met deze video van onze showroom! Kom gerust eens langs in onze woonwinkel om inspiratie op te doen.
9,1
Filter 592 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 368 met beschrijving

• Onno Hilst
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

Mijn lampenkappen zijn heel en netjes binnengekomen. Maar wat zo jammer is ,er horen ook vogels er op te zitten. Een halve blauwe vogel (allenstaart) en de andere niks. Maar daar kunnen jullie denk ik niks aan doen.

• Hester Blijenberg
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

Snelle levering, prima verpakt. Goed product

• Hoe beoordeel je De Woon Winkel?

• Claudia
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

Snelle levering en goed verpakt verzonden

• Seda Dzhangulova
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

Ik kreg spiegel met barst aan houten raand

Antwoord van De Woon Winkel

Goedemiddag, bedankt voor uw review. Ik kan niet terugvinden dat u ons een mail heeft gestuurd met een foto van de spiegel, we kunnen u hiervoor namelijk service verlenen. Indien u niet tevreden bent over de spiegel horen wij dit uiteraard graag.

• Joyce Nelemans
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

Superfijn winkelen bij de woonwinkel..altijd top.

• jarie

prima

• Tirza
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

Snelle levering en product helemaal naar wens en verwachting.

• Andrea

+ snel geleverd
    - 1 lamp is de usb C niet goed geplaatst dus we kunnen de lamp niet opladen
    - helpdesk gemaild maar nog geen reactie nu een week verder

Antwoord van De Woon Winkel

Goedemiddag, wat vervelend dat uw product niet orde is. Ik heb zojuist op uw email gezocht maar kan geen mail van u vinden. Zou u ons deze nogmaals willen toesturen? We willen dit uiteraard op een juiste manier oplossen.

• Roos Verhagen
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

snel geleverd, helaas brandde de led KAARS NIET, ik heb een nieuwe toegezonden gekregen en de oude retour gestuurd, Goede Garantie en Service

• Mevr van de Wolk
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

Heel breed assortiment en snel geleverd.

• Giedo
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

Goede en snelle service. Het geleverde product overtreft mijn verwachting, erg mooi en goed!

• Lydia
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

Het heeft 3 weken geduurd voor mijn product geleverd werd. Meerdere keren gemaild en de laatste keer dat ik gemaild had, vroeg ik mijn geld terug maar deze wens werd niet gehonoreerd. Uiteindelijk is het product mooi maar ik had er liever meer voor betaald bij een andere webshop en dat het dan na een paar dagen binnen was. Voor snelheid absoluut niet bestellen bij deze webshop

• Mariska

Keurig netjes afgeleverd!

• E. Mink
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

Fijn persoonlijk contact, zeer snelle levering !!

• Marjan
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

Prachtige bank, snelle levering! Super blij mee.

• Annet
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

Lavendel ruikt lekker voor in je huis

• Mevrouw Bos
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

Super service, fijn geholpen.

• Lynsey Hendriks

Snelle bezorging

• Astrid de Koning

Prima !

• Elles Goedhart
    Geverifieerde klant van De Woon Winkel

We hadden 3 ornamenten besteld. Nu kwam 1 beeldje kapot aan. De reactie was: Stuur maar een foto. De reactie daarop was: vervelend, als we het nieuw binnen krijgen sturen we het opnieuw.

geen vragen zoals Wanneer heeft u het nodig?
    Hoelang kunt u nog wachten?
    Of mededeling: Over zoveel dagen ontvangt u een nieuwe, of we storten het geld terug