De drone Winkel

De drone Winkel

Winkel voor de verkoop van electronisch
bestuurde drones / gadgets. verkoop in de fysieke
winkel en online.
9,1

• Theo

Top service!
    Miste een onderdeel bij mijn nieuwe parrot drone. Even gebeld en de volgende dag al na gestuurd.
    Niks moeilijk doen maar snel oplossen. Een voorbeeeld hoe het ook kan.
    Bravo ! Top service !
    Koop hier maar gerust !
    Bedankt !!

• P.M. de Vos
    Review voor De drone Winkel

Enige tijd na aankoop van de Bebop2 FPV, kreeg ik technische problemen.
    De SC2 kon geen verbinding meer maken met de drone.
    Omdat ik daar zelf niet meer uitkwam, ondanks hulp van diverse fora, heb ik contact gezocht met de ARdrone winkel.
    Ik kon gelijk de SC2 opsturen (brengen was geen optie i.v.m. de afstand); kreeg de volgende dag al bericht dat de SC2 werd vervangen door een nieuw exemplaar. Deze werd de daaropvolgende dag al bij mij bezorgd. Dat alles dus binnen 48 uur. Zeer netjes
    Ook email verkeer loopt heel goed. Snelle reactie en geen dagen wachten.
    Ik ben super tevreden over de ARdrone winkel

• Hoe beoordeel je De drone Winkel?

• Cees van der Struis
    Review voor De drone Winkel

Het is bizar daar , wat een klasse service van de Drone specialist.
    De beste Drone zaak om daar je aankopen te doen .

• Herman Bust
    Review voor De drone Winkel

Aanrader. Ik had een Bebop 2 bestelling geplaatst en later werd ik gebeld met de mededeling, als je tot volgende week wacht, dan is er een actie. Dat heb ik dan maar gedaan en het wachten werd beloond. Ik heb nu een Bebob 2 met de zwarte skycontroller erbij voor 60 euro extra (incl. extra accu). Nog hartstikke bedankt Ar-drone-Winkel.

• Ruben Vandamme

Prachtige service :)

Ik heb me de Parrot Mamba aangeschaft, net binnen direct besteld en dag erna al in huis :)

• Marc Beertens
    Review voor De drone Winkel

WAT EEN TOP SERVICE !!! NOG NOOIT GEZIEN !!! Mijn drone werd mooi en perfect geleverd. Helaas bij het uitpakken bleek dat in de fabriek er per ongeluk 1 propeller verkeerd gemonteerd werd. En zelfs op zaterdagnamiddag werd ik geholpen en worden er nu gratis reserve propellers opgestuurd.

• Charles
    Review voor De drone Winkel

Goede service had volgende dag al binnen en alles was netjes verpakt.

• Tak
    Review voor De drone Winkel

Fijne winkel, goede communicatie, snelle levering en snel antwoord bij eventuele vragen.
    Koop gerust hier uw 'speelgoed'!!!

• Jan P.petersters
    Review voor De drone Winkel

Nieuwe Drone besteld, en twee dagen later was die al binnen, terwijl de levertijd ongeveer een week zou zijn. Goeie service, mensen bellen ook terug als je een vraag hebt gesteld. Zeer tevreden.

• henri
    Review voor De drone Winkel

Ik heb een Parrot Ar Drone 2.0 Power Pack 2000mAh, een extra set propellers en tandwielen besteld en had het de volgende dag s'morgens al binnen. van de accu heb ik de tijd opgenomen en ik vloog er 24 minuten mee. super en zeer tevreden!!!

• Rien Gündel
    Review voor De drone Winkel

Goede (ook telefonische) productinformatie, Snelle levering in deugdelijke verpakking naar Zuid Spanje voor een eerlijke prijs. Veel andere leveranciers zijn behoorlijk duurder. Online winkelen zoals het behoort.

• Gert Smit

Super service.
    Bestelling was zeer snel geleverd
    Na problemen met de drone werd deze gelijk voor een nieuwe om geruild
    Deze winkel is zeker een aanrader

• Pat
    Review voor De drone Winkel

Zeer tevreden bezitter van Parrot ARdrone 2.0 Sand. Bestelling de volgende dag reeds ontvangen. Reeds 3 vluchten gemaakt(met Power Pack batterij 2000 Mah) zonder breuken; in het begin goed opletten; het duurt wel eventjes tot je de juiste reflexen aanleert voor een vlotte vlucht.
    Ook heb ik getelefoneerd omtrent enkele praktische zaakjes die ik wilde vragen.
    De verkopers zijn wel heel goed op de hoogte van de artikelen die ze verkopen.
    Dit alles geeft een goed vertrouwen in deze Ardrone winkel

• Bjorn
    Review voor De drone Winkel

Ik heb besteld vanuit Belgie,super service en tevens ook rap met beantwoorden van mails!
    Echt top,hier zal ik zeker nog bestellen en ook aanraden bij vrienden!!Levertijd is ook super!
    Groeten!

• Benjamin
    Review voor De drone Winkel

Als trotse bezitter van de Rolling Spider Drone concludeerde ik dat de propellertjes redelijk fragiel zijn. De originele propellers zitten er nog op, maar toch ging ik zoeken naar reserve onderdelen en kwam ik uit bij ardrone-winkel.nl. Erg blij dat ik deze site gevonden heb. De onderdelen zijn goed geprijsd en ik heb mijn bestelling een dag erna ontvangen. Aanrader voor Parrot drone bezitters. Ook de YouTube filmpjes van reparatie toepassingen op de Rolling Spider zijn bijzonder nuttig. Top dus!!

• martin
    Review voor De drone Winkel

top nadat de bestelling binnenkwam meteen aan de slag gegaan kwam wat probleempje tegen met het installeren van bepaalde onderdelen, even bellen en goed en duidelijk antwoord terug gekregen.

• Peter Wit
    Review voor De drone Winkel

Top winkel. Voor zowel voor, tijdens en na bestelling (en).
    Heb deze winkel aangeraden bij collega's welke ook interesse in een drone hebben.

• Bas
    Review voor De drone Winkel

Allemaal heel netjes, maar ik heb een bestelling gedaan hoelang duurt het ongeveer voordat ik mn pakketje krijg ?

• yannick
    Review voor De drone Winkel

PostNL was erg rust te werk gegaan een veel te groot pakket door mijn brievenbus te duwen, dus een paar propellors beschadigd. Ar- Drone winkel heeft me gelijk nieuwe gestuurd! Geweldig! Bedankt ar drone winkel!

• Tommas
    Review voor De drone Winkel

Er was iets mis met de motor van mijn drone na hulp over de email werd mij een nieuwe motor toegestuurd helemaal geweldig