De haardwinkel

De haardwinkel

Met ons uitgebreide assortiment van zowel binnen- als buitenhaarden, vind je altijd wel een haard welke bij jouw stijl, interieur en wensen past. Onze haarden zijn makkelijk te installeren en te plaatsen. Of het nu gaat om terras-, elektrische- of bio ethanol haarden, bij ons ben je aan het goede adres.

• Harun Gencer
    Geverifieerde klant van De haardwinkel

Super mooie haard gekocht voor onze showroom. We krijgen bijna van al onze klanten die onze showroom komen bezoeken een compliment. Tevens heeft deze moderne haard meteen onze showroom omgetoverd in een sfeervolle ruimte!!
    Snelle levering en ook betaalbaar.

• Yusuf Kumcu
    Geverifieerde klant van De haardwinkel

Ze hebben mij goed geïnformeerd van wat mijn wensen zijn, tevens hebben ze mij ook duidelijk gemaakt dat de levering gemiddeld 2 maanden duurt ivm op maat en wensen, heb hem dus uiteindelijk binnen, helemaal blij mee, de prijs zit ook goed.

• Hoe beoordeel je De haardwinkel?

• Cees De Bruin
    Geverifieerde klant van De haardwinkel

Een zaak waar je met een gerust hart bestellen bellen altijd terug ook S avond s houden je op de hoogte kort om geweldige zaak

• Daphne
    Geverifieerde klant van De haardwinkel

Prachtige haard en goede service!

• Richard Attema

Goeie service

• Kevin Janssen
    Geverifieerde klant van De haardwinkel

Mooie haard en goed stevig verzonden. Erg blij met mijn aankoop. De haardwinkel gaf uitstekend advies naar aanleiding van mijn wensen. Goede service en snelle levering!

• C Akca
    Review voor De haardwinkel

Klantvriendelijk, behulpzaam en een snelle levering. Ik ben echt blij met mijn bestelling!

• Cigdem Ucar
    Geverifieerde klant van De haardwinkel

Snelle service en goed advies.

• Bas Bastiaans
    Geverifieerde klant van De haardwinkel

Goede service en hulp bij het uitzoeken en wat beste bij ons zou passen. Levering duurde iets langer, maar dat is nu overal. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een haard!

• Dede Vu
    Geverifieerde klant van De haardwinkel

Sneller levering en goeie service. Zeker een aanrader! Bedankt De Haardwinkel zijn er heel blij mee.

• babak mirjalili
    Geverifieerde klant van De haardwinkel

Alles was top geregeld. Ik moest wel een paar dagen langer wachten dan was afgesproken maar dat werd wel netjes gecommuniceerd.