DeGloeilampenwinkel

DeGloeilampenwinkel is de webshop op het gebied van gloeilampen en andere lichtbronnen. Door onze scherpe prijzen en uitgebreid assortiment vindt u altijd voordelig uw lichtbron.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 06-11-2019 ingetrokken

4,9

• Johan Huisman
    Review voor DeGloeilampenwinkel

Bestelde nog steeds niet ontvangen. Koop ontbonden. Creditfactuur ontvangen. Geld niet teruggestort. € 25,-

• Dennis
    Review voor DeGloeilampenwinkel

Dienst na verkoop ins onbestaande. Telefoon opnemen of reageren op mails zou al een hele verbetering zijn. Tot op vandaag na meer dan 3 weken nog steeds aan het wachten op de lampen. Ondertussen al terugbetaling aangevraagd maar krijg geen reactie. Opletten met bij deze site te bestellen. Voel me echt opgelicht! Scammers!!

• Hilde
    Review voor DeGloeilampenwinkel

Op 11.09.2019 30st. kaarslampjes besteld voor € 69,00. Bestelling staat nog steeds op "wordt verwerkt". Totaal geen reactie niet op Whatsapp, mobielnr. of nr. klantservice. Ingesproken, app gestuurd, Alleen bevestiging van de bestelling (automatisch) verder niets. Nummer op de bestelling niet meer ingebruik..... Stort me geld maar terug.
    Dit kan toch niet kloppen

• Roy
    Review voor DeGloeilampenwinkel

Verkeerde artikelen geleverd en koop ontbonden. Daarna toezegging over geld retour op 4 juni maar nog steeds niet gestort. Winkel is ook zeer moeilijk bereikbaar via mail en telefoon.

Antwoord van DeGloeilampenwinkel

Hoi Roy,

Dank voor je review en reminder :-)
    Natuurlijk onze excuses voor alle nalatigheid! Het geld is zojuist overgemaakt.

Groeten,

• F. O.
    Review voor DeGloeilampenwinkel

Lampen besteld, maar worden niet geleverd. duurt nu al sinds 13 december en het is nu 29 december