DéJapandiwinkel.nl

DéJapandiwinkel.nl

Wij zijn een winkel gespecialiseerd in de Japandi Stijl. Je kan bij ons terecht voor een ruim assortiment aan Japandi meubels en professioneel advies.
huismeubilair

• Hanneke
    Review voor DéJapandiwinkel.nl

Wij hebben een prachtige glazen tafel gekocht en zijn er ontzettend blij mee. De service van Guus is uitstekend en zeer prettig! Prijs kwaliteit heel erg goed! Chapeau!

• Marjolein
    Review voor DéJapandiwinkel.nl

Buitengewoon transparant en betrokken service. Zo’n persoonlijke benadering vind je tegenwoordig zelden. Top! Super tevreden met eindresultaat!

• Hoe beoordeel je DéJapandiwinkel.nl?

• Cher GS
    Review voor DéJapandiwinkel.nl

Goede service en mooie meubels

• Petra v.H.
    Review voor DéJapandiwinkel.nl

Duidelijke webshop, snelle levering en prima communicatie over afleveringsdatum, salontafel was keurig en goed verpakt en onbeschadigd, in 1x goed dus wat tegenwoordig bij veel andere bedrijven helaas niet altijd zo is, nette en heel aardige bezorger, op tijd en ook nog een persoonlijk kaartje erbij als dank voor de bestelling. Je wordt als klant oprecht gewaardeerd. Salontafel Aioi is van prachtig hout, warme kleur, gezellig en geen log model, kortom: ik ben zeer tevreden!!

• Setje
    Review voor DéJapandiwinkel.nl

Vind het een hele fijn online shop, service is top. Daar onze order per ongeluk elders terecht was gekomen is het bedrijf hem zelfs in de avond persoonlijk komen afleveren. En als compensatie een cadeautje erbij gekregen.En ben super tevreden met het product.

• B.Verhaart
    Review voor DéJapandiwinkel.nl

Hele mooie salontafel! Erg vriendelijke klantenservice.

• PBdV
    Review voor DéJapandiwinkel.nl

Super vriendelijk en meedenkend! Heel tevreden met het bankje, snelle levering.

• Julia van Eck
    Review voor DéJapandiwinkel.nl

Ik heb 2 lampen besteld. Snel geleverd en ze zien er prachtig uit. Ik zou hier zo weer bestellen!

Antwoord van DéJapandiwinkel.nl

Bedankt voor je vriendelijke review, dat stellen wij zeer op prijs. Mocht het in de toekomst voor jou uitkomen, ben je uiteraard weer van harte welkom. We hebben de foto van je ontvangen en de lampen staan erg mooi zo naast de bank! Leuk om te zien.

• Anne de Boer

De bestelling kwam 1 dag later dan gepland, maar verder top!👍

• AJ R
    Review voor DéJapandiwinkel.nl

Alles ging goed bij het bestellen. Tevreden met de tafel!

Antwoord van DéJapandiwinkel.nl

Bedankt voor het schrijven van de review. Goed om te horen dat alles goed ging. Wij zijn ook blij met jou als klant!

• Willy Soetendaal
    Review voor DéJapandiwinkel.nl

Ik heb de Japandi Eetkamerstoel Kujira Taupe ™ besteld. De levering was sneller als verwacht. Ik had een vraag over het monteren van de poten en ik werd en duidelijk geholpen. Hele vriendelijke klantenservice! Ik ben heel erg tevreden.

Dag Willy,
    Wat een vriendelijke review. Wij zijn erg blij dat het je goed is bevallen om bij ons te winkelen. We zien je graag nog eens terug.
    Groetjes,
    Guus van DéJapandiwinkel.nl