DePlatengarage
Online webshop in 2e hands en nieuw vinyl.
8,7

• Pascal Van Der Voort
    Review voor DePlatengarage

Ik heb de platengarage nog maar recentelijk ontdekt, bijna bij toeval, omdat ik zocht naar tweedehandse vinylplaten uit de 70s. Sindsdien bestel ik regelmatig. De eerste levering ging wat stroef, maar ik werd onmiddellijk gebeld om het op te lossen. Alle volgende levering waren er binnen 2 dagen (in België). De LPs zijn prima verzorgd, gereinigd, veilig verpakt, in een extra plastic hoes en een extra inwendig platenhoesje. Uiteraard is de originele er ook bij, vaak met songteksten etc. De prijzen vind ik prima en de service ook! Heb nog geen enkele krassende plaat gehad, ééntje bleef hangen, maar na grondige reiniging met water/isopropanol was dat ook opgelost. Tja, ik ben een chemicus :). Alle platen zijn sowieso gereinigd overigens.

• Mario Arens
    Review voor DePlatengarage

Snelle levering en platen zijn goed verpakt.

• Hoe beoordeel je DePlatengarage?

• Henricus Takkenberg
    Review voor DePlatengarage

Reageren op mail dat zendingen niet of onvolledig zijn aangekomen.

• Barry
    Review voor DePlatengarage

Regelmatig checken op het aanbod, alles komt een keer voorbij.

• Theo Nelemans
    Review voor DePlatengarage

Prima levering,ook prima geholpen door Robin over de verzending,lp,s zijn in uitstekende staat,worden ook nog geleverd met een plastic beschermhoes.
    Ben zeer tevreden over de platengarage

• Ilse
    Review voor DePlatengarage

De bestelling werd niet geleverd! Op 3 mails met vraag naar info over de bestelling werd niet gereageerd. Meermaals moeten bellen en berichtjes sturen om dan pas na een maand een terugbetaling van de bestelling te krijgen. Wat een negatieve ervaring met de Platengarage!

• Termote Hans
    Review voor DePlatengarage

Mijn bestelling was verloren gegaan door de post maar het wordt rechtgezet en dus heel tevreden over de correcte manier van werken

• John
    Review voor DePlatengarage

Mooie collectie en van goede kwaliteit. En vooral behulpzaam en attent als er iets niet goed gaat.

• Erwin
    Review voor DePlatengarage

Snelle levering en tevreden met product

• Tala
    Review voor DePlatengarage

2 keer besteldt, en beide keren nooit de platen ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd en alleen via telefoon is contact mogelijk. Ik snap niet hoe men het voor elkaar krijgt zo vaak platen niet te verzenden/kwijt te raken. Uiteindelijk wel beide keren mijn geld terug gekregen (na meermaals bellen). Maar het vertrouwen is weg.

Ik zou hier in elk geval niet bestellen want de kans dat je daadwerkelijk je platen op de post krijgt is teleurstellend laag.