DePlatengarage
Online webshop in 2e hands en nieuw vinyl.
8,8

• Robert Van der Zwaan
    Review voor DePlatengarage

Mooie platen binnen een dag geleverd zonder probleem!

• rick
    Review voor DePlatengarage

snelle levering, goede prijs kwaliteitverhouding, professionele en vriendelijke service.
    absolute aanrader

• Hoe beoordeel je DePlatengarage?

• TF
    Review voor DePlatengarage

Gisteren besteld en vandaag al ontvangen. Echt top, de cd's in prima staat en goed verpakt mogen ontvangen!! Zeker een aanrader. Dit was mijn eerste bestelling bij deze webwinkel en ben zeer tevreden😃👍🏼

• Pascal Van Der Voort
    Review voor DePlatengarage

Ik heb de platengarage nog maar recentelijk ontdekt, bijna bij toeval, omdat ik zocht naar tweedehandse vinylplaten uit de 70s. Sindsdien bestel ik regelmatig. De eerste levering ging wat stroef, maar ik werd onmiddellijk gebeld om het op te lossen. Alle volgende levering waren er binnen 2 dagen (in België). De LPs zijn prima verzorgd, gereinigd, veilig verpakt, in een extra plastic hoes en een extra inwendig platenhoesje. Uiteraard is de originele er ook bij, vaak met songteksten etc. De prijzen vind ik prima en de service ook! Heb nog geen enkele krassende plaat gehad, ééntje bleef hangen, maar na grondige reiniging met water/isopropanol was dat ook opgelost. Tja, ik ben een chemicus :). Alle platen zijn sowieso gereinigd overigens.

• Mario Arens
    Review voor DePlatengarage

Snelle levering en platen zijn goed verpakt.

• Henricus Takkenberg
    Review voor DePlatengarage

Reageren op mail dat zendingen niet of onvolledig zijn aangekomen.

• Barry
    Review voor DePlatengarage

Regelmatig checken op het aanbod, alles komt een keer voorbij.

• Theo Nelemans
    Review voor DePlatengarage

Prima levering,ook prima geholpen door Robin over de verzending,lp,s zijn in uitstekende staat,worden ook nog geleverd met een plastic beschermhoes.
    Ben zeer tevreden over de platengarage

• Ilse
    Review voor DePlatengarage

De bestelling werd niet geleverd! Op 3 mails met vraag naar info over de bestelling werd niet gereageerd. Meermaals moeten bellen en berichtjes sturen om dan pas na een maand een terugbetaling van de bestelling te krijgen. Wat een negatieve ervaring met de Platengarage!

• Termote Hans
    Review voor DePlatengarage

Mijn bestelling was verloren gegaan door de post maar het wordt rechtgezet en dus heel tevreden over de correcte manier van werken

• John
    Review voor DePlatengarage

Mooie collectie en van goede kwaliteit. En vooral behulpzaam en attent als er iets niet goed gaat.

• Erwin
    Review voor DePlatengarage

Snelle levering en tevreden met product

• Tala
    Review voor DePlatengarage

2 keer besteldt, en beide keren nooit de platen ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd en alleen via telefoon is contact mogelijk. Ik snap niet hoe men het voor elkaar krijgt zo vaak platen niet te verzenden/kwijt te raken. Uiteindelijk wel beide keren mijn geld terug gekregen (na meermaals bellen). Maar het vertrouwen is weg.

Ik zou hier in elk geval niet bestellen want de kans dat je daadwerkelijk je platen op de post krijgt is teleurstellend laag.

• Moon
    Review voor DePlatengarage

Mijn ervaring: snelle reactie, behulpzaam, goede prijs voor een mooi product!

• Ad
    Review voor DePlatengarage

Mooie collectie en super kwaliteit !!!!
    Alles perfect aangekomen en snelle verzending !!!
    Top !!!!

• Mevr. M.I. Mulder
    Review voor DePlatengarage

Heel eenvoudig, omdat ik een bijzonder prettige ervaring met een van de medewerkers , Robin, heb gehad. Ik had twee bestellingen van ca. 130 euro staan en alles wat mis kon gaan ging mis, alles was zoekgeraakt bij Post NL of op een andere manier. Ik heb Robin behoorlijk op zijn huid gezeten en hij heeft werkelijk alles gedaan om e.e.a. op te lossen en dat is hem gelukt. Beide orders heb ik ontvangen, afgelopen zaterdag de tweede. Men was bijzonder klantvriendelijk, bedacht oplossingen en nam contact met me op als men zei dat men dat zou doen. Hoewel dus alles mis kon gaan wat maar mis kon gaan bij mijn eerste kennismaking met de Platengarage blijf ik klant bij hen, ze hebben alles prima en netjes opgelost.

• Daniel
    Review voor DePlatengarage

Bestelling werd niet geleverd. Op mailtjes niet gereageerd. Uiteindelijk moeten bellen. Na een week nog geen geld terug. Pas na een 3e mail met dringend verzoek mijn geld terug gekregen. Al met al een ergerlijke ervaring! Ik zie dat meer mensen hiervan last hadden. Vraag me af of positieve reviews kloppen?

• Jeroen
    Review voor DePlatengarage

Plaat netjes betaald, geen LP ontvangen. Waardeloos bedrijf! Pas op, hier niks kopen!

• De poorter Michael
    Review voor DePlatengarage

Heb een bestelling gedaan ,en heb na weken nog niets gekregen Weet niet hoe ik contact moet opnemen Dit zou je eenvoudig moeten kunnen

• Joop van den Bosch
    Review voor DePlatengarage

Verpakking was degelijk, snelle levering, redelijke kwaliteit van de platen.
    Platen werden geleverd met de originele èn nieuwe binnenhoes.
    Prima indruk.
    Ik zou het nog fijner vinden als de kwaliteit van de platen en de hoezen op de site vermeld zou worden. (bv apls nieuw, goed, met lichte beschadiging etc.)