DePuzzelGigant.nl

DePuzzelGigant.nl

De Puzzel Gigant.nl
Met gemak jouw favoriete puzzels vinden en bestellen.
Daarom zijn wij constant op zoek naar nieuwe producten om een steeds completer assortiment aan te bieden. Niet alleen een fijn gevoel omdat je een passend product koopt, maar ook omdat je kan kiezen uit het grootste assortiment, een scherpe prijs betaald en goede service ontvangt.
8,7
Filter 410 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 211 met beschrijving

• Dirk Meindert

Volgens afspraak

• Marja Duivenvoorde
    Geverifieerde klant van DePuzzelGigant.nl

Goedkoop, goede kwaliteit, snel geleverd

• Hoe beoordeel je DePuzzelGigant.nl?

• Betty
    Geverifieerde klant van DePuzzelGigant.nl

Twee puzzels besteld. Bij levering bleek een van de geleverde puzzels een andere te zijn dan ik besteld had. Puzzelgigant reageerde echter niet op e-mails en was telefonisch ook niet bereikbaar. Uiteindelijk de puzzel die ik wilde bij een andere winkel besteld. Voor mij nooit meer de Puzzelgigant.

• Sophia Verhoef

Gewoon goed

• Gert
    Geverifieerde klant van DePuzzelGigant.nl

Klantenservice niet bereikbaar, reageren niet op mail, ook telefonisch niet bereikbaar

• A3 Dek
    Geverifieerde klant van DePuzzelGigant.nl

Het geleverde artikel is prima. Echter er is totaal geen bericht gekomen over een levertijd, plotseling stond DHL aan de deur mat het artikel. Nog een geluk dat er iemand thuis was.
    Super slecht en onzorgvuldig.

• Sandra De Clerck
    Geverifieerde klant van DePuzzelGigant.nl

Kwalitatief zeer goede producten vlotte en nauwkeurige levering .

• W Jansen

Goede service

• Ineke Wevers

Snel en netjes

• Fabienne Van canneyt
    Geverifieerde klant van DePuzzelGigant.nl

Ik had o.a. Een puzzel v 2000 stukjes besteld, bij aankomst bleek het de juiste puzzel te zijn, maar met maar 1000 stukjes.
    Ik heb onmiddellijk gemaild en kreeg heel snel een professioneel en uitermate vriendelijk antwoord.
    Ik mag de ‘ verkeerde puzzel ‘ houden en kreeg direct de juiste opgestuurd.
    Heel goede service. Waren alle webshops maar zo .
    Een aanrader dus !
    Hier bestel ik met de ogen dicht. Ondertussen nog twee kwaliteitspuzzels besteld voor m’n ouders.