Deboled online shop

Deboled online shop

Wij zijn een webwinkel die is gespecialiseerd in led verlichting. Naast onze webwinkel waar standaard producten worden aangeboden hebben wij ook de mogelijkheid om speciaal maatwerk te verzorgen. Graag zien wij uw reactie tegemoet.
8,4

• Jan Vonk
    Review voor Deboled online shop

Als kleine klant gebruik ik al een paar jaar led strip, glasplaat profiel en toebehoren van Deboled voor mijn hobby gegraveerde lichtplaten maken . Goede materialen en altijd op tijd. Gewoon, een tevreden klant.

• GN

makkelijk en duidelijk

• Hoe beoordeel je Deboled online shop?

• Han
    Review voor Deboled online shop

Kosteloos een adapter opgestuurd om te testen. Helaas werkte het niet voor mij. Adapter mocht ik gewoon terugsturen. Wat mij betreft Service met een hoofdletter S!

• Johan
    Review voor Deboled online shop

Led strips bij hun besteld met dim trafo.
    Alles in goed overleg gedaan en netjes ook een aansluitschema van de dim trafo na gestuurd.
    De communicatie was super en vriendelijk.
    Voor en volgende keer ga ik gewoon weer met hun zaken doen.

• R
    Review voor Deboled online shop

Lichtslang besteld, na 2 weken nog geen antwoord, uiteindelijk kreeg ik een mail dat ze in een verhuizing zaten en dat de lichtslang de maandag er op verzonden zou worden.maandag geen verzendbevestiging, en woensdag ergens anders de lichtslang besteld, en de bestelling bij Deboled geannuleerd.
    Krijg ik vrijdag alsnog een verzendbevestiging, terwijl eea sl geannuleerd was.
    Pakket ontvangen en terug gestuurd, maar nu na anderhslve week staat de betsling bij Afterpay nog steeds open met de vermelding dat de betalingstermijn is overschreden.
    Deboked is heel slecht in communiceren en in de klantenservice, afrader dus !!!

• Rene
    Review voor Deboled online shop

Ruim een jaar na levering ontstonden problemen met een ledstrip. Goede communicatie gehad met Deboled en onder garantie verder afgehandeld.

• Hans
    Review voor Deboled online shop

correcte en snelle levering van verschillende typen caravan/camper-LED's.

• Van Haaren
    Review voor Deboled online shop

Wij zijn zeer tevreden met de bestelde producten, deboled bedankt!

• Marc
    Review voor Deboled online shop

Ledlampen besteld voor de caravan, betaald via paypal maar nooit geleverd. Getracht te bellen, terugbel notitie via de website achter gelaten, gemaild met ontvangstbevestiging maar geen enkele reactie. Website ziet er goed uit, beloofd op website van alles maar het is gewoon een amateurtje die niet weet hoe het werkt. Volgens mij een oplichter, een zgn. LEDoplichter!!!!!!!

Antwoord van Deboled online shop

Door ons afgehandeld met een credit.
    09-05-2016
    Naam: Adfo Grafie Produkties BV