Decomeubel
Breed aanbod van eetkamerstoelen, tafels, kasten, dressoirs etc. zowel van massief hout als van Lamulux HPL tegen zeer concurrerende prijzen. Ook voor tuinmeubels kunt u terecht bij DecoMeubel. Maatwerk specialist in massief teakhout met meer dan 25 jaar ervaring.
9,4
Filter 460 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 458 met beschrijving

Taal

• Laura

Super!

• Stefanie
    Geverifieerde klant van Decomeubel

Heel goede service, snelle levering

• Hoe beoordeel je Decomeubel?

• Noud
    Geverifieerde klant van Decomeubel

Zeer snelle reacties op E-mail vragen m.b.t. meubels. Goed geholpen, fijne service en de nieuwe meubels staan geweldig.

• Rene Bleckmann

Perfect service perfect items

• Philippe Ronvaux

Super Schnell da

• SV

Alles super - jederzeit wieder

• anton hoof
    Geverifieerde klant van Decomeubel

Goede en snelle bezorging en mooie kwaliteit

• Hendrik Tessemaker
    Geverifieerde klant van Decomeubel

Goed geholpen en scherpe prijs. De site waar je je eigen account aanmaak laat te wensen over hier is de bestelling niet goed te volgen

Antwoord van Decomeubel

Dank voor uw review. Het volgen van de bestelling doet u niet in uw account maar met de track en trace code die u automatisch per e-mail ontvangt nadat het pakket de eerste scan bij postnl heeft gehad.

• Laura en Lukas
    Review voor Decomeubel

Ons huis is bijna een showroom geworden dankzij de prachtige decomeubel producten die we hier hebben gekocht. Van stoelen tot eettafel en zelfs onze bank, alles hebben we hier gevonden. De snelle levertijden waren een aangename verrassing, en het feit dat de levering in overleg kon plaatsvinden was echt een pluspunt. Maar wat ons het meest heeft verbaasd, is de uitstekende service die we hebben ontvangen. Van begin tot eind werden we op een vriendelijke en professionele manier geholpen, en dat alles voor een scherpe prijs. Wat wil een klant nog meer? We zijn enorm tevreden en zullen deze winkel zeker aanbevelen aan anderen!

Antwoord van Decomeubel

Hier worden wij zelfs stil van! Wat een mooie review! Fijn dat we jullie nieuwe huis in mochten richten. Nog bedankt voor de lekkere koffie, en wij wensen jullie uiteraard heel veel woongenot toe.

• Auke van der Goot
    Geverifieerde klant van Decomeubel

Goede kwaliteit geleverd tegen goede rpijs

Antwoord van Decomeubel

Dankjewel Auke voor de mooie review :).

• Heike D.
    Geverifieerde klant van Decomeubel

Kundenservice hat schnell geantwortet. Versand hat etwas gedauert, aber innerhalb der angegebenen 14 Tage. Die Zustellung mit Hermes lief nicht so gut, aber das liegt ja nicht an Decomeubel

Antwoord van Decomeubel

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Ich habe mir Ihre Bestellung angesehen und festgestellt, dass sie tatsächlich innerhalb der auf unserer Website angegebenen Lieferzeit geliefert wurde (diese finden Sie unter der Schaltfläche „In den Warenkorb“). Daher gehe ich davon aus, dass die Lieferzeit (in Ihrem Fall 2 Wochen) liegt ) war Ihnen bei der Bestellung bereits bekannt. Auf die Paketzustellung in Ihrem Land haben wir zwar kaum Einfluss. Sollte es sich jedoch um Extremfälle handeln, bitte ich Sie stets, uns dies mitzuteilen, damit wir das Paket reklamieren können Zusteller in Ihrem Land. Land (in Deutschland könnte dies Hermes oder Eurodis sein).

• Kim Versfeld

Snelle levering, prijs/kwaliteit perfect

Antwoord van Decomeubel

Dank voor uw mooie review :).

• Kerstin
    Geverifieerde klant van Decomeubel

Guter Preis, sehr schnelle Lieferung nach Deutschland. Alles bestens.

Antwoord van Decomeubel

Danke sehr Kerstin für die schöne Rezension :).

• Alain
    Geverifieerde klant van Decomeubel

Facilité de commande, bonne description du produit. Livraison rapide, colis bien emballé et prix intéressant

• Laetitia Verhulst
    Geverifieerde klant van Decomeubel

Excellent service , rapide et efficace

Antwoord van Decomeubel

Merci pour votre belle critique :).

• Klaas Neijenhof van

Goed en duidelijk

• jenny van der Sluis

Snelle levering Top!!

• André
    Geverifieerde klant van Decomeubel

Scherpe prijzen, snel reactie op vragen, binnen drie werkdagen bestelde stoelen binnen.

• Ellen Poth
    Geverifieerde klant van Decomeubel

Lieferung schnell, zuverlässig, gut verpackt, ohne Mängel oder Beschädigungen in Deutschland angekommen. Toller Service!

• Elly
    Geverifieerde klant van Decomeubel

Snelle en netjes ingepakte levering. Super content met m’n nieuwe stoelen 👍