DectDirect.NL
Het verkopen en installeren van aan IT en
Telecom gerelateerde producten en diensten.
9,0
1.700 klantbeoordelingen

• Tony Koeleman
    Review voor DectDirect.NL

Pakket was door PostNL niet afgeleverd en retour gestuurd. Zonder problemen wordt direct een nieuw exemplaar nagestuurd. Een vraag aan de helpdesk wordt direct en kundig beantwoord

• Kranenburg

Perfecte Service verstand van het vak. Top

• Hoe beoordeel je DectDirect.NL?

• D
    Review voor DectDirect.NL

Erg snel en correct verstuurd. Ik ben erg tevreden.

• Joey Janssen
    Review voor DectDirect.NL

Mijn Unifi 250W switch had het opeens begeven na 1,5 jaar, dus direct gebeld naar Dectdirect. Gelukkig hadden ze nog een nieuwe op voorraad en ik kon meteen langskomen om 'm te ruilen. Nieuwe aangesloten en alles werkte meteen weer. Echt een TOP SERVICE waar vele andere bedrijven van kunnen leren!

• Bas
    Review voor DectDirect.NL

De functionaliteit om je orderstatus opvragen bij bestelling zonder account beschikbaar maken.

• Edwin Leuris
    Review voor DectDirect.NL

Snelle levering en gunstige retour voorwaarden. Goed product en scherpe prijs, Gewoon zo doorgaan dan komen (blijven) de klanten vanzelf.

• M Maathuis
    Review voor DectDirect.NL

Naast scherpe prijzen ook een uitstekende support. Snel en deskundig geholpen met een aantal instellingen van mijn nieuwe telefooncentrale. Top!

• Eva Souwer
    Review voor DectDirect.NL

Fijne site, prima prijzen en snelle levering. Content!

• William
    Review voor DectDirect.NL

Zeeer goede prijzen tov andere webshops mbt ubiquiti producten en snelle levering!
    ik had een verkeerde switch bestelt, maar gewoon de goede bestelt en de verkeerde retour.
    bedrag van verkeerde switch stond al een paar dagen na versturen op mn rekening.

• N. Kanters
    Review voor DectDirect.NL

Het bestelde artikel heel snel in huis, daarna ontzettende goede hulp, en mijn probleem ontzettend goed opgelost. Perfecte service!