DectDirect.NL
Het verkopen en installeren van aan IT en
Telecom gerelateerde producten en diensten.
9,0
2.701 klantbeoordelingen

• Pascal
    Review voor DectDirect.NL

Voor mij een top bedrijf. Mooi aanbod, scherpe prijzen en doorgaans snel geleverd.

• Thijs
    Review voor DectDirect.NL

Producten hebben verkeerde omschrijving, verkeerde merken vermeld, en prijzen die niet kloppen. DectDirect heeft geen samenwerking (partnership) met Honeywell, en kan daarom geen garanties afhandelen.

• Hoe beoordeel je DectDirect.NL?

• XavierDM
    Review voor DectDirect.NL

Al meerdere bestellingen geplaatst en al elke keer zeer tevreden!
    Levert snel en voorziet goede service.
    Bestellen en betalen is gemakkelijk. Via e-mail word je op de hoogte gehouden over je bestellingen.
    Levert BTW-vrij voor Belgische bedrijven wat erg gewaardeerd is!
    Enige minpuntje, vind ik, is een wat beperkt assortiment.
    Kortom, een betrouwbare webshop. Zeker een aanrader.

• Peter Fidder
    Review voor DectDirect.NL

Ondanks de drukke tijd supersnel geleverd en keurig verpakt

• Alsjeblief
    Review voor DectDirect.NL

Ik had een foutje gemaakt bij de bestelling en dit was na enkele minuten (jawel!) opgelost. De bestelling werd onmiddellijk verzonden en was de volgende dag geleverd (in minder dan 20u). Dit alles voor een uitstekende prijs!

• Benno
    Review voor DectDirect.NL

Levering is snel en voor een mooie prijs.

• Tony Koeleman
    Review voor DectDirect.NL

Pakket was door PostNL niet afgeleverd en retour gestuurd. Zonder problemen wordt direct een nieuw exemplaar nagestuurd. Een vraag aan de helpdesk wordt direct en kundig beantwoord

• Kranenburg

Perfecte Service verstand van het vak. Top

• D
    Review voor DectDirect.NL

Erg snel en correct verstuurd. Ik ben erg tevreden.

• Joey Janssen
    Review voor DectDirect.NL

Mijn Unifi 250W switch had het opeens begeven na 1,5 jaar, dus direct gebeld naar Dectdirect. Gelukkig hadden ze nog een nieuwe op voorraad en ik kon meteen langskomen om 'm te ruilen. Nieuwe aangesloten en alles werkte meteen weer.

Echt een TOP SERVICE waar vele andere bedrijven van kunnen leren!

• Bas
    Review voor DectDirect.NL

De functionaliteit om je orderstatus opvragen bij bestelling zonder account beschikbaar maken.

• Edwin Leuris
    Review voor DectDirect.NL

Snelle levering en gunstige retour voorwaarden. Goed product en scherpe prijs, Gewoon zo doorgaan dan komen (blijven) de klanten vanzelf.

• M Maathuis
    Review voor DectDirect.NL

Naast scherpe prijzen ook een uitstekende support. Snel en deskundig geholpen met een aantal instellingen van mijn nieuwe telefooncentrale. Top!

• Eva Souwer
    Review voor DectDirect.NL

Fijne site, prima prijzen en snelle levering. Content!

• William
    Review voor DectDirect.NL

Zeeer goede prijzen tov andere webshops mbt ubiquiti producten en snelle levering!
    ik had een verkeerde switch bestelt, maar gewoon de goede bestelt en de verkeerde retour.
    bedrag van verkeerde switch stond al een paar dagen na versturen op mn rekening.

• N. Kanters
    Review voor DectDirect.NL

Het bestelde artikel heel snel in huis, daarna ontzettende goede hulp, en mijn probleem ontzettend goed opgelost. Perfecte service!

• F. Vanacker
    Review voor DectDirect.NL

Snelle en goede bereikbaarheid van de chat. Duidelijke website en snel betalingsproces.