Deinternetbezorger.nl

Deinternetbezorger.nl

Deinternetbezorger.nl uw warme bakker online.

Het lekkerste assortiment:
- Glutenvrije assortiment
( broden, bolletjes, bagels, lekkernijen, broodbakmixen)

- Koolhydraatarm assortiment
( broden, bolletjes, snackbroodjes, spijsbroodjes, stokbroden, Shake)

- Desem assortiment
( brood, breekbroden en stokbroden

Lidmaatschap per 28-07-2023 stopgezet

8,5
Filter 356 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 354 met beschrijving

• Jolande Van de Steeg
    Geverifieerde klant van Deinternetbezorger.nl

Ik heb 2 weken geleden 6 proteinebroden besteld en betaald, maar ik heb niets ontvangen. Alle pogingen om contact te krijgen lopen op niets uit. Ik zou graag mijn geld terug willen, of anders over 3 weken de proteinebroden, omdat ik nu al ergens anders besteld heb.

• Rlp
    Review voor Deinternetbezorger.nl

Niet bestellen, geen producten en geen geld.
    Als je belt kunnen ze niet helpen, was al de zoveelste. Opgelicht

• Arthur
    Review voor Deinternetbezorger.nl

Bestelling voor 13.00 uur..... en bijna twee weken later nog niets geleverd. Reageren niet op mail of chat, telefoonnummer niet te vinden. Brood is niet goedkoop, maar kwalitatief heel goed. Echter de wijze waarop men met klachten omgaat zwaar onvoldoende. Men reageert niet eens, geld kwijt, geen brood geen reactie Telefonisch contact opgenomen met telefoonnummer dat op Facebook staat. Helaas, ze waren alleen leverancier en mochten geen gegevens delen ivm AVG !!! Goede smoes, wel voor personen, maar niet voor bedrijven. Het telefoonnummer op de facebookpagina werd door de internetbezorger onterecht gebruikt. Ze kon/wilde mij niet verder helpen. Daarna contact gezocht met bakkerij Bliek als leverancier, bleek dat dezelfde te zijn als het nummer dat ik eerder belde. Ze willen niet doorgeven wie de andere partij is. Het KVK nummer onder op de website staat ingeschreven op het bedrijf Master Solution Secondment bv, gevestigd op Arnesteinweg 37 Middelburg. Bakkerij Bliek, die zegt alleen leverancier te zijn en verder geen gegevens te hebben: is ingeschreven als Bliek Meesterbakkers en hou je vast: gevestigd op Arnesteinweg 35. Als je even op Google kijkt, zie je dat alles 1 pand is. Kortom: het gevoel belazerd te worden is alleen nog maar groter geworden. Kortom mijn advies, sla deze bedrijven over, je krijgt een bijdehandje aan de telefoon die het zelf ook niet helemaal begrijpt (of juist heel erg goed waar ze mee bezig zijn) Zal ze tot maandag geven, daarna doe ik aangifte, volgens mij moet oplichting de lading wel dekken.

• Edgar Grooters
    Geverifieerde klant van Deinternetbezorger.nl

Aangifte gedaan wegens oplichting en fraude. Bestelling is NIET geleverd, klantenservice reageert NIET. Bijzonder teleurgesteld in dit bedrijf, beslist GEEN aanrader.

• Immerance Floor
    Geverifieerde klant van Deinternetbezorger.nl

Ik wacht nog steeds op mijn bestelling krijg ook geen antwoord.

• klaas suur
    Geverifieerde klant van Deinternetbezorger.nl

maandag 10 juli bestelling geplaatst en betaald , het is nu 13 juli en nog niets gehoord of gezien
    diverse mails verzonden in augustus en september maar nooit een reactie gekregen , ook geen geld terug , ik heb het opgegeven en bestel daar nooit meer en zal ze zeer zeker niet aanbevelen Bah

• Margo Rombaut
    Geverifieerde klant van Deinternetbezorger.nl

Probeer in contact te komen met jullie omdat mijn pakket niet is aangekomen.
    Maar krijg geen response op mijn mail of chat bericht.
    Zeer slecht om met jullie in contact te komen.

• Chris Veendijk
    Geverifieerde klant van Deinternetbezorger.nl

Zaterdags besteld...dinsdag niet in huis. Had de produkten woensdags nodig....paar keer geprobeerd contact te zoeken...ter vergeefs...geen reactie....

• Tanis
    Geverifieerde klant van Deinternetbezorger.nl

Ik zit al een week op producten te wachten maar niks ontvangen en ook geen reactie op de mail

• Eddy Jordens
    Review voor Deinternetbezorger.nl

Wij bestellen uit België en moeten lang wachten totdat onze bestelling in huis is !
    Heb op 4/07/23 een bestelling geplaatst en nog steeds niets ontvangen !
    Ook op berichten en mails wordt niet gereageerd ?

• Harry Bouw
    Geverifieerde klant van Deinternetbezorger.nl

Ik heb mijn product vier dagen geleden besteld. Ik heb per e-mail gevraagd wanneer ik deze levering kan verwachten, maar tot op heden geen enkele reactie!

• RT

Producten daadwerkelijk afleveren.

En reageren op emails.

• Maurits Kamphorst
    Geverifieerde klant van Deinternetbezorger.nl

De afgelopen 2 bestellingen krijg we de bestellingen erg laat. Ook was de laatste bestelling de broden niet heelcerg lang houdbaar.

• Don van Nieuwenhuize
    Geverifieerde klant van Deinternetbezorger.nl

Niet goedkoop maar wel heel goed!

• Olga van Steene-Eckmann
    Geverifieerde klant van Deinternetbezorger.nl

Service is perfect. Levering is snel en je betaalt niet de hoofdprijs. Kwaliteit is ook erg goed.

• Edith
    Geverifieerde klant van Deinternetbezorger.nl

Lekker khd arm brood en crackers. Plus snelle levering

• Rineke Heister
    Geverifieerde klant van Deinternetbezorger.nl

Super goed brood met weinig koolhydraten en snel in huis

• Ellen Tetteroo

Keurig en snelle levering

• Els de Maat
    Geverifieerde klant van Deinternetbezorger.nl

Heerlijke producten! Netjes verpakt. Pakket wordt wel later afgeleverd, maar dat komt door DHL.

• Karin van Iersel
    Geverifieerde klant van Deinternetbezorger.nl

Tijd van bezorging klopte precies