Deoorbel.be

Deoorbel.be

FASHION
Bij Deoorbel koopt u de leukste mode accessoires. Maak uw outfit compleet met mooie oorbellen, ringen, halskettingen en vele andere fashion artikelen.
MODERN
Moderne sieraden en accessoires in vele kleuren en maten. Met meer dan 5.500 oorbellen, halskettingen en andere artikelen bieden wij u een ruim assortiment moderne en stijlvolle fashion artikelen.
TRENDY
Trendy sieraden, maar ook sjaals, portemonnees en nog veel meer mode accessoires.
7,5
Filter 25 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8 met beschrijving

• Joh.van Asselt
    Review voor Deoorbel.be

Eindelijk oorbellen gevonden in olijf/kakigroen. Prima prijs, goede service.

• Nancy jongenelen

goede prijs

• Hoe beoordeel je Deoorbel.be?

• dieter van gaver
    Geverifieerde klant van Deoorbel.be

Bestelling HFASOQSHT nooit ontvangen terwijl het al zou verzonden zijn sinds 27/08/2019.
    Op 6/09/2019 een e-mailgestuurd voor een status update en nog geen ontvangen.

Beste Dieter,

Wij hebben je pakje bij de verzender niet meer kunnen traceren en inmiddels je geld terug gestort. Onze excuses voor het ongemak.

Mvg. Jikke Wouda

• Ilke Verkaeren
    Geverifieerde klant van Deoorbel.be

Blij dat ik eens ergens clip oorbellen gevonden heb

• Caroline Teughels
    Geverifieerde klant van Deoorbel.be

Tevreden van de snelle levering, maar ontgoocheld dat de oorbellen veel minder fijn zijn dan verwacht, nogal lompe modellen.
    Een foto van een persoonshoofd met de oorbellen op de website, zou dat kunnen voorkomen, denk ik.

Beste Caroline,

Bedankt voor je reactie. Inderdaad zou een hoofd dit mogelijk kunnen voorkomen. Wij hebben voor een deel van de collectie dit ook op de site staan. Voor de oorclips over het algemeen echter niet. Wel staat bij elke clip oorbel de grote of diameter vermeld.

Mochten de oorbellen echter niet voldoen is retour sturen altijd een optie.
    Mvg. Henk Wouda

• Kris Moors
    Geverifieerde klant van Deoorbel.be

prima producten en netjes geleverd.

• Hans Van Acker
    Geverifieerde klant van Deoorbel.be

Pakje pas na anderhalve week toegekomen, en op mijn laatste mail zelf gewoon geen reactie meer gekregen. Klantservice kan dus een pak beter!

Geachte heer van Acker,

Sorry dat uw pakket niet binnen was net voor de kerst. Wij hebben uw bestelling ontvangen op 17 -12 om 23:00 uur en de volgende dag 18-12 uw bestelling verstuurd via postnl brivenbuspost. Blijkbaar is uw bestelling vertraagd binnen gekomen en net niet voor het weekend van 22-12 bij u bezorgd. Onze excusses voor de vertraging.

Onze klantenservice was ook gedurende de feestdagen niet bezet.

Mvg. Jikke Wouda

• Johan Thas
    Geverifieerde klant van Deoorbel.be

Heb de bestelling een dag te laat ontvangen , maar dit werd keurig door de oorbel nagezien , staking van de post in Belgie . Ik ben tevreden over de producten en zal zeker nog bestellingen plaatsen bij uw bedrijf .

Met dank

Thas Johan