Deoorclip

Deoorclip

Bij Deoorclip koopt u de leukste mode accessoires. Moderne oorclips in vele kleuren en maten. Met meer dan 300 oorclips bieden wij u een ruim assortiment moderne en stijlvolle fashion artikelen.
8,9
Filter 156 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 89 met beschrijving

• Joke

Alles goed geregeld!

• B. MONTULET

Klopt

• Hoe beoordeel je Deoorclip?

• Karin Gerdes

Snel geleverd, heel mooi verpakt! ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ

• Syl Wisman
    Geverifieerde klant van Deoorclip

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden van de status en zeer tevreden over het product.

• Lijnie De Bruin
    Geverifieerde klant van Deoorclip

Prachtige oorbellen en supersnel geleverd!
    Erg tevreden!!๐Ÿ‘

• joke de Boer
    Geverifieerde klant van Deoorclip

heb bestelling nog steeds niet ontvangen!! DHL verkeerde info !bv zou woensdag worde bezorgd in de middag nou mooi niet! toen de volgende dag weer niet! bericht klant niet thuis sturen het retour naar de verzender! tot op heden geen bericht meer!!!

Antwoord van Deoorclip

Hallo Joke,

Bedankt voor je reactie. Zoals reeds telefonisch aangegeven hebben we inderdaad je order retour ontvangen. DHL heeft geen reden opgegeven waarom het pakje retour gekomen is. We kunnen we zien dat het pakje de eerste keer verkeerd is gesorteerd. Daarna geen tracering meer. Onze excuses voor het ongemak. We zoeken naar een goede oplossing van dit probleem. Maar daarover hebben we reeds contact gehad.

M.v.g. Jikke Wouda
    Deoorbel.nl

• WHJ Peeters

van de 6 paar bestelde oorclips voldoen 3 stuks niet aan mijn verwachting

Antwoord van Deoorclip

Beste Mevrouw Peeters,

Bedankt voor uw reactie. Mochten uw oorclips niet bevallen kunt u deze oorclips altijd deze retoursturen.

M.v.g. Jikke Wouda
    Deoorbel

• V.M.Domhoff

Prima en keurige service

• Bram De Vries
    Geverifieerde klant van Deoorclip

Alles goed geregeld. Perfecte communicatie t.a.v. bestelling en levertijd. Heel tevreden.

• Judith Mul
    Review voor Deoorclip

Snelle levering, je krijgt echt wat je besteld en een lief attentie van verkoper